Zamówienia publiczne
Szczegóły informacji
Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych.
Status: w toku
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 65968 - 2013
Termin składania ofert / wniosków: 2013-02-27 09:00:00
Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 - sekretariat
Ogłoszono dnia: 2013-02-18 przez Sławomir Maculewicz
Treść:
Giżycko: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych. Zadanie nr 1: Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, stosowanej na zimno w temperaturach od -20C do + 40 C, w ilości 10 Mg; Zadanie 2: Zakup emulsji asfaltowo kationowej szybkorozpadowej C65 B3PU/RC wraz z dostawą do Obwodu Drogowego w Giżycku, przy ul. Suwalskiej 19, w ilości 47 Mg; Zadanie 3 : Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej dla warstw ścieralnych dla kategorii ruchu KR2, w ilości 20 Mg.
Numer ogłoszenia: 65968 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4293426.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych. Zadanie nr 1: Zakup mieszanki mineralno -asfaltowej, stosowanej na zimno w temperaturach od -20C do + 40 C, w ilości 10 Mg; Zadanie 2: Zakup emulsji asfaltowo kationowej szybkorozpadowej C65 B3PU/RC wraz z dostawą do Obwodu Drogowego w Giżycku, przy ul. Suwalskiej 19, w ilości 47 Mg; Zadanie 3 : Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej dla warstw ścieralnych dla kategorii ruchu KR2, w ilości 20 Mg..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych. Zadanie nr 1: Zakup mieszanki mineralno -asfaltowej, stosowanej na zimno w temperaturach od -20C do + 40 C, w ilości 10 Mg; Zadanie 2: Zakup emulsji asfaltowo kationowej szybkorozpadowej C65 B3PU/RC wraz z dostawą do Obwodu Drogowego w Giżycku, przy ul. Suwalskiej 19, w ilości 47 Mg; Zadanie 3 : Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej dla warstw ścieralnych dla kategorii ruchu KR2, w ilości 20 Mg. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zakupionego materiału w przypadku zmniejszenia ilości wykonywanych robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymogów, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymogów, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymogów, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymogów, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymogów, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zakupionego materiału w przypadku zmniejszenia ilości wykonywanych robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4. Cena za siwz w wersji papierowej wynosi 8,75 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 -sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych. Zadanie nr 1 Zakup mieszanki mineralno -asfaltowej, stosowanej na zimno w temperaturach od -20C do + 40 C, w ilości 10 Mg;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych. Zadanie nr 1 Zakup mieszanki mineralno -asfaltowej, stosowanej na zimno w temperaturach od -20C do + 40 C, w ilości 10 Mg;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych. Zadanie 2: Zakup emulsji asfaltowo kationowej szybkorozpadowej C65 B3PU/RC wraz z dostawą do Obwodu Drogowego w Giżycku, przy ul. Suwalskiej 19, w ilości 47 Mg;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych. Zadanie 2: Zakup emulsji asfaltowo kationowej szybkorozpadowej C65 B3PU/RC wraz z dostawą do Obwodu Drogowego w Giżycku, przy ul. Suwalskiej 19, w ilości 47 Mg;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych. Zadanie 3 - Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej dla warstw ścieralnych dla kategorii ruchu KR2, w ilości 20 Mg..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowych. Zadanie 3 - Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej dla warstw ścieralnych dla kategorii ruchu KR2, w ilości 20 Mg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Zastępca Dyrektora
Zarządu Dróg Powiatowych
Grzegorz Moszczyński