ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

RADA POWIATU

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zawiadomienie o planowanej kontroli przeprowadzanej przez Komisję Rewizyjną

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-06-10 09:47:47 przez Sławomir Maculewicz

Akapit nr - brak tytułu

Komisja Rewizyjna
Rady Powiatu
w Giżycku
 
BR.0012.1.8.2021
 
Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych  w Giżycku
 
 
ZAWIADOMIENIE
 
Na podstawie planu pracy i kontroli Komisji Rewizyjnej na rok 2021 zatwierdzonego przez Radę Powiatu uchwałą Nr XXIV.167.2020 z dnia 21 grudnia 2020 r. (zmiana: uchwała Nr XXIX.192.2021  z dnia 27 maja 2021 r.) uprzejmie zawiadamiam o wyznaczonej kontroli.
 
  1. Termin kontroli:
    Kontrola odbędzie się w dniu 16.06.2021 r. – środa o godz. 14.00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4. 
  2. Skład zespołu kontrolnego:
    1. Marian Mieńko – Przewodniczący   
    2. Dorota Tarara – Zastępca Przewodniczącego
    3. Maria Dolecka   
    4. Piotr Kwiatek 
    5. Wacław Strażewicz
    6. Tomasz Szostkowski
  3. Przedmiot kontroli:
    Kontrola opłat drogowych za zajęcie pasa drogowego na przykładzie ul. Rajskiej  w Giżycku.
 
Na trzy dni przed planowanym terminem kontroli proszę o dostarczenie w formie elektronicznej informacji i dokumentów dotyczących przedmiotu kontroli do Biura Rady Powiatu na adres:
 
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Marian Mieńko
« powrót do poprzedniej strony