Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w budynkach Starostwa Powiatowego w Giżycku przy Al. 1 Maja 14 i ul. Wyzwolenia 2Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w budynkach Starostwa Powiatowego w Giżycku przy Al. 1 Maja 14 i ul. Wyzwolenia 2Szczegóły informacji
Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w budynkach Starostwa Powiatowego w Giżycku przy Al. 1 Maja 14 i ul. Wyzwolenia 2
Status: w toku
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: WO.272.2.4.2012˙
Termin składania ofert / wniosków: 2012-05-24 09:00:00
Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Giżycku. 11-500 Giżycko, Al. 1-Maja 14, sekretariat - pokój nr 13.
Ogłoszono dnia: 2012-05-15 przez Sławomir Maculewicz
Treść:
-
Starostwo Powiatowe w Giżycku
11-500 Giżycko, Aleja 1 Maja 14, tel. (87) 428 59 58, faks (87) 428 55 06
e-mail: skrzynka@gizycko.starostwo.gov.pl
WO.272.2.4.2012
Ogłoszenie
z dnia 15 maja 2012 r.
w sprawie wykonania remontu pomieszczeń biurowych w budynkach Starostwa Powiatowego w Giżycku przy Al. 1 Maja 14 i ul. Wyzwolenia 2
Na podstawie art. 701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) wszczyna się postępowanie o udzielenie zamówienia na wyłonienie podmiotu do wykonania remontu pomieszczeń biurowych w budynkach Starostwa Powiatowego w Giżycku przy Al. 1 Maja 14 i ul. Wyzwolenia 2.
- Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58, fax. 87 428 55 06, e-mail: sekretarz@gizycko.starostwo.gov.pl, archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl - Przedmiot zamówienia:
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – 45453000-7 – główny przedmiot, 45431100-8, 45442100-8 – dodatkowy przedmiot, w zakresie:- ul. Wyzwolenia 2 (korytarz na III piętrze, p. 301, 302, 303, 304, 305), m.in.:
- malowanie ścian na kolor i sufitów na biało
- malowanie technologią natrysku kroplowego (korytarz);
- impregnacja grzybobójcza desek;
- rozebranie ścianki z cegieł o powierzchni ok. 11 m2;
- odgrzybianie ścian na powierzchni ok. 2 m2;
- zerwanie posadzek z paneli (w trzech pomieszczeniach);
- położenie posadzki z płytek terakotowych (w trzech pomieszczeniach) o łącznej powierzchni ok. 52 m2;
- uzupełnienie cokolików z płytek kamionkowych na powierzchni ok. 2 m;
- uzupełnienie listew przyściennych;
- wymiana i wstawienie drzwi wraz z ościeżnicami;
- wymiana opraw świetlówkowych w jednym pomieszczeniu (4 szt.);
- wymiana podtynkowych gniazd wtyczkowych (4 szt.) oraz przełączników świecznikowych (3 szt.);
- Al. 1 Maja 14 (korytarz przed Wydziałem Komunikacji, p. 4, 4a, 4b, 4c, 6, 11, 16, 17, 224a, 224b), m.in.:
- wniesienie i wyniesienie mebli;
- malowanie ścian na kolor i sufitów na biało;
- malowanie technologią natrysku kroplowego (pomieszczenia Wydziału Komunikacji);
- rozebranie paneli ściennych (w jednym pomieszczeniu);
- odgrzybianie ścian na powierzchni ok. 26 m2;
- położenie płytek terakotowych na powierzchni ok. 4 m2;
- rozebranie ścianek gipsowo – kartonowych (w dwóch pomieszczeniach) o łącznej powierzchni ok. 42 m2;
- montaż ścianki działowej z płyt gipsowo – kartonowych na powierzchni ok. 15 m2;
- położenie paneli podłogowych na powierzchni ok. 19 m2;
- likwidacja progu (w dwóch pomieszczeniach);
- demontaż obicia skórzanego drzwi (3 szt.);
- izolowanie cieplne wewnętrzne ścian (w dwóch pomieszczeniach);
- wymiana klamek z szyldami (9 kpl.);
- uzupełnianie i wymiana listew przyściennych;
- wymiana podtynkowych gniazd wtyczkowych (24 szt.), przełączników świecznikowych (11 szt.) oraz gniazd telefonicznych (2 szt.);
- ul. Wyzwolenia 2 (korytarz na III piętrze, p. 301, 302, 303, 304, 305), m.in.:
-
Ponadto:
- wykonanie robót związanych z usunięciem gruzu i odpadów pochodzących z remontowanych pomieszczeń i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.);
- zabezpieczenie lamp, okien, listew, wyposażenia, itp. we wszystkich remontowanych pomieszczeniach;
- wszelkie materiały takie jak farby, klamki, gniazda, włączniki, zabudowa, listwy itp., ich rodzaj i kolorystyka, przed wbudowaniem, zamontowaniem, pomalowaniem winny być zaakceptowane przez Zamawiającego. Powinny być co najmniej dobrej jakości i w sposób należyty spełniać swoje funkcje użytkowe;wykonanie wszelkich innych robót podstawowych, pomocniczych i robót towarzyszących, koniecznych do wykonania w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia.
-
Szczegółowy zakres i opis robót zawarty jest w przedmiarach robót (załącznik nr 1).
- Termin wykonania:
- Prace remontowe powinny być rozpoczęte w ciągu 7 dni od podpisania umowy i w pierwszej kolejności obejmować będą pomieszczenia przy ul. Wyzwolenia 2.
- Prace remontowe powinny być zakończone nie później niż do 31 sierpnia 2012 r., chyba że ze względu na potrzebę Zamawiającego termin ten zostanie przedłużony do 30 września 2012 r.
- Ze względu na konieczność niezakłóconego wykonywania zadań w Starostwie związanych z obsługą klientów, może zaistnieć potrzeba wykonywania niektórych robót po południu i w weekendy.
- Opis warunków udziału:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:- złożą oświadczenie (załącznik nr 3), że:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadają wiedzę i doświadczenie;
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- przedstawią zaświadczenie o niezaleganiu z podatkami (PIT, VAT);
- złożą kosztorys wykonawczy wraz ze wskaźnikami do kosztorysowania;
- przedstawią aktualne potwierdzenie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub w KRS, tj. potwierdzające wpis z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy od daty składania ofert;
- wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę podobną do objętych przedmiotem zamówienia, wykonaną zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną, potwierdzoną wystawionymi referencjami bądź protokołem odbioru robót budowlanych (referencje lub protokół odbioru robót budowlanych powinien określać tożsamy z przedmiotem zamówienia zakres robót).
- złożą oświadczenie (załącznik nr 3), że:
- Wykaz oświadczeń i dokumentów do dostarczenia przez wykonawcę:
- formularz ofertowy – załącznik nr 2;
- oświadczenie – załącznik nr 3;
- kosztorys wykonawczy;
- zaświadczenie o niezaleganiu z podatkami (PIT, VAT);
- potwierdzenie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG) lub z KRS;
- referencje bądź protokół odbioru robót potwierdzające, że wykonał co najmniej jedną robotę podobną do objętych przedmiotem zamówienia;
- zaakceptowanie warunków umowy (załącznik nr 4).
- Kryteria oceny ofert:
najniższa cena
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto i odpowiadająca wszystkim warunkom postawionym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. - Termin i miejsce składania ofert:
Do 24 maja 2012 r. (czwartek) do godz. 900 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Gizycko, sekretariat pokój nr 13 lub przesłanie pocztą na wskazany adres - Termin i miejsce otwarcia ofert:
24 maja 2012 r. godz. 915 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 208. - Warunki finansowania:
za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe. - Warunki rozpatrzenia oferty:
Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:- złożenie oferty w terminie i miejscu wskazanym w ofercie;
- zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania;
- złożenie wszystkich wymaganych, kompletnych dokumentów podpisanych przez upoważnioną osobę.
- Opis przygotowania oferty:
Formularz ofertowy i oświadczenia powinny być podpisane przez uprawnione osoby. Kserokopie przedkładanych dokumentów potwierdza za zgodność osoba uprawniona do składania oświadczeń woli. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętej kopercie należy dostarczyć na wskazany adres Starostwa Powiatowego w Giżycku i opisać: „Remont pomieszczeń biurowych w budynkach Starostwa Powiatowego w Giżycku, przy Al. 1 Maja 14 i ul. Wyzwolenia 2”. Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego w terminie wskazanym w pkt.7. Oferty dostarczone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania do adresata. - Uwagi:
Zamawiający udostępni Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń przeznaczonych do remontu.
-
Załączniki:
- załącznik nr 1 – przedmiary robót
- załącznik nr 2 – formularz ofertowy
- załącznik nr 3 – oświadczenie
- załącznik nr 4 – projekt umowy
Giżycko, 15.05.2012 r.