Zamówienia publiczne
Szczegóły informacji
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 1718N: dr. kraj. nr 63 –Rydzewo –Jagodne Małe w miejscowości Rydzewo, na długości 1,0 km
Status: rozstrzygnięty
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: SB.2601.3.2015
Termin składania ofert / wniosków: 2015-03-27 09:00:00
Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko - sekretariat
Ogłoszono dnia: 2015-03-23 przez Teresa Wołodźko
Treść:
Giżycko, 23.03.2015 r.
SB.2601.3.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4 zaprasza do składania ofert na: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 1718N: dr. kraj. nr 63 –Rydzewo –Jagodne Małe w miejscowości Rydzewo, na długości 1,0 km”.
- Przebudowa drogi na długości 1,0 km obejmuje następujące roboty: przebudowę nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, budowę zatok postojowych i autobusowych, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, oznakowanie pionowe i poziome, wykonanie kanalizacji deszczowej oraz ułożenie rur osłonowych na kablach telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych.
Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski, zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Projekt budowlany umieszczony jest na stronie internetowej: http://gizycko.starostwo.gov.pl/zdp oraz jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. - Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia zapewni nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi branży drogowej, kanalizacji deszczowej, branży telekomunikacyjnej i elektroenergetycznej. Wykonawca musi zapewnić inspektorów nadzoru inwestorskiego, którzy posiada/ją uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych:
- Wszystkie roboty objęte zamówieniem muszą być wykonywane bezpośrednio pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego.
- Zamawiający wymaga, aby przebudowa drogi pow. nr 1718N w miejscowości Rydzewo, została wykonana w terminie do 150 dni od podpisania umowy z wykonawcą robót. Wykonawca robót budowlanych może skrócić termin wykonania robót.
- Czas trwania nadzoru rozpoczyna się z dniem podpisania umowy i będzie obejmował cały okres realizacji robót budowlanych, a także odbiór ostateczny i rozliczenie zadania, a także okres trwania rękojmi i gwarancji.
- Szczegółowy zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego zawarty jest w załączniku nr 2.
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie jedno kryterium:
cena (wynagrodzenie ryczałtowe określone w formularzu ofertowym) = 100% = 100 pkt.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego (do dwóch miejsc po przecinku), według następującego wzoru:
Ocena punktowa oferty = (cena oferty najtańszej/cena oferty badanej) x 100 pkt - Wykonawca winien sporządzić ofertę, według załączonego wzoru nr 1.
- Ofertę należy sporządzić i umieścić w opakowaniu, zamknąć opakowanie i złożyć w jednym egzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane następująco:
Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 oraz opisane: „Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 1718N: dr. kraj. nr 63 –Rydzewo –Jagodne Małe w miejscowości Rydzewo, na długości 1,0 km”. Nie otwierać przed dniem 27.03. 2015 r., do godz. 902”.
Na kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nieotwartych ofert - w przypadku dostarczenia ich Zamawiającemu po terminie składania. - Termin składania ofert upływa do dnia 27.03.2015 r. do godz. 900. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
- Oferty należy zaadresować: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 i dostarczyć do siedziby Zamawiającego.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.03.2015 r., o godz. 902 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 3.
- Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, Zamawiający nie będzie stosował przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji budowy dróg i mostów –Teresa Wołodźko, nr faksu/tel. 087- 429 34 26 lub osobiście - pokój nr 3.
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
Józef Pipiro
ZAŁĄCZNIKI
- Załącznik nr 1 - Wzór oferty,
- Załącznik nr 2 - Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego,
- Załącznik nr 3 - Wzór Umowy
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-03-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Teresa Wołodźko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-03-23 14:01:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-03-23 14:03:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-03-27 11:33:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1178 raz(y) |