ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m.Drukuj informacjęSprawa: Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m.

Szczegóły informacji

Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m.

Wydział: Wydział Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej i Rolnictwa

Ogłoszono dnia: 2020-08-04 15:49:56

Termin załatwienia

Wydanie zaświadczenia o złożeniu wniosku o rejestrację do 7 dni. Wpis do rejestru do 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

Miejsce załatwienia

Wniosek wraz z załącznikami w postaci papierowej należy złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al. 1 Maja 14 w pokoju nr 10 na parterze budynku.
 
Merytoryczne rozpatrzenie wniosku następuje w Wydziale Ochrony Środowiska Gospodarki Wodnej i Rolnictwa w Starostwie Powiatowym w Giżycku.
 
Uwaga:
Wniosek o rejestrację jednostki pływającej można również złożyć w wersji elektronicznej za pomocą dedykowanej Elektronicznej Skrzynki Podawczej, dostępnej pod adresem https://interesant.reja24.gov.pl
 
 
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej opublikowało na stronie internetowej materiał dla żeglarzy, właścicieli i armatorów jachtów o długości do 24 m.
Przewodnik zawiera informacje dotyczące wymogów formalno-prawnych oraz rekomendacje MGMiŻŚ w zakresie bezpieczeństwa.

Telefon kontaktowy

087 428 59 58 wew. 53 lub 26

Adres e-mail

srodowisko2@gizycko.starostwo.gov.pl

Sposób załatwienia

Wniosek w postaci papierowej
  1. Wniosek o rejestrację składa się w postaci papierowej do organu rejestrującego osobiście albo przez przedstawiciela ustawowego albo pełnomocnika. Wniosek powinien być wypełniony i podpisany czytelnym podpisem. Do wniosku należy dołączyć oryginalne dokumenty potwierdzające zawarte w nim informacje oraz dowód wniesienia opłaty.
  2. Po zweryfikowaniu kompletności wniosku o rejestrację organ rejestrujący wydaje (w terminie do 7 dni) zaświadczenie o złożeniu wniosku o rejestrację, którym właściciel jednostki pływającej może się posługiwać do czasu wydania dokumentu rejestracyjnego albo doręczenia decyzji o odmowie wpisania jednostki pływającej do rejestru. Organ rejestrujący sporządza cyfrowe odwzorowania wniosku oraz załączników, a następnie zwraca wnioskodawcy dokumentację papierową.
  3. Organ rejestrujący wpisuje jednostkę pływającą do rejestru albo wydaje decyzję o odmowie wpisania jednostki pływającej do rejestru w terminie 30 dni, licząc od dnia złożenia kompletnego wniosku o rejestrację.
  4. Organ rejestrujący w przypadku wpisania jednostki pływającej do rejestru wydaje dokument rejestracyjny, który wnioskodawca odbiera osobiście.
 
Wniosek w postaci elektronicznej
  1. W przypadku, gdy wnioskodawca składa wniosek o rejestrację w postaci elektronicznej, a posiada wymagane załączniki w oryginale wyłącznie w postaci papierowej, dokumenty te mogą być dołączone do wniosku w postaci odwzorowania cyfrowego, a ich oryginały należy okazać organowi rejestrującemu przed odbiorem dokumentu rejestracyjnego.
  2. Wniosek o rejestrację składany w postaci elektronicznej jest opatrzony podpisem zaufanym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, albo podpisem osobistym wnioskodawcy.
 
  1. Obowiązkowi rejestracji podlega:
    1. jacht (jacht rekreacyjny oraz jacht komercyjny, w tym skuter wodny, jednostka pływająca używana do celów mieszkalnych (houseboat) oraz drewniana replika statku historycznego) oraz jednostka pływająca używana do amatorskiego połowu ryb, o długości większej niż 7,5 m lub napędzie mechanicznym o mocy większej niż 15 kW;
    2. jednostka pływająca używana do połowów rybackich,
    3. jednostka pływająca uprawiająca żeglugę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - o ile nie posiada innej niż polska przynależności.
 
Obowiązkowi rejestracji nie podlega:
1) jednostka pływająca przeznaczona wyłącznie do regat i zawodów sportowych, posiadająca klasę regatową i ważny certyfikat wydany przez polski związek sportowy albo podmiot właściwy dla państwa bandery jachtu oraz regatowa łódź wiosłowa;
2) jednostka pływająca napędzana wyłącznie siłą ludzkich mięśni;
3) deska surfingowa, deska z żaglem lub inna podobna jednostka pływająca.
 
Jednostka pływająca o długości do 24 m, która nie podlega obowiązkowi rejestracji, może być zarejestrowana na wniosek właściciela.

Miejsce odbioru

Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14
Wydział Ochrony Środowiska Gospodarki Wodnej i Rolnictwa pokój nr 220, 2 piętro

Wymagane Dokumenty

  1. Dowód własności jednostki pływającej - dowodem własności jest w szczególności jeden z następujących dokumentów: faktura VAT, umowa sprzedaży, umowa zamiany, umowa darowizny, prawomocne orzeczenie sądu rozstrzygające o prawie własności, w przypadku jednostek budowanych systemem gospodarczym – pisemne oświadczenie budowniczego. W przypadku jednostek pływających wybudowanych przed dniem 1 sierpnia 2020 r. dowodem własności może być również oświadczenie właściciela. Oświadczenie to składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.” Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
  2. Dokumentem potwierdzającym informacje:
    1. o właścicielu i współwłaścicielach oraz armatorze jednostki pływającej jest:
      1. dokument tożsamości,
      2. odpis, wyciąg albo zaświadczenie z Krajowego Rejestru Sądowego albo innego właściwego rejestru albo inny dokument wystawiony przez uprawniony organ stwierdzający:
        • pełną nazwę podmiotu niebędącego osobą fizyczną,
        • NIP albo odpowiedni identyfikator,
        • siedzibę oraz
        • imiona i nazwiska osób uprawionych do działania w imieniu podmiotu niebędącego osobą fizyczną,
      3. oświadczenie właściciela lub współwłaściciela - w odniesieniu do adresu zamieszkania właściciela, współwłaściciela lub armatora,
      4. oświadczenie właściciela lub współwłaściciela - w odniesieniu do adresu do doręczeń właściciela, współwłaściciela lub armatora;
    2. o rejestracji jednostki pływającej w innym rejestrze w kraju lub za granicą jest:
      1. zaświadczenie o wykreśleniu z rejestru polskiego lub zagranicznego, jeżeli jednostka pływająca była wcześniej w nim zarejestrowana,
      2. dokument potwierdzający rejestrację czasową;
    3. o numerze identyfikacyjnym albo indywidualnym numerze identyfikacyjnym (INI) jednostki pływającej jest:
      1. czytelne zdjęcie tabliczki znamionowej z numerem identyfikacyjnym oraz deklaracja zgodności CE, w której wskazano ten numer,
      2. dokument rejestracyjny;
    4. o rodzaju napędu jednostki pływającej, a w przypadku napędu mechanicznego, także o jego mocy jest:
      1. deklaracja zgodności CE,
      2. jeden z dokumentów:
        + karta bezpieczeństwa jednostki, jeżeli była wydana;
        + dokument wydany przez:
        - uznaną organizację w rozumieniu art. 5 pkt 17 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie morskim (Dz.U. z 2020 r. poz. 680) albo
        - podmiot upoważniony przez ministra właściwego do spraw gospodarki morskiej do wykonywania przeglądów technicznych jachtów morskich o długości do 15 m, na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie morskim - jeżeli był wydany;
        + dokument dopuszczający statek do żeglugi, o którym mowa w art. 28 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej (Dz.U. z 2019 r. poz. 1568 ze zm.), jeżeli był wydany;
        + inny dokument wydany na podstawie przepisów ustawy o żegludze śródlądowej przez:
        - instytucję klasyfikacyjną uznaną przez Komisję Europejską albo
        - techniczną komisję inspekcyjną, o której mowa w art. 10a ust. 1 ustawy o żegludze śródlądowej, albo
        - podmiot upoważniony do przeprowadzania przeglądów technicznych, o którym mowa w art. 34j ust. 1 ustawy o żegludze śródlądowej - jeżeli był wydany.
      3. instrukcja lub karta gwarancyjna producenta lub inny dokument wydany przez producenta lub budowniczego,
      4. oświadczenie właściciela - w przypadku jednostek pływających bez napędu mechanicznego lub których moc napędu mechanicznego nie przekracza 20 kW;
    5. o marce i modelu lub typie jednostki pływającej jest:
      1. deklaracja zgodności CE,
      2. dokument wydany przez producenta lub budowniczego,
      3. dokumentacja projektowa,
      4. oświadczenie właściciela lub współwłaściciela;
    6. o podstawowych wymiarach i parametrach jednostki pływającej jest:
      1. w odniesieniu do liczby kadłubów oraz długości, szerokości, maksymalnego zanurzenia:
        + deklaracja zgodności CE,
        + świadectwo pomiarowe,
        + certyfikat pomiarowy,
        + jeden z dokumentów:
        - karta bezpieczeństwa jednostki, jeżeli była wydana;
        - dokument wydany przez:
        --- uznaną organizację w rozumieniu art. 5 pkt 17 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie morskim (Dz.U. z 2020 r. poz. 680) albo
        --- podmiot upoważniony przez ministra właściwego do spraw gospodarki morskiej do wykonywania przeglądów technicznych jachtów morskich o długości do 15 m, na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie morskim - jeżeli był wydany;
        - dokument dopuszczający statek do żeglugi, o którym mowa w art. 28 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej (Dz.U. z 2019 r. poz. 1568 ze zm.), jeżeli był wydany;
        - inny dokument wydany na podstawie przepisów ustawy o żegludze śródlądowej przez:
        --- instytucję klasyfikacyjną uznaną przez Komisję Europejską albo
        --- techniczną komisję inspekcyjną, o której mowa w art. 10a ust. 1 ustawy o żegludze śródlądowej, albo
        --- podmiot upoważniony do przeprowadzania przeglądów technicznych, o którym mowa w art. 34j ust. 1 ustawy o żegludze śródlądowej - jeżeli był wydany
        - dokument wydany przez producenta lub budowniczego,
        - oświadczenie właściciela lub współwłaściciela w przypadku jednostek pływających, których długość nie przekracza 14 m,
      2. w odniesieniu do kategorii projektowej, jeżeli została nadana - deklaracja zgodności CE;
    7. o materiale głównym, z którego zbudowany jest kadłub jednostki pływającej, jest:
      1. deklaracja zgodności CE,
      2. jeden z dokumentów:
        + karta bezpieczeństwa jednostki, jeżeli była wydana;
        + dokument wydany przez:
        - uznaną organizację w rozumieniu art. 5 pkt 17 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie morskim (Dz.U. z 2020 r. poz. 680) albo
        - podmiot upoważniony przez ministra właściwego do spraw gospodarki morskiej do wykonywania przeglądów technicznych jachtów morskich o długości do 15 m, na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie morskim - jeżeli był wydany;
        + dokument dopuszczający statek do żeglugi, o którym mowa w art. 28 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej (Dz.U. z 2019 r. poz. 1568 ze zm.), jeżeli był wydany;
        + inny dokument wydany na podstawie przepisów ustawy o żegludze śródlądowej przez:
        - instytucję klasyfikacyjną uznaną przez Komisję Europejską albo
        - techniczną komisję inspekcyjną, o której mowa w art. 10a ust. 1 ustawy o żegludze śródlądowej, albo
        - podmiot upoważniony do przeprowadzania przeglądów technicznych, o którym mowa w art. 34j ust. 1 ustawy o żegludze śródlądowej - jeżeli był wydany,
      3. dokument wydany przez producenta lub budowniczego,
      4. oświadczenie właściciela lub współwłaściciela;
    8. o roku budowy i producencie jednostki pływającej jest:
      1. deklaracja zgodności CE,
      2. dokument wydany przez producenta lub budowniczego,
      3. oświadczenie właściciela lub współwłaściciela;
    9. o sygnale rozpoznawczym (Call Sign) i morskim radiowym numerze identyfikacyjnym MMSI jednostki pływającej jest pozwolenie radiowe.
    10. Dokumentem stanowiącym podstawę określenia danych o maksymalnej dopuszczalnej liczbie osób na pokładzie jednostki pływającej, dopuszczalnej sile wiatru oraz znaczącej wysokości fali jest:
      1. deklaracja zgodności CE,
      2. jeden z dokumentów:
        + karta bezpieczeństwa jednostki, jeżeli była wydana;
        + dokument wydany przez:
        - uznaną organizację w rozumieniu art. 5 pkt 17 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie morskim (Dz.U. z 2020 r. poz. 680) albo
        - podmiot upoważniony przez ministra właściwego do spraw gospodarki morskiej do wykonywania przeglądów technicznych jachtów morskich o długości do 15 m, na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie morskim - jeżeli był wydany;
        + dokument dopuszczający statek do żeglugi, o którym mowa w art. 28 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej (Dz.U. z 2019 r. poz. 1568 ze zm.), jeżeli był wydany;
        + inny dokument wydany na podstawie przepisów ustawy o żegludze śródlądowej przez:
        - instytucję klasyfikacyjną uznaną przez Komisję Europejską albo
        - techniczną komisję inspekcyjną, o której mowa w art. 10a ust. 1 ustawy o żegludze śródlądowej, albo podmiot upoważniony do przeprowadzania przeglądów technicznych, o którym mowa w art. 34j ust. 1 ustawy o żegludze śródlądowej - jeżeli był wydany.
         
  3. W przypadku, gdy do wniosku nie załączono powyższej dokumentacji, do wniosku mogą być dołączone oświadczenia właściciela lub współwłaściciela:
    1. o braku deklaracji zgodności CE, jeżeli jej wydanie nie było wymagane przepisami prawa, upłynęło 10 lat od momentu wydania deklaracji zgodności CE przez producenta albo właściciel nie posiada deklaracji zgodności CE, a uzyskanie duplikatu dokumentu nie jest możliwe;
    2. o braku dokumentacji, jeżeli dla jednostki pływającej nie została wydana deklaracja zgodności CE ani inna dokumentacja wydana przez upoważniony podmiot umożliwiająca określenie danych o maksymalnej dopuszczalnej liczbie osób na pokładzie jednostki pływającej, dopuszczalnej sile wiatru lub znaczącej wysokości fali;
    3. o niezarejestrowaniu jednostki pływającej w innym rejestrze w kraju lub za granicą;
    4. o nienadaniu jednostce pływającej indywidualnego numeru identyfikacyjnego (INI);
    5. o braku ważnego pozwolenia radiowego dla jednostki pływającej.
  4. Dokumenty sporządzone w języku obcym dołącza się wraz z ich tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego lub potwierdzonym przez właściwego konsula. W przypadku braku na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej tłumacza przysięgłego danego języka dopuszcza się tłumaczenie wykonane przez tłumacza przysięgłego państwa, z którego jednostka pływająca została sprowadzona. Przepisu nie stosuje się do składania deklaracji zgodności CE.
  5. Do wniosku należy również dołączyć:
  • Dowód wniesienia opłaty za rozpatrzenie wniosku o rejestrację i wydanie dokumentu rejestracyjnego
  • Dokument zawierający zgodę właściciela jednostki pływającej na uprawianie żeglugi przez armatora
  • Deklaracje zgodności CE jednostki pływającej oraz silnika – jeżeli były wydane
  • Dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa (upoważnienia) do załatwiania spraw związanych z rejestracją jednostki pływającej, składany w przypadku załatwiania  tych czynności przez pełnomocnika (osobę upoważnioną)
  • Dowód wniesienia opłaty skarbowej od udzielonego pełnomocnictwa. Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.

Czas realizacji

  1. Wydanie zaświadczenia o złożeniu wniosku o rejestrację do 7 dni.
  2. Wpis do rejestru do 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

Opłaty

  • za rejestrację i wydanie dokumentu rejestracyjnego - 80 zł
  • za zmianę danych w rejestrze i wydanie dokumentu rejestracyjnego - 80 zł
  • za wydanie wtórnika dokumentu rejestracyjnego - 80 zł
  • za wydanie odpisu lub wyciągu z rejestru jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m - 15 zł
  • rozpatrzenie wniosku o rejestrację i wydanie dokumentu rejestracyjnego, dla którego wpis do rejestrów oraz dokumenty rejestracyjne wydane na podstawie dotychczasowych przepisów utraciły ważność - 60zł,
Opłatę należy wnieść na konto Starostwa Powiatowego w Giżycku, nr rachunku w Mazurskim Banku Spółdzielczym w Giżycku: 65 9343 0005 0013 0101 2000 0150, podając odpowiedni tytuł wpłaty zgodny ze złożonym wnioskiem.
Opłatę skarbową od pełnomocnictwa w wysokości 17 zł wnosi się na konto Urzędu Miejskiego w Giżycku nr konta: 64 1240 5787 1111 0010 5856 4306. Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.

Tryb odwoławczy

Od decyzji organu rejestrującego o odmowie wpisania jednostki pływającej do rejestru przysługuje odwołanie do:
  1. Ministra właściwego do spraw gospodarki morskiej – w przypadku jednostki pływającej, co do której we wniosku o rejestrację zawarto informację o zamiarze jej eksploatowania na wodach morskich albo na wodach morskich i śródlądowych:
  2. Ministra właściwego do spraw żeglugi śródlądowej – w przypadku jednostki pływającej, co do której we wniosku o rejestrację zawarto informację o zamiarze jej eksploatowania na wodach śródlądowych.

Uwagi

Wpisy do rejestrów oraz dokumenty rejestracyjne wydane na podstawie dotychczasowych przepisów zachowują ważność w przypadku:
  1. wpisów do rejestrów dokonanych oraz dokumentów wydanych do dnia 1 stycznia 2000 r. – przez okres 12 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy;
  2. wpisów do rejestrów dokonanych oraz dokumentów wydanych do dnia 1 stycznia 2006 r. – przez okres 18 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy;
  3. wpisów do rejestrów dokonanych oraz dokumentów wydanych po dniu 1 stycznia 2006 r. – przez okres 30 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy.
Dokonując rejestracji jednostki pływającej, która nie posiada numeru identyfikacyjnego ani indywidualnego numeru identyfikacyjnego (INI), organ rejestrujący nadaje jej indywidualny numer identyfikacyjny (INI), który nie podlega zmianie w okresie istnienia jednostki pływającej.
Z chwilą zarejestrowania jednostka pływająca uzyskuje polską przynależność. Dokument rejestracyjny jest dowodem polskiej przynależności jednostki pływającej.
Właściciel jednostki pływającej otrzymuje wraz z dokumentem rejestracyjnym unikalny kod umożliwiający wprowadzenie do rejestru informacji mających na celu zwiększenie skuteczności prowadzenia działań ratowniczych dotyczących jednostki pływającej właściciela. Informacje te są dostępne dla służb ratowniczych wraz z datą ich wprowadzenia.
W przypadku utraty albo uszkodzenia dokumentu rejestracyjnego wtórnik tego dokumentu wydaje, na wniosek właściciela, organ rejestrujący. Do wniosku dołącza się oświadczenie zawierające informacje o fakcie i okolicznościach utraty albo uszkodzenia dokumentu rejestracyjnego. Oświadczenie, składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: "Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia". Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
 
Wykroczenia podlegające karze grzywny
 
Właściciel jednostki pływającej, który:
  1.  nie dopełnia obowiązku rejestracji,
  2.  nie dopełnia obowiązku zawiadomienia organu rejestrującego w terminie nieprzekraczającym 30 dni, licząc od dnia zaistnienia faktu:
    • zbycia lub nabycia jednostki,
    • zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w rejestrze, w szczególności zmianie stanu faktycznego wymagającej wykreślenia jednostki z rejestru,
  3.  podaje organowi rejestrującemu nieprawdziwe informacje dotyczące wymiarów jednostki pływającej, różniące się od wymiarów faktycznych o więcej niż 30 cm,
  4.  podaje organowi rejestrującemu nieprawdziwe informacje dotyczące mocy napędu mechanicznego, różniące się od mocy nominalnej o więcej niż 2 kW lub o więcej niż 10%, w zależności od tego, która wartość jest większa,
  5. nie dopełnia obowiązku zwrotu dokumentu rejestracyjnego w przypadku wykreślenia jednostki z rejestru z urzędu
- podlega karze grzywny.
 
Orzekanie w sprawach o czyny określone powyżej następuje w trybie przewidzianym w przepisach ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 r. - Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia.
 
Prawo do nakładania grzywien za czyny określone powyżej w drodze mandatu karnego mają:
  1. uprawnieni pracownicy terenowego organu administracji morskiej;
  2. uprawnieni pracownicy terenowego organu administracji żeglugi śródlądowej;
  3. funkcjonariusze Policji;
  4. funkcjonariusze Straży Granicznej.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m.
  2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
  4. Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 17 kwietnia 2020 r. w sprawie rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m.
  5. Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 7 lutego 2020 r. w sprawie wysokości opłat związanych z rejestracją jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m.
  6. Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 15 stycznia 2020 r. w sprawie sposobu prowadzenia rejestru jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m.
  7. Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 30 września 2019 r. w sprawie powierzenia prowadzenia rejestru jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m i administrowania nim.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-08-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jerzy Bujno
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-08-04 15:27:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sławomir Maculewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-08-04 15:49:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Kusznerczuk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-02-13 09:19:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5592 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony