ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-05-13 13:32:20 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Sposób doręczania dokumentów elektronicznych
do Starostwa Powiatowego w Giżycku.


Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Starostwie Powiatowym w Giżycku uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza.


Adres elektronicznej skrzynki podawczej:

Moduł Cyfrowego Urzędu realizowanego w portalu Wrota Warmii i Mazur:

https://cu.warmia.mazury.pl:8443/platon.client/client/welcome.pa

(Znajdą tam Państwo dalsze wyjaśnienia i instrukcje)


Tradycyjne e-maile:

<e-mail>


Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. Nr 212 poz. 1766) Starostwo Powiatowe w Giżycku akceptuje pliki poczty elektronicznej z załącznikami w formatach wymienionych w Rozporządzeniu.
W szczególności przy danych tekstowych przyjmowane będą dokumenty zgodne ze standardem OpenDocument (OpenOffice 2.0). Przy danych zawierających informację graficzną przyjmowane będą formaty danych: .jpg, .gif, dla danych skompresowanych: .zip, .rar.

Urzędowe poświadczenie odbioru:

Dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym doręczony do Starostwa Powiatowego w Giżycku zostanie poświadczony kwalifikowanym podpisem cyfrowym i przekazany drogą elektroniczną na adres nadawcy. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.
Urzędowe poświadczenie odbioru - na żądanie interesanta - może zostać także zapisane na dyskietce, dysku CD-RW lub urządzeniu typu PenDrive. Poświadczenie to można uzyskać w godzinach pracy Starostwa w pokoju 208A – II piętro (Starostwo Powiatowe w Giżycku, Aleja 1 Maja 14).

Inne wymagania

  1. Dokumenty elektroniczne doręczane do Starostwa Powiatowego w Giżycku muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym.

  2. Dokumenty elektroniczne doręczane do Starostwa Powiatowego w Giżycku zawierające wirusy lub inne niebezpieczne elementy będą automatycznie odrzucane i nie zostaną wprowadzone do systemu teleinformatycznego Urzędu.

« powrót do poprzedniej strony