Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: PP.210.1.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: PP.210.1.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny Księgowy
Miejsce pracy: Giżycko
Wymiar etatu: 3/4
Ilość etatów: 1
Wydział: Centrum Promocji i Informacji Turystycznej
Data udostępnienia: 2018-08-17
Ogłoszono dnia: 2018-08-17 przez Sławomir Maculewicz
Termin składania dokumentów: 2018-08-31 14:00:00
Nr ogłoszenia: PP.210.1.2018
Zlecający: Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 5-letnią praktykę w księgowości (preferowana praktyka w księgowości sfery budżetowej),
- ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości (preferowana praktyka w księgowości sfery budżetowej),
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu księgowości obowiązujących w sferze budżetowej tj. m.in. ustaw o rachunkowości, finansach publicznych, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o samorządzie powiatowym, ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, o ubezpieczeniach społecznych oraz wydanych na ich podstawie przepisów wykonawczych.
- minimum dwuletnie doświadczenie w księgowości sfery budżetowej.
- zdolność interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa.
- praktyczne umiejętności księgowania operacji gospodarczych i sporządzania sprawozdań finansowych.
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych (m.in. WORD, EXCEL).
- posiadanie następujących cech:
- komunikatywność i otwartość;
- rzetelność, sumienność, skrupulatność;
- umiejętność dobrej organizacji pracy;
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- kreatywność,
- samodzielność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rachunkowości Centrum Promocji i Informacji Turystycznej
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
- dokonywania wstępnej kontroli:
- zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
- sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych oraz wszelkich innych zestawień danych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- obsługa kadrowa jednostki.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pokoju na parterze 4 kondygnacyjnego budynku. Pokój przeznaczony do pracy posiada powierzchnię ok. 18 m2.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym niniejsza umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.
- Pracownikowi samorządowemu przysługuje w szczególności:
- wynagrodzenie stosowne do zajmowanego stanowiska i posiadanych kwalifikacji,
- dodatek za wieloletnią pracę,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. ”trzynastka”
- uprawnienia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
niższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, odpowiednie certyfikaty;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych *),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe *),
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…) -„ RODO”.*)
*) Zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-08-31 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Centrum Promocji i Informacji Turystycznej, ul. Gen. J. Zajączka 2, do dnia 31 sierpnia 2018 r. do godziny 14.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze głównego księgowego Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku”.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Centrum Promocji i Informacji Turystycznej, ul. Gen. J. Zajączka 2, do dnia 31 sierpnia 2018 r. do godziny 14.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze głównego księgowego Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku”.
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Centrum po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl.
O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Dokumenty złożone przez kandydatów będą przetwarzane przez okres niezbędny do osiągnięcia celu, jaki jest związany z niniejszym postępowaniem, nie dłużej jednak niż 3 miesiące po ogłoszeniu wyników naboru.
Po tym terminie dokumenty będą do odebrania w Centrum Promocji i Informacji Turystycznej. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
Na podstawie art. 13 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…), zwanej dalej RODO informuje się co następuje:
- Administratorem przetwarzanych danych osobowych (ADO) jest Dyrektor Centrum Promocji i Informacji Turystycznej, ul. Gen. J. Zajączka 2, 11-500 Giżycko.
- Inspektorem danych osobowych jest: Jaromir Dylewski.
- Dane kandydatów zbierane będą wyłącznie na potrzeby procesu rekrutacji.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. a RODO.
- Dane kandydatów nie będą dalej udostępniane.
- Kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa w przypadku naruszania przepisów RODO.
- Kandydaci mają prawo dostępu do danych, ich prostowania, ograniczenia zakresu, usunięcia zakresu, w którym są przetwarzane.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla potrzeb rekrutacji (spełnienie warunków) w związku z art. 6, art.13 ustawy o pracownikach samorządowych.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-08-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Kędzierski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-08-17 16:42:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-08-17 16:45:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-09-06 08:10:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2197 raz(y) |