Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Szczegóły informacji

Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego

Status: rozstrzygnięty

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: SU.2600.1.2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-02-18 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 - sekretariat

Ogłoszono dnia: 2013-02-08 przez Emilia Naszkiewicz

Treść:

Giżycko, dnia 8.02.2013 r.
SU.2600.1.2013

Ogłoszenie

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.: „Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego”

Zadanie dotyczy:

  1. wycinki drzew przydrożnych w warunkach utrudnionych, rosnących na terenie Giżycka;
  2. wycinki drzew przydrożnych w warunkach utrudnionych, rosnących w ciągu dróg powiatowych zamiejskich;
  3. wykonania zabiegów w koronach drzew przydrożnych (zgodnie z art. 82 ust. 1a Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody Dz. U. z 2010 r. Nr 119, poz. 804 z późn. zm.).

Niniejsze zamówienie prowadzone jest bez zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza od 14 000 euro.

Termin obowiązywania umowy: od 20 lutego 2013 roku do 25 grudnia 2014 roku

Termin składania ofert: do 18 lutego 2013 roku do godz. 10:00

Złożona dokumentacja musi zawierać:

  • wypełnioną ofertę (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia);
  • polisę ubezpieczeniową OC od działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł

Oferty należy złożyć/ przesłać na adres Zamawiającego w zamkniętych kopertach z podaniem adresu wykonawcy oraz nazwą zadania.

Informacja o wyborze oferty zostanie podana na stronie BIP Starostwa Powiatu Giżyckiego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych.

Warunki umowy:

Warunki umowy zostały określone w załącznikach do niniejszego ogłoszenia.

Zamawiający zastrzega, iż zakres zamówienia jest szacunkowy, w związku z czym może ulec powiększeniu lub pomniejszeniu w zależności od zaistniałych potrzeb.

Informacji w sprawach szczegółów technicznych udziela Emilia Naszkiewicz – Starszy referent ds. utrzymania dróg i mostów, tel. 87 429 34 26.

Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku
Józef Pipro

Załączniki:

  1. projekt oferty;
  2. projekt umowy;
  3. szczegółowa specyfikacja zamówienia

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-02-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Emilia Naszkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-02-08 09:17:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-02-08 09:19:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-02-20 13:39:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1067 raz(y)