ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: PCPR/1/2009Drukuj informację Ogłoszenie numer: PCPR/1/2009

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent do spraw administracyjno-informatycznych

Miejsce pracy: Giżycko

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Data udostępnienia: 2009-09-14

Ogłoszono dnia: 2009-09-14 przez Sławomir Maculewicz

Termin składania dokumentów: 2009-09-28 00:00:00

Nr ogłoszenia: PCPR/1/2009

Zlecający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wykształcenie wyższe.
b. Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • administracja, techniczny i organizacyjny nadzór nad sprzętem komputerowym oraz systemami informatycznymi;
  • zarządzanie i rozbudowa sieci komputerowej;
  • naprawa, modernizacja i rozbudowa sprzętu;
  • nadzór nad polityką bezpieczeństwa oraz instrukcją zarządzania systemem informatycznym;
  • prowadzenie wymaganej dokumentacji oraz stosownych rejestrów.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na BIP oraz w Zespole ds. Administracyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie;
  3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy;
  4. Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego;
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
  7. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2009-09-28 00:00:00
b. Sposób:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie ul. Smętka 5, 11 – 500 Giżycko pokój nr 1, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referent ds. administracyjno - informatycznych ” do dnia 28 września 2009 r. do godz. 14.00 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).
c. Miejsce:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie ul. Smętka 5, 11 – 500 Giżycko pokój nr 1, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referent ds. administracyjno - informatycznych ” do dnia 28 września 2009 r. do godz. 14.00 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-09-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zbigniew Piestrzyński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-09-14 12:44:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-09-14 12:45:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-10-05 13:16:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2130 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony