ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie studium wykonalności pn: Możliwości techniczne oraz środowiskowe i ekonomiczne uwarunkowania zastosowania odnawialnych źródeł energii w jednostkach edukacyjnych Powiatu Giżyckiego i Miasta Alytus.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie studium wykonalności pn: Możliwości techniczne oraz środowiskowe i ekonomiczne uwarunkowania zastosowania odnawialnych źródeł energii w jednostkach edukacyjnych Powiatu Giżyckiego i Miasta Alytus.

Szczegóły informacji

Wykonanie studium wykonalności pn: Możliwości techniczne oraz środowiskowe i ekonomiczne uwarunkowania zastosowania odnawialnych źródeł energii w jednostkach edukacyjnych Powiatu Giżyckiego i Miasta Alytus.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 167341 - 2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-07-19 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-07-19 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. nr 29.

Ogłoszono dnia: 2010-06-25 przez Sławomir Maculewicz

Treść:

Giżycko: Wykonanie studium wykonalności pn: Możliwości techniczne oraz środowiskowe i ekonomiczne uwarunkowania zastosowania odnawialnych źródeł energii w jednostkach edukacyjnych Powiatu Giżyckiego i Miasta Alytus
Numer ogłoszenia: 167341 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych , ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4299435, 4299434, faks 087 4284565.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie studium wykonalności pn: Możliwości techniczne oraz środowiskowe i ekonomiczne uwarunkowania zastosowania odnawialnych źródeł energii w jednostkach edukacyjnych Powiatu Giżyckiego i Miasta Alytus.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie studium wykonalności pt. Możliwości techniczne oraz środowiskowe i ekonomiczne uwarunkowania zastosowania odnawialnych źródeł energii w jednostkach edukacyjnych Powiatu Giżyckiego i Miasta Alytus.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia do 50% zamówień uzupełniających, liczonych od wartości szacunkowej zamówienia na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.500 złotych. 2. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, ze otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W tym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku - Mazurski Bank Spółdzielczy o/Giżycko 63 9343 0005 0013 0358 2000 0030. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: a) Nazwę Wykonawcy, b) Nazwę Zamawiającego - Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku, c) Nazwę gwaranta - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji ze wskazaniem siedziby, d) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) Kwotę gwarancji, f) Termin ważności gwarancji, g) Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub -Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub -Wykonawca na wezwanie zamawiającego nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw 6. Postanowienia pkt 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy-Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art. 46 ust. 4a-5 ustawy - Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (zakończyli), co najmniej 2 usługi, z których każda obejmowała opracowanie studium wykonalności wraz z analizami finansowo-ekonomicznymi, których łączna wartość kosztów kwalifikowanych projektu, dla którego było opracowane Studium Wykonalności była nie mniejsza niż 2.000.000 zł brutto

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Projektant konstrukcji budowlanych - 1 osoba: a) Posiada wykształcenie wyższe techniczne b) Uprawnienia budowlane projektowe w zakresie projektowania konstrukcji budowlanych c) Min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania konstrukcji budowlanych, Projektant instalacji sieci C.O. - 1 osoba d) Posiada wykształcenie wyższe techniczne e) Uprawnienia budowlane projektowe w zakresie projektowania sieci c.o., f) Min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania sieci c.o. Projektant instalacji elektrycznych - 1 osoba: g) Posiada wykształcenie wyższe techniczne h) Uprawnienia budowlane projektowe w zakresie projektowania instalacji elektrycznej, i) Min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania instalacji elektrycznej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Załącznik nr 1 do SIWZ - Wypełniony Formularz oferty b) Oświadczenie o akceptowaniu warunków umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1 - Cena - 70

2 - doświadczenie zawodowe w zakresie wykonanych usług - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w następującym zakresie: a) terminu wykonania zamówienia: - W przypadku konieczności zlecenia robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, - Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - Przedłużającej się procedury przetargowej na wybór Wykonawcy usługi, wynikającej z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, - Wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie usługi w terminie, b) wynagrodzenia: - W przypadku urzędowej zmiany podatków ponoszonych przez Wykonawcę (w szczególności podatku VAT); c) zmiany przedmiotu umowy oraz wynagrodzenia: - W przypadku konieczności zrezygnowania przez Zamawiającego z części zakresu przedmiotu umowy, np. z powodu błędu w dokumentacji lub z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w umowie zostanie pomniejszone o wartość niewykonanych robót na podstawie Kosztorysu szczegółowego realizacji zadania przygotowanego przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/ ; http://www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. nr 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wydatek jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i wdrażany w ramach Celu 3: Europejska Współpraca Terytorialna Program Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony