Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: PCPR/1/2009Drukuj informację Ogłoszenie numer: PCPR/1/2009Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent do spraw administracyjno-informatycznych
Miejsce pracy: Giżycko
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Data udostępnienia: 2009-09-14
Ogłoszono dnia: 2009-09-14 przez Sławomir Maculewicz
Termin składania dokumentów: 2009-09-28 00:00:00
Nr ogłoszenia: PCPR/1/2009
Zlecający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wykształcenie wyższe.
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole,
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- administracja, techniczny i organizacyjny nadzór nad sprzętem komputerowym oraz systemami informatycznymi;
- zarządzanie i rozbudowa sieci komputerowej;
- naprawa, modernizacja i rozbudowa sprzętu;
- nadzór nad polityką bezpieczeństwa oraz instrukcją zarządzania systemem informatycznym;
- prowadzenie wymaganej dokumentacji oraz stosownych rejestrów.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na BIP oraz w Zespole ds. Administracyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie;
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy;
- Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2009-09-28 00:00:00
b. Sposób:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie ul. Smętka 5, 11 – 500 Giżycko pokój nr 1, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referent ds. administracyjno - informatycznych ” do dnia 28 września 2009 r. do godz. 14.00 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).
c. Miejsce:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie ul. Smętka 5, 11 – 500 Giżycko pokój nr 1, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referent ds. administracyjno - informatycznych ” do dnia 28 września 2009 r. do godz. 14.00 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-09-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Zbigniew Piestrzyński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-09-14 12:44:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-09-14 12:45:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-10-05 13:16:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2130 raz(y) |