ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Udzielenie konsumentowi pomocy prawnejDrukuj informacjęSprawa: Udzielenie konsumentowi pomocy prawnej

Szczegóły informacji

Udzielenie konsumentowi pomocy prawnej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Ogłoszono dnia: 2009-02-19 08:46:43

Termin załatwienia

s

Osoba kontaktowa

Katarzyna Tota - Leszczyńska

Miejsce załatwienia

Dokumenty należy składać:

1. w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku lub
2. bezpośrednio u Powiatowego Rzecznika Konsumentów (Starostwo Powiatowe w Giżycku, pokój 222).

Telefon kontaktowy

087 428 59 58 w.52

Adres e-mail

rzecznik@gizycko.starostwo.gov.pl

Sposób załatwienia

Z pomocy rzecznika mogą korzystać mieszkańcy miasta i gminy Giżycko, miasta i gminy Ryn oraz gmin: Wydminy, Kruklanki, Miłki.

Poradnictwo i pomoc prawna na rzecz indywidualnych konsumentów prowadzone jest we wtorki, środy i czwartki w godz. 7.30- 15.30.

Rzecznik udziela porad na wnioski konsumentów zgłaszane osobiście lub za pomocą środków porozumiewania się na odległość (telefon, fax., internet, listy) jednak dla podjęcia formalnej interwencji rzecznika w sprawie niezbędne jest wypełnienie i dostarczenie formularza oświadczenia – wniosku o udzielenie pomocy konsumentowi.

Miejsce odbioru

Starostwo Powiatowe w Giżycku Al. 1 Maja 14 11-500 Giżycko

Wymagane Dokumenty

W celu ułatwienia konsumentom przedstawienia sprawy oraz usprawnienia pracy Powiatowego Rzecznika Konsumentów zaleca się wypełnienie wniosku. Wraz z wnioskiem należy dostarczyć kserokopię wszystkich dokumentów, istotnych dla ustalenia stanu faktycznego i prawnego sprawy. (umowę sprzedaży, paragon zakupu, faktury VAT, korespondencję prowadzoną z przedsiębiorcą, itp.).

Poniżej można pobrać wniosek o udzielenie pomocy prawnej.


UWAGA!!!!

Wszystkie sprawy kierowane do Powiatowego Rzecznika Konsumentów, również te przesyłane drogą elektroniczną, powinny zawierać:
- imię i nazwisko konsumenta,
- jego adres zamieszkania (w tym kod pocztowy) oraz
- telefon kontaktowy.

Wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pozostawione będą bez rozpoznania.

Czas realizacji

Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca.

Opłaty

« powrót do poprzedniej strony