Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.210.9.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.210.9.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: urzędnik
Miejsce pracy: Giżycko
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku
Data udostępnienia: 2018-08-01
Ogłoszono dnia: 2018-08-01 przez Sławomir Maculewicz
Termin składania dokumentów: 2018-08-20 10:00:00
Nr ogłoszenia: WO.210.9.2018
Zlecający: Starosta Giżycki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze, administracyjne,
- doświadczenie – co najmniej 6 miesięcy stażu pracy w administracji publicznej;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego (fax, ksero itp.)
- komunikatywność i otwartość,
- rzetelność, sumienność, skrupulatność,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość m.in. przepisów:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami,
- ustawy z dnia 20 czerwca 1997r prawo o ruchu drogowym,
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998r o samorządzie powiatowym,
- ustawy z 17 czerwca 1966r o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami.
- Wydawanie osobom zamierzającym przystąpić do szkolenia na prawo jazdy Profilu kandydata na kierowcę (PKK).
- Wydawanie międzynarodowych praw jazdy.
- Przyjmowanie od kierowców wniosków o wydanie wtórnika i wymianę prawa jazdy.
- Wydawanie decyzji o kontrolnym sprawdzaniu kwalifikacji do kierowania pojazdem na wniosek komendanta wojewódzkiego Policji, w razie przekroczenia 24 punktów.
- Wydawanie decyzji administracyjnej o skierowaniu kierowcy na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji w formie egzaminu państwowego, jeżeli istnieją uzasadnione zastrzeżenia co do ich kwalifikacji.
- Wydawanie decyzji o kierowaniu na badania lekarskie kierowcy w przypadkach gdy istnieją uzasadnione zastrzeżenia co do stanu zdrowia.
- Wydawanie decyzji o kierowaniu na badania psychologiczne kierowcy
w przypadkach przekroczenia liczby 24 punktów otrzymanych za naruszenia przepisów ruchu drogowego. - Przyjmowanie od policji zatrzymanego prawa jazdy.
- Przyjmowanie zawiadomień o wydaniu postanowienia o zatrzymaniu prawa jazdy oraz zawiadomień o skazaniu przez uprawnione organy.
- Wydawanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy.
- Wydawanie decyzji o cofnięciu uprawnienia do kierowania pojazdem silnikowym oraz decyzji o przywróceniu kierowcy uprawnienia do kierowania pojazdem silnikowym po ustaniu przyczyn, które spowodowały cofnięcie.
- Prowadzenie rejestru przedsiębiorców ośrodków szkolenia kierowców.
- Wpisywanie i skreślanie z rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców.
- Dokonywanie wpisów do ewidencji instruktorów oraz skreślanie z listy instruktorów, wydawanie legitymacji instruktorów.
- Sprawowanie kontroli ośrodków szkolenia kierowców.
- Wprowadzanie danych o kierowcach do systemu informatycznego.
- Zgłaszanie reklamacji do PWPW o przesłanych drukach.
- Prowadzenie korespondencji z PWPW i Help Desk z zakresu wydanych uprawnień.
- Udzielanie informacji i odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych.
- Zamawianie druków komunikacyjnych dotyczących praw jazdy w PWPW.
- Wykonywanie zadań zleconych przez Starostę, Naczelnika i Zastępcę Naczelnika Wydziału Komunikacji.
- Prowadzenie spraw związanych z holowaniem pojazdów i prowadzeniem parkingu strzeżonego określonych w ustawie prawo o ruchu drogowy, w tym prowadzenie postępowania egzekucyjnego w administracji w zakresie tych zadań.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pokoju na niskim parterze. Pokój przeznaczony do pracy na 2 stanowiska pracy, posiada powierzchnię ok. 26 m2. Obiekt posiada windę.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym niniejsza umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.
- Pracownikowi samorządowemu przysługuje w szczególności:
- wynagrodzenie stosowne do zajmowanego stanowiska i posiadanych kwalifikacji,
- dodatek za wieloletnią pracę,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. ”trzynastka”,
- uprawnienia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- możliwość awansowania.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
> 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych *),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe *),
- klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…) -„ RODO”.
*) Zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-08-20 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1-go Maja 14, pokój 13 do 20 sierpnia 2018 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze do Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1-go Maja 14, pokój 13 do 20 sierpnia 2018 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze do Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl).
O dalszym toku postępowania kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Dokumenty złożone przez kandydatów będą przetwarzane przez okres niezbędny do osiągnięcia celu, jaki jest związany z niniejszym postępowaniem, nie dłużej jednak niż 3 miesiące po ogłoszeniu wyników naboru.
Po tym terminie dokumenty będą do odebrania w Starostwie Powiatowym – pokój 208. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
Na podstawie art. 13 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…), zwanej dalej „ RODO” informuje się co następuje:
- Administratorem przetwarzanych danych osobowych(ADO) jest Starosta Giżycki, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
- Inspektorem danych osobowych jest: Andrzej Milczarski, biuro@elitpartner.pl;
- Dane kandydatów zbierane będą wyłącznie na potrzeby procesu rekrutacji;
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. a RODO;
- Dane kandydatów nie będą dalej udostępniane;
- Kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa:
- Kandydaci mają prawo dostępu do danych, ich prostowania, ograniczenia zakresu, usunięcia zakresu, w którym są przetwarzane;
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla potrzeb rekrutacji(spełnienie warunków) w związku z art. 6, art.13 ustawy o pracownikach samorządowych.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-08-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Gudel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-08-01 17:48:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-08-01 17:50:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-08-24 13:36:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2546 raz(y) |