ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Giżycko: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowej: Zadanie nr 1- Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, stosowanej na zimno w temperaturach od -20 stopni Celsjusza do + 40 stopni Celsjusza, w ilości 29,5 Mg; Zadanie nr 2 - Zakup emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K-1 65%, w ilości 34,5 Mg; Zadanie nr 3 - Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej dla warstw ścieralnych, dla kategorii ruchu KR-2, w ilości 65,5 Mg. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Giżycko: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowej: Zadanie nr 1- Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, stosowanej na zimno w temperaturach od -20 stopni Celsjusza do + 40 stopni Celsjusza, w ilości 29,5 Mg; Zadanie nr 2 - Zakup emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K-1 65%, w ilości 34,5 Mg; Zadanie nr 3 - Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej dla warstw ścieralnych, dla kategorii ruchu KR-2, w ilości 65,5 Mg.

Szczegóły informacji

Giżycko: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowej: Zadanie nr 1- Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, stosowanej na zimno w temperaturach od -20 stopni Celsjusza do + 40 stopni Celsjusza, w ilości 29,5 Mg; Zadanie nr 2 - Zakup emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K-1 65%, w ilości 34,5 Mg; Zadanie nr 3 - Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej dla warstw ścieralnych, dla kategorii ruchu KR-2, w ilości 65,5 Mg.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 24120 - 2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-02-23 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-02-23 09:01:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 pokój nr 5 - sekretariat lub pokój nr 4.

Ogłoszono dnia: 2009-02-11 przez mr

Treść:

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4293426.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: zdp@gizycko.starostwo.gov.pl

·                  Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowej: Zadanie nr 1- Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, stosowanej na zimno w temperaturach od -20 stopni Celsjusza do + 40 stopni Celsjusza, w ilości 29,5 Mg; Zadanie nr 2 - Zakup emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K-1 65%, w ilości 34,5 Mg; Zadanie nr 3 - Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej dla warstw ścieralnych, dla kategorii ruchu KR-2, w ilości 65,5 Mg..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów do naprawy nawierzchni drogowej: Zadanie nr 1- Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, stosowanej na zimno w temperaturach od -20 stopni Celsjusza do + 40 stopni Celsjusza, w ilości 29,5 Mg; Zadanie nr 2 - Zakup emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K-1 65%, w ilości 34,5 Mg; Zadanie nr 3 - Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej dla warstw ścieralnych, dla kategorii ruchu KR-2, w ilości 65,5 Mg. Zamwiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia spełniali warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - tj: szczegółowo opisany w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - tj.: zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonującym pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonującym pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-3. zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy; 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust.1 pkt 2 lub art. 67 ust.1 pkt 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą - nie dotyczy wadium. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą - spełnia lub - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że powyższe warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty..

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda od wykonawców złożenia następujących dokumentów i oświadczeń : 1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1, pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez jednego wykonawcę, musi złożyć oświadczenie, że spełnia on warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zgodnie z załączonym wzorem - nr 1); W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe oświadczenie musi być złożone ( zgodnie z załączonym wzorem nr 2): - przez każdego wykonawcę, że spełnia on warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 4; - natomiast wspólnie mogą złożyć oświadczenie, że łącznie spełniają oni warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę (w tym co najmniej jeden wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem). Natomiast: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.( Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane- o których mowa w § 1 ust.1 pkt 2- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Pozostałe dokumenty składa zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zastrzega, że wszystkie dokumenty składane przez wykonawców wspólnie, powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których z niniejszej specyfikacji lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku. 2. Oferta wykonawcy winna zawierać powyżej wymagane oświadczenia i dokumenty oraz: 2.1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z załączonym wzorem; 2.2 wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - zgodnie z załączonym wzorem ; 3.Wszelkie wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii. Dokumenty w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą -Za zgodność z oryginałem- i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ( osoby podpisujące ofertę)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gizycko.starostwo.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 Cena za siwz wynosi 10,50 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 pokój nr 5 - sekretariat lub pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej, stosowanej na zimno w temeraturach od -20 stopni Celsjusza do +40 stopni Celsjusza, w ilości 29,5 Mg.

·                  1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej, stosowanej na zimno w temeraturach od -20 stopni Celsjusza do +40 stopni Celsjusza, w ilości 29,5 Mg.

·                  2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.

·                  3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.

·                  4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-65%, w ilości 34,5 Mg.

·                  1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-65%, w ilości 34,5 Mg.

·                  2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.

·                  3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.

·                  4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej dla warstw ścieralnych, dla kategorii ruchu KR-2, w ilości 65,5 Mg.

·                  1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej dla warstw ścieralnych, dla kategorii ruchu KR-2, w ilości 65,5 Mg.

·                  2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.

·                  3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.

·                  4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych

inż.  Józef  Pipiro

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony