Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Szczegóły informacji

Remont pomieszczeń biurowych w budynkach Starostwa Powiatowego w Giżycku przy Al. 1 Maja 14 i ul. Wyzwolenia 2

Status: rozstrzygnięty

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: WO.272.2.4.2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-05-14 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój nr 13.

Ogłoszono dnia: 2012-04-25 przez Anna Bykowska

Treść:

WO.272.2.4.2012

Ogłoszenie
z dnia 25 kwietnia 2012 r.

w sprawie wykonania remontu pomieszczeń biurowych w budynkach Starostwa Powiatowego w Giżycku przy Al. 1 Maja 14 i ul. Wyzwolenia 2

Na podstawie art. 701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) wszczyna się postępowanie o udzielenie zamówienia na wyłonienie podmiotu do wykonania remontu pomieszczeń biurowych w budynkach Starostwa Powiatowego w Giżycku przy Al. 1 Maja 14 i ul. Wyzwolenia 2.

  1. Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58, fax. 87 428 55 06, e-mail: sekretarz@gizycko.starostwo.gov.pl, archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl
  2. Przedmiot zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – 45453000-7 – główny przedmiot, 45431100-8, 45442100-8 – dodatkowy przedmiot, w zakresie:
    1. ul. Wyzwolenia 2 (korytarz na III piętrze, p. 301, 302, 303, 304, 305), m.in.:
      • malowanie ścian na kolor i sufitów na biało;
      • malowanie technologią natrysku kroplowego (korytarz);
      • impregnacja grzybobójcza desek;
      • rozebranie ścianki z cegieł o powierzchni ok. 11 m2;
      • odgrzybianie ścian na powierzchni ok. 2 m2;
      • zerwanie posadzek z paneli (w trzech pomieszczeniach);
      • położenie posadzki z płytek terakotowych (w trzech pomieszczeniach) o łącznej powierzchni ok. 52 m2;
      • uzupełnienie cokolików z płytek kamionkowych na powierzchni ok. 2 m;
      • uzupełnienie listew przyściennych;
      • wymiana i wstawienie drzwi wraz z ościeżnicami;
      • wymiana opraw świetlówkowych w jednym pomieszczeniu (4 szt.);
      • wymiana podtynkowych gniazd wtyczkowych (4 szt.) oraz przełączników świecznikowych (3 szt.);
    2. Al. 1 Maja 14 (korytarz przed Wydziałem Komunikacji, p. 4, 4a, 4b, 4c, 6, 11, 16, 17, 224a, 224b), m.in.:
      • wniesienie i wyniesienie mebli;
      • malowanie ścian na kolor i sufitów na biało;
      • malowanie technologią natrysku kroplowego (pomieszczenia Wydziału Komunikacji);
      • rozebranie paneli ściennych (w jednym pomieszczeniu);
      • odgrzybianie ścian na powierzchni ok. 26 m2;
      • położenie płytek terakotowych na powierzchni ok. 4 m2;
      • rozebranie ścianek gipsowo – kartonowych (w dwóch pomieszczeniach) o łącznej powierzchni ok. 42 m2;
      • montaż ścianki działowej z płyt gipsowo – kartonowych na powierzchni ok. 15 m2;
      • położenie paneli podłogowych na powierzchni ok. 19 m2;
      • likwidacja progu (w dwóch pomieszczeniach);
      • demontaż obicia skórzanego drzwi (3 szt.);
      • izolowanie cieplne wewnętrzne ścian (w dwóch pomieszczeniach);
      • wymiana klamek z szyldami (9 kpl.);
      • uzupełnianie i wymiana listew przyściennych;
      • wymiana podtynkowych gniazd wtyczkowych (24 szt.), przełączników świecznikowych (11 szt.) oraz gniazd telefonicznych (2 szt.);
    3. Ponadto:

      • wykonanie robót związanych z usunięciem gruzu i odpadów pochodzących z remontowanych pomieszczeń i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.);
      • zabezpieczenie lamp, okien, listew, wyposażenia, itp. we wszystkich remontowanych pomieszczeniach;
      • wszelkie materiały takie jak farby, klamki, gniazda, włączniki, zabudowa, listwy itp., ich rodzaj i kolorystyka, przed wbudowaniem, zamontowaniem, pomalowaniem winny być zaakceptowane przez Zamawiającego. Powinny być co najmniej dobrej jakości i w sposób należyty spełniać swoje funkcje użytkowe;
      • wykonanie wszelkich innych robót podstawowych, pomocniczych i robót towarzyszących, koniecznych do wykonania w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia.

       

      Szczegółowy zakres i opis robót zawarty jest w przedmiarach robót (załącznik nr 1).

  3. Termin wykonania:
    1. Prace remontowe powinny być rozpoczęte w ciągu 7 dni od podpisania umowy i w pierwszej kolejności obejmować będą pomieszczenia przy ul. Wyzwolenia 2.
    2. Prace remontowe powinny być zakończone nie później niż do 31 sierpnia 2012 r., chyba że ze względu na potrzebę Zamawiającego termin ten zostanie przedłużony do 30 września 2012 r.
    3. Ze względu na konieczność niezakłóconego wykonywania zadań w Starostwie związanych z obsługą klientów, może zaistnieć potrzeba wykonywania niektórych robót po południu i w weekendy.
  4. Opis warunków udziału:
    O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1. złożą oświadczenie (załącznik nr 3), że:
      1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
      2. posiadają wiedzę i doświadczenie;
      3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
      4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    2. przedstawią zaświadczenie o niezaleganiu z podatkami (PIT, VAT);
    3. złożą kosztorys wykonawczy wraz ze wskaźnikami do kosztorysowania;
    4. przedstawią aktualne potwierdzenie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub w KRS, tj. potwierdzające wpis z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy od daty składania ofert;
    5. wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę podobną do objętych przedmiotem zamówienia, wykonaną zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną, potwierdzoną wystawionymi referencjami bądź protokołem odbioru robót budowlanych (referencje lub protokół odbioru robót budowlanych powinien określać tożsamy z przedmiotem zamówienia zakres robót).
  5. Wykaz oświadczeń i dokumentów do dostarczenia przez wykonawcę:
    1. formularz ofertowy – załącznik nr 2;
    2. oświadczenie – załącznik nr 3;
    3. kosztorys wykonawczy;
    4. zaświadczenie o niezaleganiu z podatkami (PIT, VAT);
    5. potwierdzenie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG) lub z KRS;
    6. referencje bądź protokół odbioru robót potwierdzające, że wykonał co najmniej jedną robotę podobną do objętych przedmiotem zamówienia;
    7. zaakceptowanie warunków umowy (załącznik nr 4).
  6. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
    Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto i odpowiadająca wszystkim warunkom postawionym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu.
  7. Termin i miejsce składania ofert: 
    Do 14 maja 2012 r. (poniedziałek) do godz. 900 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Gizycko, sekretariat pokój nr 13 lub przesłanie pocztą na wskazany adres.
  8. Termin i miejsce otwarcia ofert:
    14 maja 2012 r. godz. 915 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 208.
  9. Warunki finansowania: za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe.
  10. Warunki rozpatrzenia oferty:
    Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:
    1. złożenie oferty w terminie i miejscu wskazanym w ofercie;
    2. zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania;
    3. złożenie wszystkich wymaganych, kompletnych dokumentów podpisanych przez upoważnioną osobę.
  11. Opis przygotowania oferty:
    Formularz ofertowy i oświadczenia powinny być podpisane przez uprawnione osoby. Kserokopie przedkładanych dokumentów potwierdza za zgodność osoba uprawniona do składania oświadczeń woli. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętej kopercie należy dostarczyć na wskazany adres Starostwa Powiatowego w Giżycku i opisać: „Remont pomieszczeń biurowych w budynkach Starostwa Powiatowego w Giżycku, przy Al. 1 Maja 14 i ul. Wyzwolenia 2”. Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego w terminie wskazanym w pkt.7. Oferty dostarczone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania do adresata.
  12. Uwagi:
    Zamawiający udostępni Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń przeznaczonych do remontu.

 

Załączniki:

  1. załącznik nr 1 – przedmiary robót
  2. załącznik nr 2 – formularz ofertowy
  3. załącznik nr 3 – oświadczenie
  4. załącznik nr 4 – projekt umowy

Giżycko, 25.04.2012 r.

Starosta
Mirosław Dariusz Drzażdżewski

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Bykowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-25 14:49:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-25 14:51:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-05-15 13:24:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1158 raz(y)