Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Akapit nr - brak tytułu
Sposób doręczania dokumentów elektronicznych
do Starostwa Powiatowego w Giżycku.
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Starostwie Powiatowym w Giżycku uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza.
Adres elektronicznej skrzynki podawczej:
Moduł Cyfrowego Urzędu realizowanego w portalu Wrota Warmii i Mazur:
https://cu.warmia.mazury.pl:8443/platon.client/client/welcome.pa
(Znajdą tam Państwo dalsze wyjaśnienia i instrukcje)
Tradycyjne e-maile:
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. Nr 212 poz. 1766) Starostwo Powiatowe w Giżycku akceptuje pliki poczty elektronicznej z załącznikami w formatach wymienionych w Rozporządzeniu.
W szczególności przy danych tekstowych przyjmowane będą dokumenty zgodne ze standardem OpenDocument (OpenOffice 2.0). Przy danych zawierających informację graficzną przyjmowane będą formaty danych: .jpg, .gif, dla danych skompresowanych: .zip, .rar.
Urzędowe poświadczenie odbioru:
Dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym doręczony do Starostwa Powiatowego w Giżycku zostanie poświadczony kwalifikowanym podpisem cyfrowym i przekazany drogą elektroniczną na adres nadawcy. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.
Urzędowe poświadczenie odbioru - na żądanie interesanta - może zostać także zapisane na dyskietce, dysku CD-RW lub urządzeniu typu PenDrive. Poświadczenie to można uzyskać w godzinach pracy Starostwa w pokoju 208A – II piętro (Starostwo Powiatowe w Giżycku, Aleja 1 Maja 14).
Inne wymagania
-
Dokumenty elektroniczne doręczane do Starostwa Powiatowego w Giżycku muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
-
Dokumenty elektroniczne doręczane do Starostwa Powiatowego w Giżycku zawierające wirusy lub inne niebezpieczne elementy będą automatycznie odrzucane i nie zostaną wprowadzone do systemu teleinformatycznego Urzędu.