Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.210.15.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.210.15.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego
Miejsce pracy: Giżycko
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Spraw Obywatelskich
Data udostępnienia: 2018-12-20
Ogłoszono dnia: 2018-12-20 przez Katarzyna Maciejczuk
Termin składania dokumentów: 2019-01-07 10:00:00
Nr ogłoszenia: WO.210.15.2018
Zlecający: Starostwo Powiatowe w Giżycku
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe, preferowane - z zakresu bezpieczeństwa publicznego lub pokrewne, administracji,
- doświadczenie – co najmniej 6 miesięczny staż pracy, preferowany – związany z bezpieczeństwem publicznym(wojsko, straż, policja itp),
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- dyspozycyjność w związku sytuacjami kryzysowymi,
- umiejętność podejmowania szybkich decyzji,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego (fax, ksero itp.),
- rzetelność, sumienność,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość m.in. przepisów:
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998r o samorządzie powiatowym,
- ustawy z dnia 21 listopada 1967r powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
- ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r o zarządzaniu kryzysowym,
- ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 r. o stanie klęski żywiołowej,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r Kodeks postępowania administracyjnego,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• z zakresu Zarządzania Kryzysowego
- Przygotowanie i aktualizacja Powiatowego Planu Zarządzania Kryzysowego
- Prowadzenie analiz i opracowywanie prognoz dotyczących pożarów, klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń.
- Budowanie systemu koordynacji działań jednostek ochrony przeciwpożarowej wchodzących w skład krajowego systemu ratowniczo gaśniczego oraz służb, inspekcji, straży oraz innych podmiotów biorących udział w działaniach ratowniczych na obszarze powiatu.
- Prowadzenie dokumentacji, obsługa i koordynacja działań Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego.
- Przygotowywanie projektów, planów, regulaminów i zarządzeń Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Powiatowego Zespołu Reagowania Kryzysowego.
• z zakresu Zadań Obronnych
- Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem akcji kuriersko - posłańczej.
- Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem, przeprowadzeniem i rozliczeniem kwalifikacji wojskowej.
- Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji Stałego Dyżuru Starostwa Powiatowego w Giżycku.
- Prowadzenie i aktualizacja Planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu Giżyckiego w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.
- Prowadzenie i aktualizacja Planu Przygotowań Publicznej i Niepublicznej Służby Zdrowia Powiatu Giżyckiego na Potrzeby Obronne Państwa, tzw. Plan Medyczny
- Prowadzenie i aktualizacja Planu Dystrybucji Tabletek Jodowych w Powiecie Giżyckim w przypadku wystąpienia zdarzenia radiacyjnego.
- Prowadzenie i aktualizacja Planu przemieszczenia i funkcjonowania urzędu na stanowisku kierowania w zapasowym miejscu pracy (GSK w ZMP)
- Przygotowanie i aktualizacja Regulaminu Organizacyjnego na czas wojny
- Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji Punktu Kontaktowego HNS Starosty Giżyckiego.
• z zakresu Obrony Cywilnej
- Przygotowywanie powiatowych planów OC oraz organizowanie działań związanych z realizacją zadań obrony cywilnej.
- Prowadzenie i aktualizacja Powiatowego Planu Ochrony Zabytków na Wypadek Konfliktu Zbrojnego i Sytuacji Kryzysowych dla Powiatu Giżyckiego.
- Prowadzenie i aktualizacja Planu Działania Powiatowego Ośrodka Analizy Danych i Alarmowania w Starostwie Powiatowym w Giżycku.
• pozostałe obowiązki
- Obsługa nadzoru Starosty nad służbami, strażami, inspekcjami.
- Organizowanie systemu łączności, alarmowania i współdziałania między podmiotami uczestniczącymi w działaniach ratowniczych na obszarze powiatu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pokoju na drugim piętrze. Pokój przeznaczony do pracy na 2 stanowiska pracy, posiada powierzchnię p.23 m2. Obiekt posiada windy do pierwszego piętra.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym niniejsza umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.
- Pracownikowi samorządowemu przysługuje w szczególności:
a) wynagrodzenie stosowne do zajmowanego stanowiska i posiadanych kwalifikacji,
b) dodatek za wieloletnią pracę,
c) dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. ”trzynastka”
d) uprawnienia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
e) możliwość awansowania. - W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych *),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe *),
- klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…)-„ RODO”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-01-07 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1-go Maja 14, pokój 13 do 7 stycznia 2019 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze do spraw obronnych”.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1-go Maja 14, pokój 13 do 7 stycznia 2019 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze do spraw obronnych”.
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl).
O dalszym toku postępowania kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
O dalszym toku postępowania kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
*) Zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.
Dokumenty złożone przez kandydatów będą przetwarzane przez okres niezbędny do osiągnięcia celu, jaki jest związany z niniejszym postępowaniem, nie dłużej jednak niż 3 miesiące po ogłoszeniu wyników naboru.
Po tym terminie dokumenty będą do odebrania w Starostwie Powiatowym – pokój 208. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
Na podstawie art. 13 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…), zwanej dalej „ RODO” informuje się co następuje:
Dokumenty złożone przez kandydatów będą przetwarzane przez okres niezbędny do osiągnięcia celu, jaki jest związany z niniejszym postępowaniem, nie dłużej jednak niż 3 miesiące po ogłoszeniu wyników naboru.
Po tym terminie dokumenty będą do odebrania w Starostwie Powiatowym – pokój 208. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
Na podstawie art. 13 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…), zwanej dalej „ RODO” informuje się co następuje:
- Administratorem przetwarzanych danych osobowych(ADO) jest Starosta Giżycki, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
- Inspektorem danych osobowych jest: Andrzej Milczarski, biuro@elitpartner.pl;
- Dane kandydatów zbierane będą wyłącznie na potrzeby procesu rekrutacji;
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. a RODO;
- Dane kandydatów nie będą dalej udostępniane;
- Kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa:
- Kandydaci mają prawo dostępu do danych, ich prostowania, ograniczenia zakresu, usunięcia zakresu, w którym są przetwarzane;
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla potrzeb rekrutacji(spełnienie warunków) w związku z art. 6, art.13 ustawy o pracownikach samorządowych.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Maciejczuk |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-12-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Gudel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-12-20 11:30:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-12-20 11:36:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-01-25 16:15:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2598 raz(y) |