Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach remontu drogi powiatowej nr 1724N Wronka –Wilkasy na odcinku od km 0+186 do km 1+176 w m. Wronka.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach remontu drogi powiatowej nr 1724N Wronka –Wilkasy na odcinku od km 0+186 do km 1+176 w m. Wronka.Szczegóły informacji
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach remontu drogi powiatowej nr 1724N Wronka –Wilkasy na odcinku od km 0+186 do km 1+176 w m. Wronka.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: SB.2601.3.2017
Termin składania ofert / wniosków: 2017-03-28 09:00:00
Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko - sekretariat
Ogłoszono dnia: 2017-03-21 przez Teresa Wołodźko
Treść:
Giżycko, 21.03.2017 r.
SB.2601.3.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4.
Zadanie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach remontu drogi powiatowej nr 1724N Wronka –Wilkasy na odcinku od km 0+186 do km 1+176 w m. Wronka.
- Przedmiot zamówienia.
Wykonawca winien sprawować funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach remontu drogi powiatowej nr 1724N Wronka –Wilkasy na odcinku od km 0+186 do km 1+176 w m. Wronka.
Remont drogi na długości 990 m obejmuje następujące roboty: przygotowawcze, ziemne, podbudowy, nawierzchnie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic, roboty wykończeniowe. Zakres robót oraz sposób ich wykonania został szczegółowo opisany w projekcie wykonawczym, projekcie stałej organizacji ruchu, przedmiarze robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych - stanowiących załączniki.
Projekt wykonawczy, projekt stałej organizacji ruchu, przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne umieszczone są na stronie internetowej: http://gizycko.starostwo.gov.pl/pliki/ w pozycji Drogi
Dokumenty powyższe dostępne są także w siedzibie Zamawiającego. - Wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia winien sprawować nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi, obejmującymi remont tego odcinka drogi, tj.: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic.
Zamawiający wymaga aby wszystkie roboty budowlane objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego. - Osoba wskazana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, musi posiadać stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, a także musi być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
- „Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego” opisany jest w załączniku nr 2.
- Wzór umowy – stanowi załącznik nr 3.
- Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia winien sprawować nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi, obejmującymi remont tego odcinka drogi, tj.: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic.
- Terminy
- Zamawiający wymaga, aby remont drogi pow. nr 1724N w miejscowości Wronka, został zrealizowany przez wykonawcę robót budowlanych w terminie do 31 lipca 2017 r.
- Czas trwania nadzoru inwestorskiego rozpoczyna się z dniem podpisania umowy i będzie obejmował cały okres realizacji robót budowlanych, a także odbiór ostateczny, rozliczenie zadania, a także okres trwania rękojmi i gwarancji.
- Czas trwania rękojmi na roboty budowlane objęte umową - zgodnie z Kodeksem cywilnym.
- Czas trwania gwarancji na realizowany przedmiot umowy wynosi 5 lat, licząc od daty odbioru ostatecznego robót albo od daty podpisania dokumentu potwierdzającego usuniecie wad stwierdzonych przy odbiorze robót.
- Kryteria oceny
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie kryterium: cena = 100% = 100 pkt.
- Ilość punktów zostanie policzona według następującego wzoru:
Ocena punktowa oferty = (cena oferty najtańszej (brutto) /cena oferty badanej (brutto)) x 100 pkt
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. - Oferta, która otrzyma największą ilość punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą.
- Przygotowanie oferty
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
- Wykonawca winien sporządzić ofertę, według załączonego wzoru - załącznik nr 1.
Oferta winna być napisana w języku polskim. - Formularz oferty należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć opakowanie i złożyć w jednym egzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.
- Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:
Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
oraz opisane: „Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach remontu drogi powiatowej nr 1724N Wronka –Wilkasy na odcinku od km 0+186 do km 1+176 w m. Wronka. Nie otwierać przed dniem 28.03.2017 r., do godz. 902”.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Oferty muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 (sekretariat), w terminie do 28.03.2017 r. do godz. 900.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy. - Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.03.2017 r., o godz. 902 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju numer 3.
- Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu składania oferty.
- Oferty muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 (sekretariat), w terminie do 28.03.2017 r. do godz. 900.
- Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
- Zamawiający niezwłocznie przekaże informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, bądź też o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty i umieści tą informację na stronie bip.spgizycko.warmia.mazury.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
- W piśmie skierowanym do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje go o terminie i miejscu zawarcia umowy.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
- Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) uprawnień budowalnych do kierowania robotami w specjalności drogowej osoby, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego oraz jej wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w nim terminem ważności.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert,
- zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
- żądania od Wykonawców szczegółowych informacji i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.
- Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, Zamawiający nie będzie stosował przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji budowy dróg i mostów –Teresa Wołodźko, nr faksu/tel. 087- 429 34 26 lub osobiście - pokój nr 3.
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
Józef Pipiro
ZAŁĄCZNIKI
1) Wzór oferty - załącznik nr 1
2) Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego - załącznik nr 2
3) Wzór umowy - załącznik nr 3 Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach remontu drogi powiatowej nr 1724N Wronka –Wilkasy na odcinku od km 0+186 do km 1+176 w m. Wronka.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach remontu drogi powiatowej nr 1724N Wronka –Wilkasy na odcinku od km 0+186 do km 1+176 w m. Wronka.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-03-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Teresa Wołodźko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-03-21 11:45:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-03-21 11:47:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-03-30 08:54:13 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1407 raz(y) |