Zamówienia publiczne
Szczegóły informacji
"Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Beneficjenta- Powiatu Giżyckiego, zgodnie z ofertą i wytycznymi Instytucji Finansującej, do projektu "Poprawa skuteczności systemu ratownictwa na Mazurach poprzez budowę lądowiska przy SP ZOZ Giżycko"
Status: w toku
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Zarząd Powiatu Giżyckiego
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: n/3/11/12
Termin składania ofert / wniosków: 2012-11-21 12:45:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-11-21 13:00:00
Ogłoszono dnia: 2012-11-16 przez Kamila Gaińska
Treść:
znak sprawy: n/3/11/12
OGŁOSZENIE
o przetargu na podstawie art. 70 kc1
Inwestycja jest współfinansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 Działanie 12.1
Tytuł Projektu: "Poprawa skuteczności systemu ratownictwa na Mazurach poprzez budowę lądowiska przy SP ZOZ Giżycko"
1. ZAMAWIAJĄCY:
Zarząd Powiatu Giżyckiego
11-500 Giżycko, ul. 1 Maja 14
http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/
Godziny urzędowania:
pn. 8:00 - 16:00 / wt. - pt. 7:30 - 15:30
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Beneficjenta- Powiatu Giżyckiego, zgodnie z ofertą i wytycznymi Instytucji Finansującej, do projektu "Poprawa skuteczności systemu ratownictwa na Mazurach poprzez budowę lądowiska przy SP ZOZ Giżycko". Inwestycji współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013. Działanie 12.1.
Kod CPV 322462000-6 ; 79341000-6 ; 39294100-0 ; 79342200-5
UWAGA: Przed wykonaniem przedmiotu zamówienia należy przesłać projekty wzorów na poszczególny asortyment do zaakceptowania przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: (Oznakowanie materiałów promocyjnych zgodnie z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, pkt. 5.2 "Zasady oznaczania działań informacyjnych i promocyjnych")
1) Długopis: ilość - 100 szt., metalowy, wkład wymienny koloru niebieskiego, mechanizm automatyczny, klips, kolor czerwony z białym nadrukiem.
Długopis musi zawierać:
- logo oraz logotyp Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko,
- flaga Unii Europejskiej oraz odwołanie słowne do Unii Europejskiej,
- logo Beneficjenta.
2) Kalednarz listkowy na rok 2013: ilość 250 szt., format 55mm x 80-85 mm, papier kreda 350 g/m2,
Kalendarz musi zawierać:
- jedna strona - kalendarium,
- druga strona: w tle zdjęcie helikoptera ratunkowego, logo Beneficjenta, logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko; flaga Unii Europejskiej oraz odwołanie słowne do Unii Europejskiej; odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalneg; tytuł projektu; numer telefonu do Centrali SP ZOZ w Giżycku; numer telefonu Sekretariatu SP ZOZ w Giżycku; numer telefonu i faksu: Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SP ZOZ w Giżycku; adres strony internetowej Zamawiającego - Powiatu Giżyckiego oraz Partnera Zamawiającego - SP ZOZ w Giżycku (szczegółowe dane zawiera Załącznik nr 1a).
3) Notes standardowy A7: ilość 100 szt., kartki białe, klejony, papier offsetowy gramatura min. 70 g/m², objętość: notes 50 kartek + 1 str. podkładka kartonowa z główką- kolor jasny żółty, (układ poziomy).
Główka w notesie musi zawierać (w kolorze):
- logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko,
- flaga Unii Europejskiej oraz odwołanie słowne do Unii Europejskiej,
- hasło określone dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, tj.: "Dla rozwoju infrastruktury i środowiska",
- na dole główki tytuł projektu: "Poprawa skuteczności systemu ratownictwa na Mazurach poprzez budowę lądowiska przy SP ZOZ Giżycko".
4) Teczka kartonowa (ofertowa): ilość 200 szt., lakierowana, gramatura 200 g, kolor jasny żółty, do przechowywania dokumentów A4, znaki kolorowe.
Teczka musi zawierać:
- logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko,
- flaga Unii Europejskiej oraz odwołanie słowne do Unii Europejskiej,
- tytuł projektu (na dole teczki),
- hasło określone dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, tj.: "Dla rozwoju infrastruktury i środowiska",
- logo Beneficjenta,
5) Zakreślacz: ilość 50 szt., kolor jaskrawy: żółty lub pomarańczowy, atrament na bazie wody, ścięta końcówka, nadruk jednokolorowy.
Zakreślacz musi zawierać:
- logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko,
- flaga Unii Europejskiej oraz odwołanie słowne do Unii Europejskiej,
- logo Beneficjenta.
Na życzenie Wykonawcy Zamawiający udostępni Logo Beneficjenta opracowane w programie COREL.
· materiały promocyjne należy wykonać zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej ''Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia" zamieszczonymi na stronie internetowej: www.wfe.csioz.gov.pl (Informacja i promocja):
· Załącznik do Strategii Komunikacji : "Księga Identyfikacji Wizualnej NSS",
· Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013,
· Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów POIiŚ,
· Logotypy Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 - różne warianty,
· Logotypy Unii Europejskiej - różne warianty.
Należy zwrócić uwagę na:
· Do produkcji materiałów należy korzystać z podanych wzorów, nie dopuszcza się kopiowania logotypów
z dokumentów zleceniodawcy ze względu na niebezpieczeństwo zniekształcenia.
3. O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – ocena na podstawie złożonego oświadczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji spełniania tego warunku i możliwość zażądania odpowiednich zaświadczeń przed podpisaniem umowy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 10 grudnia 2012 r.
5. OSOBY UPRAWNIONE DO UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ DLA WYKONAWCÓW:
Osoby upoważnione, ze strony Partnera Zamawiającego, do kontaktowania się z wykonawcami:
- Beata Kowaluk - w sprawie przedmiotu zamówienia / tel. 87 429 66 04 ; e-mail: kowaluk@zozgiz.pl
- Samanta Masiulewicz - sprawy formalne / tel. 87 429 66 30 ; e-mail: masiulewicz@zozgiz.pl
6. OTWARCIE OFERT:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 listopada 2012 r. o godzinie 13:00 w siedzibie Partnera Zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41
Administracja - pokój nr 104 (Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych)
7. OFERTĘ NALEŻY ZŁOŻYĆ W:
siedzibie Partnera Zamawiającego, wysłać pocztą lub na adres e-mail: przetargi@zozgiz.pl lub faksem na nr
(87) 428 36 77 do dnia 21 listopada 2012 r. do godziny 12:45
8. ADRES PARTNERA ZAMAWIAJĄCEGO:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41
Administracja - pokój nr 108 (Sekretariat)
9. WYBÓR OFERTY:
O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena.
10. UMOWA:
Umowa zostanie zawarta w złotych polskich wraz z należnym podatkiem VAT.