Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Giżycku - dostosowanie do obowiązujących przepisów ochrony p.poż. <font color="red">UWAGA - zmiana terminu składania ofert!</font><font color="blue"> _ Poprawiono błąd w SIWZ! _ </font>Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Giżycku - dostosowanie do obowiązujących przepisów ochrony p.poż. <font color="red">UWAGA - zmiana terminu składania ofert!</font><font color="blue"> _ Poprawiono błąd w SIWZ! _ </font>Szczegóły informacji
Przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Giżycku - dostosowanie do obowiązujących przepisów ochrony p.poż. <font color="red">UWAGA - zmiana terminu składania ofert!</font><font color="blue"> _ Poprawiono błąd w SIWZ! _ </font>
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: 233827 - 2012
Termin składania ofert / wniosków: 2012-12-05 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. nr 22
Ogłoszono dnia: 2012-11-06 przez Katarzyna Pawliczuk
Treść:
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.pzosipo.gizycko.edu.pl
Giżycko: Przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Giżycku - dostosowanie do obowiązujących przepisów ochrony p.poż.
Numer ogłoszenia: 233827 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 9434, faks 87 428 4565.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzosipo.gizycko.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Giżycku - dostosowanie do obowiązujących przepisów ochrony p.poż.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ul. Białostockiej 3 w Giżycku. Zakres prac do wykonania obejmuje: a) Roboty rozbiórkowe (ścianki działowe), wykucie nowych otworów drzwiowych; b) Zamurowanie zbędnych otworów drzwiowych; c) Demontaż ocieplenia ścian zewnętrznych, obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, rynien i rur spustowych, instalacji odgromowej, czap kominowych, wywiewek wentylacyjnych; d) Wyburzenie wewnętrznej klatki schodowej żelbetowej, demontaż balustrad, obudów grzejników; e) Wyburzenie schodów i ścian wejścia do piwnicy w północnej części budynku; f) Wyburzenie fragmentu przybudówki w poziomie piwnicy we wschodniej części budynku; g) Rozebranie chodnika z kostki betonowej wokół budynku; h) Skucie tynków i okładzin ścian na poziomie piwnicy; i) Wykonanie zewnętrznej izolacji cieplnej i przeciwwodnej ścian piwnicy; j) Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych oraz elewacji wentylowej z płyt z włóknocementu; k) Montaż papy termozgrzewalnej na dachu budynku; l) Montaż parapetów, rynien, czap kominowych, obróbek blacharskich dachu i gzymsów, kratek wentylacyjnych itp.; m) Odtworzenie instalacji odgromowej; n) Montaż konstrukcji stalowej schodów ewakuacyjnych; o) Montaż pochylni stalowej przed wejściem głównym do budynku; p) Odtworzenie chodnika z kostki betonowej wokół budynku; q) Wymiana stolarki drzwiowej (drzwi zewnętrzne i wewnętrzne) zgodnej z obowiązującymi przepisami (o szer. 90 mm); r) Wymiana wskazanej stolarki okiennej na okna o klasie El 60; s) Wstawienie nowych witryn; t) Murowanie ścianek działowych; u) Wykonanie nowych warstw podłogi na gruncie w miejscu wyburzonej klatki schodowej; v) Wykonanie nowej klatki schodowej żelbetowej wewnątrz budynku; w) Montaż balustrad klatki schodowej, obudowy grzejników i rur; x) Wykonanie posadzek z wykładziny PCV w pomieszczeniach i na traktach komunikacyjnych na wylewce samopoziomującej; y) Montaż instalacji oświetlenia awaryjnego; z) Montaż instalacji oddymiającej na klatce schodowej wewnętrznej z wymianą okien; ż) Tynkowanie i malowanie ścian wewnętrznych i sufitów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.45.00.00-6, 45.26.19.00-3, 45.23.32.51-3, 45.32.00.00-6, 45.22.32.10-1, 45.32.10.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1. Wykonawca wykaże, ze zrealizował z należytą starannością (tj. prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone), w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunku wymaga przedstawienia pełnozakresowych prac w zakresie robót budowlanych obejmujących swoim zakresem m.in.: termomodernizację ścian zewnętrznych o pow. powyżej 500 m2, docieplenie stropodachu, wykonanie posadzek, roboty murarskie, roboty malarskie, poparte odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi, że prace te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, przy czym wartość ta dotyczy inwestycji w ramach jednego kontraktu (jednej umowy). 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w tym: 1 kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 1 kierownikiem robót elektrycznych, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 1 kierownikiem robót sanitarnych, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych. 2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1 do siwz; b) Oświadczenie o akceptacji warunków umowy- załącznik nr 3a do siwz; c) Wypełnione Zestawienie kosztów - załącznik nr 7 do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na wniosek Wykonawcy dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy na okres uwzględniający liczbę dni opóźnienia spowodowanego zmianą wynikającą z konieczności: a) występowania dłużej niż przez 20 kolejnych dni niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie technologii wykonywanych robót (fakt ten winien być udokumentowany informacją internetową z IMiGW) i potwierdzonych wpisem do dziennika budowy. 2. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzosipo.gizycko.edu.pl; bip.spgizycko.warmia.mazury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 05.12.2012 r. godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie stanowi część projektu Uczmy się od siebie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Celu 3: Europejska Współpraca Terytorialna Program Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-11-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Pawliczuk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-11-06 13:26:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-11-06 13:33:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-12-21 15:19:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1310 raz(y) |