Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.210.10.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.210.10.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko urzędnicze ds. nadzoru nad lasami niepaństwowymi i ds. łowiectwa
Miejsce pracy: Giżycko
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej i Rolnictwa
Data udostępnienia: 2018-09-06
Ogłoszono dnia: 2018-09-06 przez Sławomir Maculewicz
Termin składania dokumentów: 2018-09-20 10:00:00
Nr ogłoszenia: WO.210.10.2018
Zlecający: Starosta Giżycki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie średnie ze specjalnością - leśnik, preferowane wyższe ze specjalnością - leśnik,
- doświadczenie – preferowane: co najmniej 6 miesięczny staż pracy związany z gospodarką leśną, lub w administracji związanej z ochroną środowiska;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego (fax, ksero itp.)
- komunikatywność i otwartość,
- rzetelność, sumienność, skrupulatność,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość m.in. przepisów:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach
- ustawy z dnia 13 października 1995r. prawo łowieckie
- ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998r o samorządzie powiatowym,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- W zakresie gospodarki leśnej w lasach nie stanowiących własności Skarbu Państwa:
- przygotowywanie decyzji o wykonaniu na koszt nadleśnictw, zabiegów zwalczających i ochronnych w lasach nie stanowiących własności Skarbu Państwa, gdy występują w nich organizmy szkodliwe w stopniu grożącym trwałości tych lasów,
- prowadzenie spraw dotyczących przyznania - na wniosek właściciela lasów po zaopiniowaniu przez nadleśniczego-środków z budżetu państwa na finansowanie kosztów przebudowy lub odnowienia drzewostanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, w których wystąpił szkody spowodowane pyłami lub gazami przemysłowymi bez możliwości ustalenia winnego, względnie szkody spowodowane klęskami żywiołowymi,
- przygotowywanie decyzji w sprawie zmiany lasu na użytek rolny w odniesieniu do lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa o powierzchni do 10 ha,
- cechowanie drewna pozyskiwanego w lasach nie stanowiących własności Skarbu Państwa i wydawanie świadectw legalności pozyskania drewna,
- przygotowywanie wniosków do wojewody o uznanie lasu za ochronny,
- ustalanie i nadzorowanie wykonania zadań gospodarczych dla właścicieli lasów nie posiadających planów urządzenia lasów,
- zlecanie wykonania uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji lasów do 10 ha należących do osób fizycznych i rozpatrywanie zastrzeżeń wnoszonych w stosunku do tych planów po ich wykonaniu,
- kontrolowanie wykonania zadań określonych w uproszczonych planach urządzenia lasów inwentaryzacjach lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa,
- przygotowywanie decyzji na pozyskiwanie drewna niezgodnie z planem urządzania lasu, w przypadkach losowych na wniosek właściciela lasu,
- udział w uzgadnianiu wykorzystania środków funduszu leśnego z przeznaczeniem na zalesianie gruntów,
- ustalanie potrzeb w zakresie zalesiania gruntów i kontrola zalesień.
- W zakresie gospodarki łowieckiej:
- przygotowanie zezwoleń, w szczególnych przypadkach, na odstępstwa od zakazu płoszenia, chwytania, przetrzymywania, ranienia i zabijania zwierzyny,
- przygotowywanie zezwoleń na posiadanie i hodowlę chartów rasowych lub ich mieszańców,
- prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem polnych obwodów łowieckich,
- przygotowywanie zezwoleń na odłów lub odstrzał redukcyjny zwierzyny w przypadkach zagrożenia prawidłowego funkcjonowania obszarów produkcyjnych i użyteczności publicznej.
- W zakresie ochrony przyrody:
- przygotowywanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z nieruchomości będących własnością gmin,
- opiniowanie wniosków dotyczących usunięcia drzew z nieruchomości będących własnością Skarbu Państwa oraz stanowiących mienie Powiatu Giżyckiego.
- W zakresie ustawy o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesienia:
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej naliczania miesięcznego ekwiwalentu za wyłączenie gruntu z upraw rolnych,
- dokonywanie oceny udatności upraw dokonanych w trybie ustawy,
- przygotowywanie decyzji o przekazaniu praw i obowiązków związanych z prowadzeniem uprawy leśnej, w przypadku sprzedaży gruntu,
- przygotowywanie decyzji o wstrzymaniu wypłaty ekwiwalentu po stwierdzeniu, że uprawa leśna jest prowadzona niezgodnie z planem zalesienia lub uproszczonym planem urządzenia lasu,
- przygotowywanie decyzji o wstrzymaniu wypłaty ekwiwalentu, zwrocie kosztów sadzonek, kosztów sporządzenia planu zalesienia, pobranego ekwiwalentu wraz z odsetkami ustawowymi, w przypadku zniszczenia uprawy leśnej w wyniku celowego działania właściciela gruntu,
- prowadzenie i przetwarzanie rejestru wniosków o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesienia.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pokoju na II piętrze. Pokój przeznaczony do pracy na 2 stanowiska pracy, posiada powierzchnię ok. 18 m2. Obiekt posiada windę.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym niniejsza umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.
- Pracownikowi samorządowemu przysługuje w szczególności:
- wynagrodzenie stosowne do zajmowanego stanowiska i posiadanych kwalifikacji,
- dodatek za wieloletnią pracę,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. ”trzynastka”
- uprawnienia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- możliwość awansowania.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niżej niż 6%.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
niższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia itp,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych *),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe *),
- klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…) -„ RODO” *).
*) Zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-09-20 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1-go Maja 14, pokój 13 do 20 września 2018 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze do Wydziału Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1-go Maja 14, pokój 13 do 20 września 2018 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze do Wydziału Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl).
O dalszym toku postępowania kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Dokumenty złożone przez kandydatów będą przetwarzane przez okres niezbędny do osiągnięcia celu, jaki jest związany z niniejszym postępowaniem, nie dłużej jednak niż 3 miesiące po ogłoszeniu wyników naboru.
Po tym terminie dokumenty będą do odebrania w Starostwie Powiatowym – pokój 208. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
Na podstawie art. 13 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…), zwanej dalej „ RODO” informuje się co następuje:
- Administratorem przetwarzanych danych osobowych(ADO) jest Starosta Giżycki, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
- Inspektorem danych osobowych jest: Andrzej Milczarski, biuro@elitpartner.pl;
- Dane kandydatów zbierane będą wyłącznie na potrzeby procesu rekrutacji;
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. a RODO;
- Dane kandydatów nie będą dalej udostępniane;
- Kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa:
- Kandydaci mają prawo dostępu do danych, ich prostowania, ograniczenia zakresu, usunięcia zakresu, w którym są przetwarzane;
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla potrzeb rekrutacji(spełnienie warunków) w związku z art. 6, art.13 ustawy o pracownikach samorządowych.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-09-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Gudel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-09-06 16:15:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-09-06 16:17:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-09-26 15:48:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2319 raz(y) |