ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w GiżyckuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Giżycku

Szczegóły informacji

Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Giżycku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: WO.272.3.2.2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-01-24 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-01-24 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku, al. 1 Maja14, 11-500 Giżycko, pok. nr 13

Ogłoszono dnia: 2013-01-15 przez Anna Bykowska

Treść:

WO.272.3.2.2013

Ogłoszenie
z dnia 15.01.2013 r.
w sprawie świadczenia usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Giżycku
o wartości poniżej 14 000 euro

Na podstawie art. 701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) wszczyna się postępowanie o udzielenie zamówienia na wyłonienie podmiotu do świadczenia usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Giżycku.

  1. Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58, fax. 87 428 55 06, e-mail: sekretarz@gizycko.starostwo.gov.pl, archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl
  2. Przedmiot zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – 64110000-0 – usługi pocztowe.
    1. Przedmiotem zamówienia są powszechne usługi pocztowe polegające na przyjmowaniu, przemieszczaniu, sortowaniu i doręczaniu przesyłek listowych oraz paczek w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ewentualnych zwrotów przesyłek pocztowych – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
    2. Przez Wykonawcę - Operatora rozumie się przedsiębiorcę uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej;
    3. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
      1. listy zwykłe krajowe;
      2. listy zwykłe zagraniczne;
      3. listy polecone krajowe;
      4. listy polecone zagraniczne;
      5. listy polecone ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) krajowe;
      6. listy polecone ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) zagraniczne;
      7. paczki;
      8. zwroty listów poleconych i zagranicznych;
    4. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca w kraju i za granicą, zgodnie z porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym. Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich przyjęcia od Zamawiającego;
    5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz wymaga aby punkty pocztowe do odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się w miejscach umożliwiających odbiór niedoręczonych przesyłek;
    6. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki przyjęte do przemieszczania i doręczania, na zasadach określonych w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. poz.1529), zwanej w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia Prawem Pocztowym oraz ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zm.);
    7. Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe z zachowaniem wymagań w zakresie przyjmowania i doręczania przesyłek określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 ze zm.);
    8. Reklamację z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dnia od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji;
    9. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy art. 87 i 88 Prawa Pocztowego oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r. Nr 183, poz. 1795 ze zm.);
    10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił wzory oznakowania przesyłek rejestrowanych i/lub priorytetowych – ekspresowych, które będą stosowane przy oznakowywaniu przesyłek listowych i paczek (dopuszcza się przekazanie Zamawiającemu wzoru pieczęci zastępującego w/w oznaczenia);
    11. znaczek opłaty pocztowej zastąpi wydruk z matrycy maszyny frankującej lub pieczęć wykonana według wzoru dostarczonego przez Wykonawcę;
    12. Zamawiający zobowiązuje się do przygotowania przesyłek do nadawania w formie odpowiadającej wymogom dla danego rodzaju przesyłek pocztowych, określonym w Prawie Pocztowym oraz w innych aktach prawnych;
    13. w przypadku zastrzeżeń dotyczących przekazanych przesyłek, Zamawiający wyjaśnia je z Wykonawcą telefonicznie. Osobami upoważnionymi do reprezentowania Zamawiającego w tym zakresie są pracownicy Wydziału Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Giżycku (pracownik ds. obsługi sekretariatu);
    14. przy braku możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń z Zamawiającym lub ich usunięcia w dniu ich odbioru, nadanie przekazanych przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym, w którym możliwe będzie wyjaśnienie i usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości;
    15. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swoich opakowań przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. Zamawiający będzie korzystał również z wzorów druków „potwierdzenia odbioru” w celu doręczania przesyłek, na zasadach i wg wzorów określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.;
    16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  3. Termin wykonania: Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy (przypuszczalny termin od 01.02.2013 r.) do 31.12.2013 r.
  4. Opis warunków udziału:
    Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni:
    1. spełniać następujące, w/g załącznika nr 2, warunki:
      1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
      2. posiadać wiedzę i doświadczenie;
      3. dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
      4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    2. posiadać uprawnienia do wykonywania usługi operatora pocztowego na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych;
    3. złożyć oświadczenie, że świadczą usługi pocztowe co najmniej od trzech lat z określeniem obszaru, na jakim wykonywana jest usługa pocztowa;
    4. złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej w celu stwierdzenia, że nie są w stanie upadłości lub likwidacji; osoby fizyczne złożą w tym zakresie oświadczenie.
  5. Wykaz oświadczeń i dokumentów do dostarczenia przez wykonawcę:
    1. formularz ofertowy – załącznik nr 1;
    2. oświadczenie – załącznik nr 2;
    3. istotne postanowienia umowy – załącznik nr 3;
    4. oświadczenie, że świadczenie usług pocztowych wykonywane jest od co najmniej 3 lat z określeniem obszaru, na jakim wykonywana jest usługa pocztowa;
    5. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (CEiDG, KRS, itp.);
    6. aktualny odpis z rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez UOKiK.
  6. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
    1. za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto i odpowiadająca wszystkim warunkom postawionym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;
    2. w ofercie należy podać cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 lipca 2011 r. o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050, ze m.) za wykonanie przedmiotu zamówienia;
    3. Zamawiający w celu ustalenia najkorzystniejszej oferty cenowej przyjął dla porównania składanych ofert przewidywaną liczbę przesyłek na 2013 r. w oparciu o zrealizowane przesyłki z 2012 r. W oparciu o tak oszacowaną liczbę przesyłek dokonane zostanie ustalenie najkorzystniejszej zaproponowanej ceny przez Wykonawców, poprzez przemnożenie cen jednostkowych za przesyłkę przez liczbę przesyłek danego rodzaju. Ceny jednostkowe za poszczególne rodzaje przesyłek zaproponowane przez Wykonawców w oparciu o powyższe przeliczenie stanowić będzie podstawę dla porównania cen i ustalenia przez Zamawiającego ceny najniższej, tj. ceny najkorzystniejszej. Liczba przewidywanych przez Zamawiającego rodzajów przesyłek do wysłania w 2013 r. w ramach usługi pocztowej przez wybranego operatora pocztowego może ulec zmianom w toku realizacji usługi z uwagi na potrzebę Zamawiającego.
  7. Termin i miejsce składania ofert:
    Do 24 stycznia 2013 r. (czwartek) do godz. 1100 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Gizycko, sekretariat pokój nr 13 lub przesłanie pocztą na wskazany adres.
  8. Termin i miejsce otwarcia ofert:
    24 stycznia 2013 r. godz. 1115 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 208.
  9. Warunki finansowania:
    za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe wg cen ryczałtowych określonych za każdy rodzaj przesyłek. Zamawiający wymaga, aby płatności za wykonywane usługi pocztowe dokonywane były „z góry” przy pomocy posiadanej przez Zamawiającego maszyny do frankowania typu NEOPOST 5400.
  10. Warunki rozpatrzenia oferty:
    Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:
    1. złożenie oferty w terminie i miejscu wskazanym w ofercie;
    2. zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania;
    3. złożenie wszystkich wymaganych, kompletnych dokumentów podpisanych przez upoważnioną osobę;
    4. w przypadku wątpliwości ze złożonymi dokumentami Zamawiający będzie występował do Wykonawcy o wyjaśnienie bądź uzupełnienie dokumentacji.
  11. Opis przygotowania oferty:
    Formularz ofertowy i oświadczenia powinny być podpisane przez uprawnione osoby. Kserokopie przedkładanych dokumentów potwierdza za zgodność osoba uprawniona do składania oświadczeń woli. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętej kopercie należy dostarczyć na wskazany adres Starostwa Powiatowego w Giżycku i opisać: „Oferta – świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Giżycku”. Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego w terminie wskazanym w pkt 7. Oferty dostarczone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania do adresata.

 

Załączniki:

  1. załącznik nr 1 – formularz ofertowy
  2. załącznik nr 2 – oświadczenie
  3. załącznik nr 3 – istotne postanowienia umowy

 

Giżycko, 15.01.2013 r.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Bykowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-15 15:04:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-15 15:08:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-29 14:11:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1170 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony