Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Szczegóły informacji

Zakup i dostawa niszczarek do Starostwa Powiatowego w Giżycku

Status: w toku

Tryb: na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r, poz.2164 ze zm.)

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: WO.272.3.6.2018

Termin składania ofert / wniosków: 2018-02-02 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku (pokój nr 13), Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

Ogłoszono dnia: 2018-01-25 przez Sławomir Maculewicz

Treść:

WO.272.3.6.2018    
                                                                                    
Zapytanie ofertowe
z dnia 25 stycznia 2018 r.
w sprawie zakupu i dostawy niszczarek do Starostwa Powiatowego w Giżycku
 
Na podstawie art. 66  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459 ze zm.) w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) wszczyna się postępowanie o udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego w sprawie zakupu i dostawy niszczarek do Starostwa Powiatowego w Giżycku.
  1. Zamawiający:
    Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58, fax. 87 428 55 06, e-mail: informatyk@gizycko.starostwo.gov.pl
  2. Przedmiot zamówienia:
    1. przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa 3 niszczarek z aktualnej produkcji 2018 r. bądź II półrocza 2017 r. o parametrach wskazanych w załączniku nr 1;
    2. zamawiane niszczarki z aktualnej produkcji 2018 r. bądź II półrocza 2017 r. muszą być nowe, nieużywane, bardzo dobrej jakości, funkcjonalności i trwałości;
    3. wskazane parametry techniczne niszczarek są parametrami minimalnymi i Wykonawca zobowiązany jest je uwzględnić. Jednakże Wykonawca oferując przedmiot zamówienia opcjonalnie może zaproponować sprzęt o równych lub wyższych parametrach technicznych od podanych w warunkach zamówienia.
  3. Termin wykonania:
    Termin realizacji zamówienia – luty 2018 r. (dostawa niszczarek).
  4. Wykaz oświadczeń i dokumentów do dostarczenia przez wykonawcę:
    1. Formularz ofertowy – załącznik nr 2;
    2. Formularz ofertowy (szczegóły techniczne oferowanego sprzętu) – załącznik nr 2a.
  5. Kryteria oceny ofert:
    Cena brutto – 100%.
  6. Termin i miejsce składania ofert:
    Do 02 lutego 2018 r. (piątek) do godz. 1000:
    1. osobiście lub przez operatora pocztowego w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 13;
    2. drogą elektroniczną na adres: informatyk@gizycko.starostwo.gov.pl (skany dokumentów). W przypadku wybrania oferty przesłanej drogą elektroniczną Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginały oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu.
  7. Termin i miejsce rozpatrywania ofert:
    02 luty 2018 r. godz. 1015 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 208.
  8. Warunki finansowania:
    1. wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług;
    2. zapłata wynagrodzenia nastąpi w oparciu o fakturę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego, po uprzednim podpisaniu protokołu odbioru niszczarek;
    3. faktura powinna być wystawiona w następujący sposób:
      NABYWCA: Powiat Giżycki, 11-500 Giżycko, al. 1 Maja 14, NIP: 845-18-62-251
      ODBIORCA/PŁATNIK:     Starostwo Powiatowe w Giżycku, 11-500 Giżycko, al. 1 Maja 14
  9. Warunki rozpatrzenia oferty:
    1. Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:
      1. złożenie oferty w terminie i formie wskazanej w ogłoszeniu;
      2. zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania;
      3. złożenie wszystkich wymaganych, kompletnych dokumentów podpisanych przez upoważnioną osobę z zastrzeżeniem pkt. 6 ppkt.2;
    2. w przypadku wątpliwości co do złożonych dokumentów, Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o wyjaśnienie bądź uzupełnienie dokumentów;
    3. oferty nie spełniające warunków zamówienia zostaną odrzucone.
  10. Dodatkowe informacje:
    1. złożenie oferty nie powoduje powstania wzajemnych zobowiązań pomiędzy stronami do czasu ostatecznej decyzji podjętej przez Zamawiającego;
    2. Zamawiający może zaniechać dalszego prowadzenia postępowania w ramach niniejszego zapytania w przypadku nie wpłynięcia żadnej oferty lub złożenia ofert nie spełniających warunków zapytania lub zaproponowania ceny przekraczającej możliwości finansowe Zamawiającego.
 
Załączniki:
  1. załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;
  2. załącznik nr 2 – formularz ofertowy;
  3. załącznik nr 2a – formularz ofertowy (szczegóły techniczne oferowanego sprzętu).

Załączniki