Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiegoSzczegóły informacji
Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego
Status: rozstrzygnięty
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: SU.2600.1.2013
Termin składania ofert / wniosków: 2013-02-18 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 - sekretariat
Ogłoszono dnia: 2013-02-08 przez Emilia Naszkiewicz
Treść:
Giżycko, dnia 8.02.2013 r.
SU.2600.1.2013
Ogłoszenie
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.: „Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego”
Zadanie dotyczy:
- wycinki drzew przydrożnych w warunkach utrudnionych, rosnących na terenie Giżycka;
- wycinki drzew przydrożnych w warunkach utrudnionych, rosnących w ciągu dróg powiatowych zamiejskich;
- wykonania zabiegów w koronach drzew przydrożnych (zgodnie z art. 82 ust. 1a Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody Dz. U. z 2010 r. Nr 119, poz. 804 z późn. zm.).
Niniejsze zamówienie prowadzone jest bez zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza od 14 000 euro.
Termin obowiązywania umowy: od 20 lutego 2013 roku do 25 grudnia 2014 roku
Termin składania ofert: do 18 lutego 2013 roku do godz. 10:00
Złożona dokumentacja musi zawierać:
- wypełnioną ofertę (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia);
- polisę ubezpieczeniową OC od działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł
Oferty należy złożyć/ przesłać na adres Zamawiającego w zamkniętych kopertach z podaniem adresu wykonawcy oraz nazwą zadania.
Informacja o wyborze oferty zostanie podana na stronie BIP Starostwa Powiatu Giżyckiego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych.
Warunki umowy:
Warunki umowy zostały określone w załącznikach do niniejszego ogłoszenia.
Zamawiający zastrzega, iż zakres zamówienia jest szacunkowy, w związku z czym może ulec powiększeniu lub pomniejszeniu w zależności od zaistniałych potrzeb.
Informacji w sprawach szczegółów technicznych udziela Emilia Naszkiewicz – Starszy referent ds. utrzymania dróg i mostów, tel. 87 429 34 26.
Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku
Józef Pipro
Załączniki:
- projekt oferty;
- projekt umowy;
- szczegółowa specyfikacja zamówienia
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-02-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Emilia Naszkiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-02-08 09:17:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-02-08 09:19:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-02-20 13:39:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1066 raz(y) |