ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.210.3.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.210.3.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: urzędnik ds. gospodarowania nieruchomościami

Miejsce pracy: Giżycko

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami

Data udostępnienia: 2019-08-05

Ogłoszono dnia: 2019-08-05

Termin składania dokumentów: 2019-08-16 10:00:00

Nr ogłoszenia: WO.210.3.2019

Zlecający: Starosta Giżycki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. wykształcenie wyższe: gospodarka nieruchomościami lub geodezyjne i kartograficzne lub gospodarka przestrzenna,
  4. doświadczenie – co najmniej 3 miesiące stażu pracy w administracji publicznej, preferowany - w służbie geodezyjnej i kartograficznej lub w branżach pokrewnych (projektowanie),
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. preferowana - praktyczna umiejętność obsługi programów EWMAPA i EWOPIS w wersjach dla WINDOWS oraz pakietu biurowego MS OFFICE,
  2. bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego (fax, ksero itp.),
  3. komunikatywność i otwartość,
  4. rzetelność, sumienność, skrupulatność,
  5. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  6. umiejętność pracy w zespole,
  7. znajomość m.in. przepisów:
    1. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
    2. ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r.  o gospodarce nieruchomościami,
    3. ustawy z dnia 3 lutego 1995 r.  o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
    4. ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjnego i kartograficznego,
    5. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
    6. ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece,
    7. ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa, w tym m.in.:
    1. zbycie nieruchomości Skarbu Państwa
      • sprzedaż nieruchomości,
      • przekazywanie lasom państwowym lasów,
      • przekazywanie lasom państwowym gruntów pod zalesienie,
      • dzierżawa gruntów Skarbu Państwa,
      • komunalizacja mienia Skarbu Państwa
    2. zabezpieczenia wierzytelności Skarbu Państwa
  2. Nieodpłatne przyznawanie na własność działek gruntu i działek pod budynkami osobom, które przekazały gospodarstwo rolne do Skarbu Państwa w zamian za rentę lub ich spadkobiercom.
  3. Scalenie i wymiana gruntów.
  4. Ochrona gruntów rolnych i leśnych:
    1. zezwolenie na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej,
    2. nakładanie kar za samowolne wyłączenie  gruntów z produkcji rolnej,
    3. uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy w zakresie ochrony gruntów rolnych
  5. Prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
  6. Prowadzenie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pokoju na pierwszym piętrze 5 kondygnacyjnego budynku przy ul. Gen. Józefa Zajączka 2, 11-500 Giżycko. Pokój przeznaczony do pracy na 2 stanowiska pracy, posiada powierzchnię 20,50 m2. Obiekt nie posiada windy.
  2. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.
  3. Pracownikowi samorządowemu przysługuje w szczególności:
    1. wynagrodzenie stosowne do zajmowanego stanowiska i posiadanych kwalifikacji,
    2. dodatek za wieloletnią pracę,
    3. dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. ”trzynastka”,
    4. uprawnienia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
    5. możliwość awansowania.   

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny wraz z kwestionariuszem osobowym, wzór którego stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
  4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych *),
  5. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*),
  6. oświadczenie - klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych (…) - „RODO”.
  7. oświadczenie - klauzula o treści „Udostępniam swój numer telefonu ……………………….. w celu ułatwienia kontaktu w mojej sprawie i wyrażam zgodę na jego przetwarzanie zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych (…) - „RODO”.
    Zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie do cofnięcia zgody, w dowolnym momencie, w formie, w jakiej została ona wyrażona. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem."
*)  Zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-08-16 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1 Maja 14, pokój 13 do dnia 16 sierpnia 2019 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze do Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1 Maja 14, pokój 13 do dnia 16 sierpnia 2019 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze do Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. O dalszym toku postępowania kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl).
  4. Dokumenty złożone przez kandydatów będą przetwarzane przez okres niezbędny do osiągnięcia celu, jaki jest związany z niniejszym postępowaniem, nie dłużej jednak niż 3 miesiące po ogłoszeniu wyników naboru. W tym terminie dokumenty aplikacyjne będą do odebrania w Starostwie Powiatowym w pokoju 208. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-08-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Dybaś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-08-05 15:39:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-08-05 15:46:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-08-23 15:22:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2136 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony