ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Beneficjenta- Powiatu Giżyckiego, zgodnie z ofertą i wytycznymi Instytucji Finansującej, do projektu "Poprawa skuteczności systemu ratownictwa na Mazurach poprzez budowę lądowiska przy SP ZOZ Giżycko"Drukuj informację Zamówienie publiczne: "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Beneficjenta- Powiatu Giżyckiego, zgodnie z ofertą i wytycznymi Instytucji Finansującej, do projektu "Poprawa skuteczności systemu ratownictwa na Mazurach poprzez budowę lądowiska przy SP ZOZ Giżycko"

Szczegóły informacji

"Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Beneficjenta- Powiatu Giżyckiego, zgodnie z ofertą i wytycznymi Instytucji Finansującej, do projektu "Poprawa skuteczności systemu ratownictwa na Mazurach poprzez budowę lądowiska przy SP ZOZ Giżycko"

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Powiatu Giżyckiego

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: n/3/11/12

Termin składania ofert / wniosków: 2012-11-21 12:45:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-11-21 13:00:00

Ogłoszono dnia: 2012-11-16 przez Kamila Gaińska

Treść:

                                                

znak sprawy: n/3/11/12

   

OGŁOSZENIE

o przetargu na podstawie art. 70 kc1

 Inwestycja jest współfinansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 Działanie 12.1

Tytuł Projektu: "Poprawa skuteczności systemu ratownictwa na Mazurach poprzez budowę lądowiska przy  SP ZOZ Giżycko"

 

1.    ZAMAWIAJĄCY:

Zarząd Powiatu Giżyckiego

11-500 Giżycko, ul. 1 Maja 14

http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/

Godziny urzędowania:

pn. 8:00 - 16:00 / wt. - pt. 7:30 - 15:30

 2.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Beneficjenta- Powiatu Giżyckiego, zgodnie z ofertą i wytycznymi Instytucji Finansującej, do projektu  "Poprawa skuteczności systemu ratownictwa na Mazurach poprzez budowę lądowiska przy  SP ZOZ Giżycko". Inwestycji współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013. Działanie 12.1.

Kod CPV 322462000-6 ; 79341000-6 ; 39294100-0 ; 79342200-5

 

UWAGA: Przed wykonaniem przedmiotu zamówienia należy przesłać projekty wzorów na poszczególny asortyment do zaakceptowania przez Zamawiającego.

 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: (Oznakowanie materiałów promocyjnych zgodnie z Zasadami  promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura  i Środowisko na lata  2007-2013, pkt. 5.2 "Zasady oznaczania działań informacyjnych i promocyjnych")

 

1) Długopis: ilość - 100 szt., metalowy, wkład wymienny koloru niebieskiego, mechanizm automatyczny, klips, kolor czerwony z białym nadrukiem.

Długopis musi zawierać:
- logo oraz logotyp Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko,
- flaga Unii Europejskiej oraz odwołanie słowne do Unii Europejskiej,

- logo Beneficjenta.

2) Kalednarz listkowy na rok 2013: ilość 250 szt., format 55mm x 80-85 mm, papier kreda 350 g/m2,

Kalendarz musi zawierać:

- jedna strona - kalendarium,

- druga strona:  w tle zdjęcie helikoptera ratunkowego, logo Beneficjenta, logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko; flaga Unii Europejskiej oraz odwołanie słowne do Unii Europejskiej; odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalneg; tytuł projektu; numer telefonu do Centrali SP ZOZ w Giżycku;  numer telefonu Sekretariatu  SP ZOZ w Giżycku; numer telefonu i faksu: Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SP ZOZ w Giżycku; adres strony internetowej Zamawiającego - Powiatu Giżyckiego oraz Partnera Zamawiającego - SP ZOZ w Giżycku (szczegółowe dane zawiera Załącznik nr 1a).

 

3) Notes standardowy A7: ilość 100 szt., kartki białe, klejony,  papier offsetowy gramatura min. 70 g/m², objętość: notes 50 kartek + 1 str. podkładka kartonowa z główką- kolor jasny żółty, (układ poziomy).

Główka w notesie musi zawierać (w kolorze):

- logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko,
- flaga Unii Europejskiej oraz odwołanie słowne do Unii Europejskiej,

- hasło określone dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, tj.: "Dla rozwoju infrastruktury i środowiska",

- na dole główki tytuł projektu: "Poprawa skuteczności systemu ratownictwa na Mazurach poprzez budowę lądowiska przy  SP ZOZ Giżycko".

 

4) Teczka kartonowa (ofertowa): ilość 200 szt.,  lakierowana, gramatura 200 g, kolor jasny żółty, do przechowywania dokumentów A4, znaki kolorowe.

Teczka musi zawierać: 

- logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko,
- flaga Unii Europejskiej oraz odwołanie słowne do Unii Europejskiej,

- tytuł projektu (na dole teczki),

- hasło określone dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, tj.: "Dla rozwoju infrastruktury i środowiska",

- logo Beneficjenta,

 

5) Zakreślacz: ilość 50 szt., kolor jaskrawy: żółty lub pomarańczowy, atrament na bazie wody, ścięta końcówka, nadruk jednokolorowy.

Zakreślacz musi zawierać:

- logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko,
- flaga Unii Europejskiej oraz odwołanie słowne do Unii Europejskiej,

- logo Beneficjenta.

 

Na życzenie Wykonawcy Zamawiający udostępni Logo Beneficjenta opracowane w programie COREL.

 

·         materiały promocyjne należy wykonać zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej ''Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia" zamieszczonymi na stronie internetowej: www.wfe.csioz.gov.pl (Informacja i promocja):

·         Załącznik do Strategii Komunikacji : "Księga Identyfikacji Wizualnej NSS",

·         Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura  i Środowisko na lata  2007-2013,

·         Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów POIiŚ,

·         Logotypy Programu Operacyjnego Infrastruktura  i Środowisko na lata 2007-2013 - różne warianty,

·         Logotypy Unii Europejskiej - różne warianty.

 

Należy zwrócić uwagę na:

·         Do produkcji materiałów należy korzystać z podanych wzorów, nie dopuszcza się kopiowania logotypów

                z dokumentów zleceniodawcy ze względu na niebezpieczeństwo zniekształcenia.

 

3.    O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY:

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1.       Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – ocena na podstawie złożonego oświadczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji spełniania tego warunku i możliwość zażądania odpowiednich zaświadczeń przed podpisaniem umowy.

 

4.    TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Wymagany termin wykonania zamówienia: 10 grudnia 2012 r.

 

5.    OSOBY UPRAWNIONE DO UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ DLA WYKONAWCÓW:

Osoby upoważnione, ze strony Partnera Zamawiającego, do kontaktowania się z wykonawcami:

- Beata Kowaluk  -  w sprawie przedmiotu zamówienia / tel. 87 429 66 04 ; e-mail: kowaluk@zozgiz.pl

- Samanta Masiulewicz - sprawy formalne / tel. 87 429 66 30 ; e-mail: masiulewicz@zozgiz.pl

 

6.    OTWARCIE OFERT:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 listopada 2012 r. o godzinie 13:00  w siedzibie Partnera Zamawiającego:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41

Administracja - pokój nr 104 (Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych)

 

7.    OFERTĘ NALEŻY ZŁOŻYĆ W:

siedzibie Partnera Zamawiającego, wysłać pocztą lub na adres e-mail: przetargi@zozgiz.pl lub faksem na nr

(87) 428 36 77 do dnia 21 listopada 2012 r. do godziny 12:45

 

8.    ADRES PARTNERA ZAMAWIAJĄCEGO:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41

Administracja - pokój nr 108 (Sekretariat)

 

9.    WYBÓR OFERTY:

O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena.

 

10.  UMOWA:

Umowa zostanie zawarta w złotych polskich wraz z należnym podatkiem VAT.

 

 

 

 

Załączniki:

1)       Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy,

2)       Załącznik nr 1a - Wykaz danych (kalendarz)

3)       Załącznik nr 2 - Projekt umowy

 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony