ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach, Miłkach i WydminachDrukuj informację Zamówienie publiczne: Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach, Miłkach i Wydminach

Szczegóły informacji

Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach, Miłkach i Wydminach

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: SU.2601.8.2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-05-05 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 -sekretariat.

Ogłoszono dnia: 2014-04-28 przez Sławomir Maculewicz

Treść:

SU.2601.8.2014

OGŁOSZENIE

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składanie ofert na: Odnowę oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach, Miłkach i Wydminach”

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 NIP 845 -167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087- 429 34 26

Wspólny słownik zamówień CPV: 45.23.32.21-4 malowanie nawierzchni.

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31.05.2014 r.

Warunki zamówienia:

 
  1. Wykonawca musi dysponować sprzętem i urządzeniami zgodnie ze specyfikacją
  2. Wykonawca musi mieć do dyspozycji:
    • kierownika robót, który posiada doświadczenie w zakresie odnowy oznakowania poziomego (kierował 2 zadaniami, gdzie wielkość każdego z nich była nie mniejsza niż 5 000 m2).

Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załączony przedmiar robót.

Wymaganymi dokumentami są: oferta z wyliczoną wartością zmówienia oraz kosztorys ofertowy, według załączonych wzorów.

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.

Miejsce oraz termin składania ofert

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, w sekretariacie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.05.2014 r., do godz. 900.

Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji Utrzymania Dróg i Mostów – Emilia Niewińska, nr tel. 87 429 34 26 lub osobiście pokój nr 9.

 

 

Wykaz załączników:

  1. Formularz ofertowy;
  2. Kosztorys ofertowy;
  3. Wzór umowy;
  4. Przedmiarem robót;
  5. Specyfikacja (OST D-07.01.01)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony