ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: PZOSiPO.1100.1.1.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: PZOSiPO.1100.1.1.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Księgowy

Miejsce pracy: Giżycko

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych

Data udostępnienia: 2018-09-24

Ogłoszono dnia: 2018-09-24 przez Sławomir Maculewicz

Termin składania dokumentów: 2018-10-09 13:00:00

Nr ogłoszenia: PZOSiPO.1100.1.1.2018

Zlecający: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. ukończony 18 rok życia i pełna zdolność do czynności prawnych,
  3. wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne lub wyższe (preferowane ekonomiczne),
  4. co najmniej 2 letni staż pracy w księgowości (preferowany staż pracy w księgowości budżetowej),
  5. znajomość przepisów regulujących zasady finansowania jednostek budżetowych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych,
  6. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
  8. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. biegła obsługa komputera,
  2. komunikatywność i otwartość,
  3. rzetelność, skrupulatność i sumienność,
  4. umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie urządzeń księgowych w oparciu o zakładowy plan kont i klasyfikacje budżetową zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;
  2. kompletowanie dokumentów księgowych i ich należyte przechowywanie;
  3. kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;
  4. dekretacja dokumentów księgowych zgodnie z decyzją dyrektora jednostki;
  5. dokonywanie zapłaty faktur z tytułu zakupu towarów lub usług po uprzednim zatwierdzeniu wydatku przez dyrektora jednostki oraz głównego księgowego;
  6. sporządzenie wewnętrznych dokumentów: polecenie księgowania PK, zestawienia faktur lub rachunków;
  7. kontrola wydatków budżetowych zgodnie z planem finansowym;
  8. sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej;
  9. sporządzenie rocznych wydruków urządzeń księgowych w celach archiwizacyjnych;
  10. sporządzanie listy płac;
  11. naliczanie i przekazywanie do ZUS należnych składek zgodnie z przepisami ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
  12. naliczanie i przekazywanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych;
  13. sporządzenie wszelkich sprawozdań dotyczących wypłat wynagrodzeń – sprawozdania GUS, rozliczenia podatku PIT-4, PIT-11, PIT-8, PIT-40;
  14. sporządzenie zaświadczeń o dochodach pracowników;
  15. sporządzenie zaświadczeń Rp-7 dla celów emerytalnych i rentowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca w pomieszczeniach biurowych znajdujących się na parterze, przy komputerze powyżej 4 godzin. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Ma charakter indywidualny, wymaga umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z interesantami na ogół częste. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Praca wymaga znajomości przepisów prawa, dobrej obsługi komputera oraz podstawowych urządzeń biurowych tj. kserokopiarka, fax.
  2. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.
  3. Pracownikowi samorządowemu przysługuje w szczególności:
    1. wynagrodzenie zasadnicze stosowne do zajmowanego stanowiska i posiadanych kwalifikacji;
    2. dodatek za wieloletnią pracę;
    3. dodatkowe wynagrodzenie roczne;
    4. uprawnienia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
    5. możliwość awansowania.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny oraz CV;
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 894);
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
  4. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem – zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach;
  5. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy;
  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenia: o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
  8. kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej przystępującej do konkursu.
Dokumenty aplikacyjne tj. list motywacyjny i CV muszą być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art.6 ust.1 lit. a  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych -„ RODO”.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-10-09 13:00:00
b. Sposób:
  1. Termin:
    9 października 2018 r., godz. 13.00.
  2. Sposób:
    Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze - księgowy”.
  3. Miejsce:
    Siedziba Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku przy ul. Smętka 7 11-500 Giżycko – pokój 21 lub 22.
c. Miejsce:
  1. Termin:
    9 października 2018 r., godz. 13.00.
  2. Sposób:
    Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze - księgowy”.
  3. Miejsce:
    Siedziba Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku przy ul. Smętka 7 11-500 Giżycko – pokój 21 lub 22.

VII. Informacje dodatkowe:

Oferty, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/ zakładka: Nabór na wolne stanowiska).
O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Dokumenty złożone przez kandydatów będą przetwarzane przez okres niezbędny do osiągnięcia celu, jaki jest związany z niniejszym postępowaniem, nie dłużej jednak niż 3 miesiące po ogłoszeniu wyników naboru.
 
Na podstawie art. 13 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwanej dalej RODO informuje się, co następuje:
  1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych (ADO) jest Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko;
  2. Inspektorem danych osobowych jest: Marcin Konieczny, marcin.konieczny@gptogatus.pl;
  3. Dane kandydatów zbierane będą wyłącznie na potrzeby procesu rekrutacji;
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. a RODO;
  5. Dane kandydatów nie będą dalej udostępniane;
  6. Kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa w przypadku naruszania przepisów RODO;
  7. Kandydaci mają prawo dostępu do danych, ich prostowania, ograniczenia zakresu, usunięcia zakresu, w którym są przetwarzane;
  8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji celem  spełnienia wymagań określonych w  art. 6 i  art.13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-09-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Koniuszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-09-24 13:44:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-09-24 13:46:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-10-18 12:47:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2117 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony