Zamówienia publiczne
Szczegóły informacji
Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych, w podziale na dwa zadania.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 330114 - 2016
Termin składania ofert / wniosków: 2016-11-09 09:00:00
Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko - sekretariat
Ogłoszono dnia: 2016-10-25 przez Teresa Wołodźko
Treść:
Ogłoszenie nr 330114 - 2016 z dnia 2016-10-25 r.
Giżycko: Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych, w podziale na dwa zadania.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 790675708, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48874293426, e-mail , faks +48874293426.
Adres strony internetowej (URL): bip.spgizycko.warmia.mazury.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.spgizycko.warmia.mazury.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
bip.spgizycko.warmia.mazury.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
bip.spgizycko.warmia.mazury.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
bip.spgizycko.warmia.mazury.pl
bip.spgizycko.warmia.mazury.pl
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych, w podziale na dwa zadania.
Numer referencyjny: SB.2501.22.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych, w podziale na dwa zadania.
Numer referencyjny: SB.2501.22.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych, w podziale na dwa zadania. Zadanie nr 1) Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniu drogi pow. nr 1831 N z drogą gminną nr 133002 w m. Kleszczewo. Zamówienie obejmuje następujące roboty: wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową, ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, ułożenie nawierzchni brukowcowej na wysepce, ustawienie krawężników kamiennych, uzupełnienie poboczy, ustawienie oznakowania pionowego. Zadnie nr 2) Poprawa bezpieczeństwa na drodze pow. nr 1718N, na odcinku Ruda - Rydzewo, od km 3+254 do km 3+584 o długości 330 m. Zamówienie obejmuje następujące roboty: wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, regulację krawężnika i nawierzchni brukowcowej.
II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych, w podziale na dwa zadania. Zadanie nr 1) Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniu drogi pow. nr 1831 N z drogą gminną nr 133002 w m. Kleszczewo. Zamówienie obejmuje następujące roboty: wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową, ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, ułożenie nawierzchni brukowcowej na wysepce, ustawienie krawężników kamiennych, uzupełnienie poboczy, ustawienie oznakowania pionowego. Zadnie nr 2) Poprawa bezpieczeństwa na drodze pow. nr 1718N, na odcinku Ruda - Rydzewo, od km 3+254 do km 3+584 o długości 330 m. Zamówienie obejmuje następujące roboty: wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, regulację krawężnika i nawierzchni brukowcowej.
II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na przebudowie/ budowie/ remoncie drogi lub ulicy, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł (brutto). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez zamawiającego, wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP, na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na przebudowie/ budowie/ remoncie drogi lub ulicy, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł (brutto). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez zamawiającego, wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP, na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie to należy dołączyć do oferty. 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że stosowne umocowanie wynika z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena
|
60
|
Okres udzielenia gwarancji
|
40
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.5) ZMIANA UMOWY
tak
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/11/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/11/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniu drogi pow. nr 1831N z drogą gminną nr 133002 w m. Kleszczewo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniu drogi pow. nr 1831N z drogą gminną nr 133002 w m. Kleszczewo. Zamówienie obejmuje następujące roboty: wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową, ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, ułożenie nawierzchni brukowcowej na wysepce, ustawienie krawężników kamiennych, uzupełnienie poboczy, ustawienie oznakowania pionowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena
|
60
|
Okres udzielenia gwarancji
|
40
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: Poprawa bezpieczeństwa na drodze pow. nr 1718 N, na odcinku Ruda - Rydzewo, od km 3+254 do km 3+584 o długości 330 m.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Poprawa bezpieczeństwa na drodze pow. nr 1718 N, na odcinku Ruda - Rydzewo, od km 3+254 do km 3+584 o długości 330 m. Zamówienie obejmuje następujące roboty: wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, regulację krawężnika i nawierzchni brukowcowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena
|
60
|
Okres udzielenia gwarancji
|
40
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
Józef Pipiro
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-10-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Teresa Wołodźko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-10-25 14:32:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-10-25 14:33:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-11-17 09:18:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1401 raz(y) |