Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 1712N (ul. Składowa) w miejscowości WydminyDrukuj informację Zamówienie publiczne: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 1712N (ul. Składowa) w miejscowości WydminySzczegóły informacji
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 1712N (ul. Składowa) w miejscowości Wydminy
Status: rozstrzygnięty
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: SB.2601.2.2015
Termin składania ofert / wniosków: 2015-03-09 09:00:00
Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko - sekretariat
Ogłoszono dnia: 2015-03-03 przez Sławomir Maculewicz
Treść:
Giżycko, 03.03.2015 r.
SB.2601.2.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4 zaprasza do składania ofert na: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 1712N (ul. Składowa) w miejscowości Wydminy”.
- Przebudowa drogi pow. nr 1712N (ul. Składowa) w miejscowości Wydminy na długości 362,5 m obejmuje następujące roboty: przebudowę nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, budowę zatoki autobusowej, budowę drogi manewrowej do parkingów, wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, a także wykonanie odwodnienia korpusu drogowego. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski, zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Projekt budowlany umieszczony jest na stronie internetowej: http://gizycko.starostwo.gov.pl/zdp oraz jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. - Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia zapewni nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi branży drogowej oraz odwodnieniem korpusu drogowego. Wykonawca musi zapewnić inspektora/ów nadzoru inwestorskiego, który/rzy posiada/ją uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Wszystkie roboty objęte zamówieniem muszą być wykonywane bezpośrednio pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego.
- Zamawiający wymaga, aby przebudowa drogi pow. nr 1712N (ul. Składowa) w miejscowości Wydminy została wykonana w terminie do 90 dni od podpisania umowy z wykonawcą robót. Wykonawca robót budowlanych może skrócić termin wykonania robót.
- Czas trwania nadzoru rozpoczyna się z dniem podpisania umowy i będzie obejmował cały okres realizacji robót budowlanych, a także odbiór ostateczny i rozliczenie zadania, a także okres trwania rękojmi i gwarancji.
- Szczegółowy zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego zawarty jest w załączniku nr 2.
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie jedno kryterium: cena (wynagrodzenie ryczałtowe określone w formularzu ofertowym) = 100% = 100 pkt.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego (do dwóch miejsc po przecinku), według następującego wzoru:
Ocena punktowa oferty = (cena oferty najtańszej / cena oferty badanej) x 100 pkt - Wykonawca winien sporządzić ofertę, według załączonego wzoru nr 1.
- Ofertę należy sporządzić i umieścić w opakowaniu, zamknąć opakowanie i złożyć w jednym egzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane następująco:
Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 oraz opisane: „Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr1712N (ul. Składowa) w miejscowości Wydminy”. Nie otwierać przed dniem 09.03. 2015 r., do godz. 902”. - Na kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nieotwartych ofert - w przypadku dostarczenia ich Zamawiającemu po terminie składania.
- Termin składania ofert upływa do dnia 09.03.2015 r. do godz. 900. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
- Oferty należy zaadresować: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 i dostarczyć do siedziby Zamawiającego.
- Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.03.2015 r., o godz. 902 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 3.
- Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, Zamawiający nie będzie stosował przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji budowy dróg i mostów –Teresa Wołodźko, nr faksu/tel. 087- 429 34 26 lub osobiście - pokój nr 3.
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
Józef Pipiro
ZAŁĄCZNIKI
- Załącznik nr 1 - Wzór oferty,
- Załącznik nr 2 - Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego,
- Załącznik nr 3 - Wzór Umowy