ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości ustanowionego na gruncie stanowiącym własność Skarbu PaństwaDrukuj informacjęSprawa: Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości ustanowionego na gruncie stanowiącym własność Skarbu Państwa

Szczegóły informacji

Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości ustanowionego na gruncie stanowiącym własność Skarbu Państwa

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami

Ogłoszono dnia: 2009-03-03 13:44:24

Termin załatwienia

Niezwłocznie, nie później niż w ciągu jednego miesiąca w przypadku sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego. <br > Nie później niż w ciągu dwóch miesięcy w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej.

Miejsce załatwienia

Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami w Giżycku ul. Wyzwolenia 2, pokój 104.

Telefon kontaktowy

(087) 428 13 38 w.31

Adres e-mail

a.bruzdziak@gizycko.starostwo.gov.pl

Sposób załatwienia

Decyzja administracyjna wydana przez Starostę Giżyckiego, wykonującego zadanie z zakresu administracji rządowej.
Wniosek wraz z załącznikiem należy:

  • przesłać na adres Starostwo Powiatowe w Giżycku  Al. 1 Maja 14; 11-500 Giżycko,
  • złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Giżycku Al.1 Maja14; 11-500 Giżycko w pokoju nr 13 – sekretariat,
  • złożyć w siedzibie Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami Starostwa Powiatowego w Giżycku 11-500 Giżycko ul.Wyzwolenia 2 pokój 104

Miejsce odbioru

Decyzja jest wysyłana na adres strony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Istnieje możliwość odbioru decyzji osobiście.

Wymagane Dokumenty

  1. Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (do pobrania poniżej w zakładce "Załączniki" lub w pokoju nr 104, ul. wyzwolenia 2).
  2. Aktualny odpis z księgi wieczystej,
  3. W przypadku ubiegania się o uzyskanie bonifikaty:
  • oświadczenie o dochodach w gospodarstwie domowym (druk oświadczenia do pobrania poniżej w zakładce "Załaczniki"),
  • zaświadczenie o dochodach wystawione przez urząd skarbowy w 2008r.

Opłaty

Opłata skarbowa za wydanie decyzji – 10,00 zł płatna w kasie Urzędu Miejskiego w Giżycku, Al. 1 Maja 14, pokój nr 101 (I piętro) lub na konto Urzędu Miejskiego w Giżycku:  Bank BGŻ  14 2030 0045 1110 0000 0170 2300.

Tryb odwoławczy

Od decyzji służy stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji za pośrednictwem Starosty Giżyckiego.

Uwagi

Termin składania wniosków  - do 31 grudnia 2012r.

Istnieje możliwość uzyskania bonifikaty jeżeli nieruchomość jest zabudowana na cele mieszkaniowe albo przeznaczona pod tego rodzaju zabudowę.

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 29 lipca 2005r o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz.U.Nr 175 poz. 1459 z póżn. zmianami).
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006r o opłacie skarbowej (Dz.U.Nr 225 poz.1635 z późn. zmianami).

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony