ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.210.10.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.210.10.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko urzędnicze ds. nadzoru nad lasami niepaństwowymi i ds. łowiectwa

Miejsce pracy: Giżycko

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej i Rolnictwa

Data udostępnienia: 2018-09-06

Ogłoszono dnia: 2018-09-06 przez Sławomir Maculewicz

Termin składania dokumentów: 2018-09-20 10:00:00

Nr ogłoszenia: WO.210.10.2018

Zlecający: Starosta Giżycki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. wykształcenie średnie ze specjalnością - leśnik, preferowane wyższe ze specjalnością - leśnik,
  4. doświadczenie – preferowane: co najmniej 6 miesięczny staż pracy związany z gospodarką leśną, lub w administracji związanej z ochroną środowiska;
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego (fax, ksero itp.)
  2. komunikatywność i otwartość,
  3. rzetelność, sumienność, skrupulatność,
  4. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  5. umiejętność pracy w zespole,
  6. znajomość m.in. przepisów:
    • ustawy z dnia 14 czerwca 1960r Kodeks postępowania administracyjnego,
    • ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach
    • ustawy z dnia 13 października 1995r.  prawo łowieckie 
    • ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody
    • ustawy z dnia 5 czerwca 1998r o samorządzie powiatowym,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. W zakresie gospodarki leśnej w lasach nie stanowiących własności Skarbu Państwa:
    1. przygotowywanie decyzji o wykonaniu na koszt nadleśnictw, zabiegów zwalczających  i ochronnych w lasach nie stanowiących własności Skarbu Państwa, gdy występują w nich  organizmy szkodliwe w stopniu grożącym trwałości tych lasów,
    2. prowadzenie spraw dotyczących przyznania - na wniosek właściciela lasów po zaopiniowaniu przez nadleśniczego-środków z budżetu państwa na finansowanie kosztów  przebudowy lub odnowienia drzewostanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, w których wystąpił szkody spowodowane pyłami lub gazami przemysłowymi  bez możliwości ustalenia winnego, względnie szkody spowodowane klęskami żywiołowymi,
    3. przygotowywanie decyzji w sprawie zmiany lasu na użytek rolny w odniesieniu do lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa o powierzchni do 10 ha,
    4. cechowanie drewna pozyskiwanego w lasach  nie stanowiących własności Skarbu Państwa i wydawanie świadectw legalności pozyskania drewna,
    5. przygotowywanie wniosków do wojewody o uznanie lasu za ochronny,
    6. ustalanie i nadzorowanie  wykonania  zadań gospodarczych dla właścicieli lasów nie posiadających  planów urządzenia lasów,
    7. zlecanie wykonania uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji lasów do 10 ha należących do osób fizycznych i rozpatrywanie zastrzeżeń wnoszonych w stosunku do tych planów po ich wykonaniu,
    8. kontrolowanie wykonania zadań określonych w uproszczonych planach urządzenia lasów inwentaryzacjach lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa,
    9. przygotowywanie decyzji na pozyskiwanie drewna niezgodnie z planem urządzania lasu, w przypadkach losowych na wniosek właściciela lasu,
    10. udział w uzgadnianiu wykorzystania środków funduszu leśnego z przeznaczeniem na zalesianie gruntów,
    11. ustalanie potrzeb w zakresie zalesiania gruntów i kontrola zalesień.
  2. W zakresie gospodarki łowieckiej:
    1. przygotowanie zezwoleń, w szczególnych przypadkach, na odstępstwa od zakazu płoszenia, chwytania, przetrzymywania, ranienia i zabijania zwierzyny,
    2. przygotowywanie zezwoleń na posiadanie i hodowlę chartów rasowych lub ich mieszańców,
    3. prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem polnych obwodów łowieckich,
    4. przygotowywanie zezwoleń na odłów lub odstrzał redukcyjny zwierzyny w przypadkach zagrożenia prawidłowego funkcjonowania obszarów produkcyjnych i użyteczności publicznej.
  3. W zakresie ochrony przyrody:
    1. przygotowywanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z nieruchomości będących własnością gmin,
    2. opiniowanie wniosków dotyczących usunięcia  drzew z nieruchomości będących  własnością Skarbu Państwa oraz stanowiących mienie Powiatu Giżyckiego.
  4. W zakresie ustawy o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesienia:
    1. prowadzenie dokumentacji dotyczącej naliczania miesięcznego ekwiwalentu za wyłączenie gruntu z upraw rolnych,
    2. dokonywanie oceny udatności upraw dokonanych w trybie ustawy,
    3. przygotowywanie decyzji o przekazaniu praw i obowiązków związanych z prowadzeniem uprawy leśnej, w przypadku sprzedaży gruntu,
    4. przygotowywanie decyzji o wstrzymaniu wypłaty ekwiwalentu po stwierdzeniu, że uprawa leśna jest prowadzona niezgodnie z planem zalesienia lub uproszczonym planem urządzenia lasu,
    5. przygotowywanie decyzji o wstrzymaniu wypłaty ekwiwalentu, zwrocie kosztów sadzonek, kosztów sporządzenia planu zalesienia, pobranego ekwiwalentu wraz z odsetkami ustawowymi, w przypadku zniszczenia uprawy leśnej w wyniku celowego działania właściciela gruntu,
    6. prowadzenie i przetwarzanie rejestru wniosków o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesienia.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pokoju na II piętrze. Pokój przeznaczony do pracy na 2 stanowiska pracy, posiada powierzchnię ok. 18 m2. Obiekt posiada windę.
  2. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym niniejsza umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.
  3. Pracownikowi samorządowemu przysługuje w szczególności:
    1. wynagrodzenie stosowne do zajmowanego stanowiska i posiadanych kwalifikacji,
    2. dodatek za wieloletnią pracę,
    3. dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. ”trzynastka”
    4. uprawnienia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
    5. możliwość awansowania.
  4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niżej niż 6%.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia itp,
  4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych *),
  5. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe *),
  6. klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…) -„ RODO” *).
*)  Zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-09-20 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1-go Maja 14, pokój 13 do 20 września 2018 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze do Wydziału Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1-go Maja 14, pokój 13 do 20 września 2018 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze do Wydziału Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl).
O dalszym toku postępowania kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
 
Dokumenty złożone przez kandydatów będą przetwarzane przez okres niezbędny do osiągnięcia celu, jaki jest związany z niniejszym postępowaniem, nie dłużej jednak niż 3 miesiące po ogłoszeniu wyników naboru.
Po tym terminie dokumenty będą do odebrania w Starostwie Powiatowym – pokój 208. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
 
Na podstawie art. 13 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…), zwanej dalej „ RODO” informuje się co następuje:
  1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych(ADO) jest Starosta Giżycki, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
  2. Inspektorem danych osobowych jest: Andrzej Milczarski, biuro@elitpartner.pl;
  3. Dane kandydatów zbierane będą wyłącznie na potrzeby procesu rekrutacji;
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. a RODO;
  5. Dane kandydatów nie będą dalej udostępniane;
  6. Kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa:
  7. Kandydaci mają prawo dostępu do danych, ich prostowania, ograniczenia zakresu, usunięcia zakresu, w którym są przetwarzane;
  8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla potrzeb rekrutacji(spełnienie warunków)  w związku z art. 6, art.13 ustawy o pracownikach samorządowych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-09-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Gudel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-09-06 16:15:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-09-06 16:17:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-09-26 15:48:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2319 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony