Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach, Miłkach i WydminachDrukuj informację Zamówienie publiczne: Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach, Miłkach i WydminachSzczegóły informacji
Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach, Miłkach i Wydminach
Status: rozstrzygnięty
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: SU.2601.8.2014
Termin składania ofert / wniosków: 2014-05-05 09:00:00
Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 -sekretariat.
Ogłoszono dnia: 2014-04-28 przez Emilia Niewińska
Treść:
SU.2601.8.2014
OGŁOSZENIE
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składanie ofert na: Odnowę oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach, Miłkach i Wydminach”
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 NIP 845 -167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087- 429 34 26
Wspólny słownik zamówień CPV: 45.23.32.21-4 malowanie nawierzchni.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31.05.2014 r.
Warunki zamówienia:
- Wykonawca musi dysponować sprzętem i urządzeniami zgodnie ze specyfikacją
- Wykonawca musi mieć do dyspozycji:
- kierownika robót, który posiada doświadczenie w zakresie odnowy oznakowania poziomego (kierował 2 zadaniami, gdzie wielkość każdego z nich była nie mniejsza niż 5 000 m2).
Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załączony przedmiar robót.
Wymaganymi dokumentami są: oferta z wyliczoną wartością zmówienia oraz kosztorys ofertowy, według załączonych wzorów.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.
Miejsce oraz termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, w sekretariacie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.05.2014 r., do godz. 900.
Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji Utrzymania Dróg i Mostów – Emilia Niewińska, nr tel. 87 429 34 26 lub osobiście pokój nr 9.
Wykaz załączników:
- Formularz ofertowy;
- Kosztorys ofertowy;
- Wzór umowy;
- Przedmiarem robót;
- Specyfikacja (OST D-07.01.01)
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-04-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Emilia Niewińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-04-28 14:50:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-04-28 14:51:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-05-07 12:05:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1092 raz(y) |