ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-09-17 13:05:32 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

L.p.

Miejsce i termin kontroli

Przedmiot

Zalecenia pokontrolne

1.

Kontrolę przeprowadzono w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami w dniu 3 stycznia 2006 roku.

Kontrolę przeprowadzili Janusz Żuber i Zdzisław Gąsiorowski - pracownicy Departamentu Infrastruktury i Geodezji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Przedmiotem kontroli było sprawdzenie zgodności wykorzystania dotacji przyznanej przez Marszałka Województwa na tworzenie i modernizację numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków

Komisja stwierdziła, że dotacja została wykorzystana zgodnie z przeznaczeniem

2.

Kontrolę przeprowadzono w Wydziale Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej i Rolnictwa w okresie od 11 do 28 kwietnia 2006 roku.

Kontrolę przeprowadził starszy inspektor kontroli państwowej Dariusz Matych z Najwyższej Izby Kontroli, Delegatura w Olsztynie.

Kontrolą objęto działania w zakresie ochrony zasobów śródlądowych wód powierzchniowych oraz nadzór nad prowadzoną w nich gospodarką rybacką w latach 2002-2005

Wnioski i zalecenia pokontrolne  zawiera załącznik nr 1 do niniejszego dokumentu.

3.

Kontrolę przeprowadzono w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami w dniu 29 sierpnia 2006 roku.

Kontrolę przeprowadził zespół kontrolny Oddziału Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Rozwoju Regionalnego Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.

Kontrolą objęto wykonywanie zadań i odpowiadających im kompetencji z zakresu administracji rządowej dotyczących gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa, określonych w art. 23 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami.

Wnioski i zalecenia pokontrolne  zawiera załącznik nr 3 do niniejszego dokumentu.

4.

Kontrolę przeprowadzono w Wydziale Budownictwa w okresie od 26 do 27 października 2006 roku.

Kontrolę przeprowadził zespół kontrolny Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego na zlecenie Najwyższej Izby Kontroli.

Kontrolą objęto działania w zakresie przestrzegania przepisów Prawa budowlanego w procedurach administracyjnych i postępowaniach administracyjnych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej w sprawach dotyczących fermy trzody chlewnej : Ferma Tuczu Trzody Chlewnej "Upałty-Rol" Sp. z o.o. w Upałtach Małych, Gm. Giżycko.

Wnioski i zalecenia pokontrolne  zawiera załącznik nr 2 do niniejszego dokumentu.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony