ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i WydminachDrukuj informację Zamówienie publiczne: Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i Wydminach

Szczegóły informacji

Odnowa oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i Wydminach

Status: rozstrzygnięty

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: SU.2600.6.2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-04-27 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2-sekretariat

Ogłoszono dnia: 2012-04-17 przez Emilia Niewińska

Treść:

SU.2600.6.2012

OGŁOSZENIE

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na: Odnowę oznakowania poziomego ulic w Giżycku, Kruklankach i Wydminach.

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4; NIP 845 -167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087- 429 34 26

Wspólny słownik zamówień CPV: 45.23.32.21-4 malowanie nawierzchni.

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31.05.2012 r.

Warunki zamówienia:

  1. Wykonawca musi dysponować n/w urządzeniami:
    • malowarka – min. 1 szt.
    • zamiatarka chodnikowa – dopuszcza się sprzęt ręczny (szczotki do czyszczenia itp.)
  2. Wykonawca musi mieć do dyspozycji:
    • kierownika robót, który posiada doświadczenie w zakresie odnowy oznakowania poziomego (kierował 2 zadaniami, gdzie wielkość każdego z nich była nie mniejsza niż 5 000 m2).

Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załączony przedmiar robót.

Wymaganymi dokumentami są: oferta z wyliczoną wartością zmówienia oraz kosztorys ofertowy, według załączonych wzorów.

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.

Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, w pokoju nr 2 - w sekretariacie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.04.2012 r., do godz. 900.

Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji Utrzymania Dróg i Mostów – Emilia Niewińska, nr tel. 87 429 34 26 lub osobiście pokój nr 9.

Za-ca Dyrektora
Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

Grzegorz Moszczyński

 

Wykaz załączników:

  1. Formularz ofertowy
  2. Kosztorys ofertowy;
  3. Wzór umowy;
  4. Przedmiarem robót;
  5. Specyfikacja (OST D-07.01.02, OST D-07.01.01, OST D-M-00.00.00)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Emilia Niewińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-17 13:55:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-17 13:56:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-05-08 13:19:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1065 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony