Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Udzielenie konsumentowi pomocy prawnejDrukuj informacjęSprawa: Udzielenie konsumentowi pomocy prawnejSzczegóły informacji
Udzielenie konsumentowi pomocy prawnej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Ogłoszono dnia: 2009-02-19 08:46:43
Termin załatwienia
s
Osoba kontaktowa
Katarzyna Tota - Leszczyńska
Miejsce załatwienia
Dokumenty należy składać:
1. w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku lub
2. bezpośrednio u Powiatowego Rzecznika Konsumentów (Starostwo Powiatowe w Giżycku, pokój 222).
1. w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku lub
2. bezpośrednio u Powiatowego Rzecznika Konsumentów (Starostwo Powiatowe w Giżycku, pokój 222).
Telefon kontaktowy
087 428 59 58 w.52
Adres e-mail
rzecznik@gizycko.starostwo.gov.pl
Sposób załatwienia
Z pomocy rzecznika mogą korzystać mieszkańcy miasta i gminy Giżycko, miasta i gminy Ryn oraz gmin: Wydminy, Kruklanki, Miłki.
Poradnictwo i pomoc prawna na rzecz indywidualnych konsumentów prowadzone jest we wtorki, środy i czwartki w godz. 7.30- 15.30.
Rzecznik udziela porad na wnioski konsumentów zgłaszane osobiście lub za pomocą środków porozumiewania się na odległość (telefon, fax., internet, listy) jednak dla podjęcia formalnej interwencji rzecznika w sprawie niezbędne jest wypełnienie i dostarczenie formularza oświadczenia – wniosku o udzielenie pomocy konsumentowi.
Poradnictwo i pomoc prawna na rzecz indywidualnych konsumentów prowadzone jest we wtorki, środy i czwartki w godz. 7.30- 15.30.
Rzecznik udziela porad na wnioski konsumentów zgłaszane osobiście lub za pomocą środków porozumiewania się na odległość (telefon, fax., internet, listy) jednak dla podjęcia formalnej interwencji rzecznika w sprawie niezbędne jest wypełnienie i dostarczenie formularza oświadczenia – wniosku o udzielenie pomocy konsumentowi.
Miejsce odbioru
Starostwo Powiatowe w Giżycku Al. 1 Maja 14 11-500 Giżycko
Wymagane Dokumenty
W celu ułatwienia konsumentom przedstawienia sprawy oraz usprawnienia pracy Powiatowego Rzecznika Konsumentów zaleca się wypełnienie wniosku. Wraz z wnioskiem należy dostarczyć kserokopię wszystkich dokumentów, istotnych dla ustalenia stanu faktycznego i prawnego sprawy. (umowę sprzedaży, paragon zakupu, faktury VAT, korespondencję prowadzoną z przedsiębiorcą, itp.).
Poniżej można pobrać wniosek o udzielenie pomocy prawnej.
UWAGA!!!!
Wszystkie sprawy kierowane do Powiatowego Rzecznika Konsumentów, również te przesyłane drogą elektroniczną, powinny zawierać:
- imię i nazwisko konsumenta,
- jego adres zamieszkania (w tym kod pocztowy) oraz
- telefon kontaktowy.
Wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pozostawione będą bez rozpoznania.
Poniżej można pobrać wniosek o udzielenie pomocy prawnej.
UWAGA!!!!
Wszystkie sprawy kierowane do Powiatowego Rzecznika Konsumentów, również te przesyłane drogą elektroniczną, powinny zawierać:
- imię i nazwisko konsumenta,
- jego adres zamieszkania (w tym kod pocztowy) oraz
- telefon kontaktowy.
Wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pozostawione będą bez rozpoznania.
Czas realizacji
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca.