Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w GiżyckuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w GiżyckuSzczegóły informacji
Dostawa artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w Giżycku
Status: w toku
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: WO.272.3.5.2013
Termin składania ofert / wniosków: 2013-02-18 11:00:00
Miejsce złożenia oferty: sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku, al. 1 Maja14, 11-500 Giżycko, pok. nr 13
Ogłoszono dnia: 2013-02-07 przez Sławomir Maculewicz
Treść:
WO.272.3.5.2013
Ogłoszenie
z dnia 07.02.2013 r.
w sprawie dostawy artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w Giżycku
Na podstawie art. 701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) wszczyna się postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę artykułów biurowych oraz tuszy i tonerów do Starostwa Powiatowego w Giżycku.
- Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58, fax. 87 428 55 06, e-mail: sekretarz@gizycko.starostwo.gov.pl, archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl
- Przedmiot zamówienia:
Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia w zakresie części I lub II albo w zakresie dwóch części razem przedmiotu zamówienia.- część I: Dostawa artykułów biurowych dobrej jakości o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku, w ilościach oraz standardzie określonym w Załączniku Nr 1, druk nr 1, 2 i 3 do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego tj.:
- na II piętrze w budynku przy Al. 1 Maja 14;
- do pomieszczenia piwnicznego w budynku przy ul. Wyzwolenia 2.
- część II: Dostawa tuszy i tonerów dobrej jakości o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku, w ilościach oraz standardzie określonych w Załączniku nr 1, druk 4 na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj.: na II piętro w budynku przy Al. 1 Maja 14.
- część I: Dostawa artykułów biurowych dobrej jakości o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku, w ilościach oraz standardzie określonym w Załączniku Nr 1, druk nr 1, 2 i 3 do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego tj.:
- Termin wykonania:
- część I: Dostawa artykułów biurowych nastąpi w dwóch transzach:
- I transza w ciągu 14 dni od podpisania umowy;
- II transza w terminie do 03 września 2013 r.
- część II: Dostawa tuszy i tonerów w ciągu 14 dni od podpisania umowy.
- część I: Dostawa artykułów biurowych nastąpi w dwóch transzach:
- Opis warunków udziału:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia:- powinni spełniać następujące, w/g załącznika nr 3, warunki:
- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadać wiedzę i doświadczenie;
- dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia prowadzenia działalności gospodarczej;
- złożyć próbki niektórych materiałów, jakie Wykonawca oferuje Zamawiającemu do niniejszego zamówienia, to jest:
- długopis żelowy,
- długopis sprężynowy
- klej,
- skoroszyt papierowy oczkowy cały,
- skoroszyt papierowy oczkowy ½,
- teczka papierowa,
- papier wizytówkowy,
- papier ksero,
- koszulki,
- długopis (zał. nr 1, druk nr 2, poz. 18)
- powinni spełniać następujące, w/g załącznika nr 3, warunki:
- Wykaz oświadczeń i dokumentów do dostarczenia przez wykonawcę:
- formularz ofertowy – załącznik nr 2;
- oświadczenie – załącznik nr 3;
- aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (CEiDG, KRS, itp.).
- Kryteria oceny ofert:
najniższa cena- za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ryczałtową brutto za daną część zamówienia i odpowiadająca wszystkim warunkom postawionym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu (standardy, jakość, termin przydatności, itp.);
- cena obejmuje zakup, dostarczenie i wniesienie towaru do siedziby Zamawiającego na wskazane przez Zamawiającego miejsce.
- Termin i miejsce składania ofert:
Do 18 lutego 2013 r. (poniedziałek) do godz. 1100 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Gizycko, sekretariat pokój nr 13 lub przesłanie pocztą na wskazany adres. - Termin i miejsce otwarcia ofert:
18 lutego 2013 r. godz. 1115 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 208. - Warunki finansowania:
- wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług;
- zapłata wynagrodzenia za dostawę nastąpi w oparciu o fakturę końcową płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymanie przez Zamawiającego;
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego dotyczącego każdej części wg cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w niniejszym postępowaniu.
- Warunki rozpatrzenia oferty:
Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:- złożenie oferty w terminie i miejscu wskazanym w ofercie;
- zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania;
- złożenie wszystkich wymaganych, kompletnych dokumentów podpisanych przez upoważnioną osobę;
- w przypadku wątpliwości ze złożonymi dokumentami Zamawiający będzie występował do Wykonawcy o wyjaśnienie bądź uzupełnienie dokumentacji.
- Opis przygotowania oferty:
Formularz ofertowy i oświadczenia powinny być podpisane przez uprawnione osoby. Kserokopie przedkładanych dokumentów potwierdza za zgodność osoba uprawniona do składania oświadczeń woli. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętej kopercie należy dostarczyć na wskazany adres Starostwa Powiatowego w Giżycku i opisać: „OFERTA: część I – ARTYKUŁY BIUROWE 2013”, „OFERTA: część II – TUSZE I TONERY 2013”. Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego w terminie wskazanym w pkt 7. Oferty dostarczone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania do adresata.
Załączniki:
- załącznik nr 1, druk nr 1, 2, 3, 4 – warunki zamówienia;
- załącznik nr 2 – druk oferty
- załącznik nr 3 – oświadczenie
- załącznik nr 4 – projekt umowy
Giżycko, 07.02.2013 r.