Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.210.3.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.210.3.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: urzędnik ds. gospodarowania nieruchomościami
Miejsce pracy: Giżycko
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami
Data udostępnienia: 2019-08-05
Ogłoszono dnia: 2019-08-05
Termin składania dokumentów: 2019-08-16 10:00:00
Nr ogłoszenia: WO.210.3.2019
Zlecający: Starosta Giżycki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe: gospodarka nieruchomościami lub geodezyjne i kartograficzne lub gospodarka przestrzenna,
- doświadczenie – co najmniej 3 miesiące stażu pracy w administracji publicznej, preferowany - w służbie geodezyjnej i kartograficznej lub w branżach pokrewnych (projektowanie),
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- preferowana - praktyczna umiejętność obsługi programów EWMAPA i EWOPIS w wersjach dla WINDOWS oraz pakietu biurowego MS OFFICE,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego (fax, ksero itp.),
- komunikatywność i otwartość,
- rzetelność, sumienność, skrupulatność,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość m.in. przepisów:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjnego i kartograficznego,
- ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece,
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa, w tym m.in.:
- zbycie nieruchomości Skarbu Państwa
- sprzedaż nieruchomości,
- przekazywanie lasom państwowym lasów,
- przekazywanie lasom państwowym gruntów pod zalesienie,
- dzierżawa gruntów Skarbu Państwa,
- komunalizacja mienia Skarbu Państwa
- zabezpieczenia wierzytelności Skarbu Państwa
- zbycie nieruchomości Skarbu Państwa
- Nieodpłatne przyznawanie na własność działek gruntu i działek pod budynkami osobom, które przekazały gospodarstwo rolne do Skarbu Państwa w zamian za rentę lub ich spadkobiercom.
- Scalenie i wymiana gruntów.
- Ochrona gruntów rolnych i leśnych:
- zezwolenie na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej,
- nakładanie kar za samowolne wyłączenie gruntów z produkcji rolnej,
- uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy w zakresie ochrony gruntów rolnych
- Prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
- Prowadzenie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pokoju na pierwszym piętrze 5 kondygnacyjnego budynku przy ul. Gen. Józefa Zajączka 2, 11-500 Giżycko. Pokój przeznaczony do pracy na 2 stanowiska pracy, posiada powierzchnię 20,50 m2. Obiekt nie posiada windy.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.
- Pracownikowi samorządowemu przysługuje w szczególności:
- wynagrodzenie stosowne do zajmowanego stanowiska i posiadanych kwalifikacji,
- dodatek za wieloletnią pracę,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. ”trzynastka”,
- uprawnienia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- możliwość awansowania.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
niższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny wraz z kwestionariuszem osobowym, wzór którego stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych *),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*),
- oświadczenie - klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych (…) - „RODO”.
- oświadczenie - klauzula o treści „Udostępniam swój numer telefonu ……………………….. w celu ułatwienia kontaktu w mojej sprawie i wyrażam zgodę na jego przetwarzanie zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych (…) - „RODO”.
Zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie do cofnięcia zgody, w dowolnym momencie, w formie, w jakiej została ona wyrażona. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem."
*) Zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-08-16 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1 Maja 14, pokój 13 do dnia 16 sierpnia 2019 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze do Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1 Maja 14, pokój 13 do dnia 16 sierpnia 2019 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze do Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.
VII. Informacje dodatkowe:
- Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
- O dalszym toku postępowania kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl).
- Dokumenty złożone przez kandydatów będą przetwarzane przez okres niezbędny do osiągnięcia celu, jaki jest związany z niniejszym postępowaniem, nie dłużej jednak niż 3 miesiące po ogłoszeniu wyników naboru. W tym terminie dokumenty aplikacyjne będą do odebrania w Starostwie Powiatowym w pokoju 208. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-08-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Dybaś |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-08-05 15:39:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-08-05 15:46:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-08-23 15:22:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2136 raz(y) |