Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.Szczegóły informacji
Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.
Status: nierozstrzygnięty
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: WK.7235.2.2011
Termin składania ofert / wniosków: 2011-08-18 11:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-08-18 11:15:00
Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1-Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 13 - sekretariat
Ogłoszono dnia: 2011-08-10 przez Sławomir Maculewicz
Treść:
WK.7235.2.2011
OGŁOSZENIE
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel: (0-87) 428-59-58, fax: 428-55-06; NIP: 845-16-75-796, REGON: 790670830
Starostwo Powiatowe w Giżycku na podstawie art. 70 1 kodeksu cywilnego ogłasza przetarg na usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.
- Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu polegająca na holowaniu i parkowaniu pojazdów usuniętych z dróg na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.
Do holowania pojazdów winien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań typu holownik w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Giżyckiego w możliwie najszybszym czasie nie dłużej niż określa §2 pkt.3 projektu umowy.
Parkowanie pojazdów winno się odbywać na parkingu strzeżonym, odpowiednio ogrodzonym, oświetlonym oraz monitorowanym. Pojazdy uszkodzone winy być zabezpieczone w sposób niezagrażający środowisku, a jednocześnie tak, by ich stan nie ulegał znacznemu pogorszeniu poprzez parkowanie. Parking winien posiadać liczbę miejsc pozwalającą jednocześnie przetrzymywać około 50 samochodów osobowych na parkingu o nawierzchni utwardzonej . - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
- Miejsce realizacji: Granice administracyjne Powiatu Giżyckiego.
- Termin realizacji zamówienia: 1 rok tj. do 21 sierpnia 2012 roku, nie dłużej jednak niż do wyczerpania zaoferowanej kwoty za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu polegająca na holowaniu i parkowaniu pojazdów usuniętych z dróg na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.
- O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy złożą formularz ofertowy (Załącznik nr 1 druk 1) oraz:
- posiadają i złożą poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym. (tekst jedn. Dz.U. 2007 nr 125 poz. 874 z późn. zm),
- dysponują co najmniej dwoma pojazdami specjalnymi typu laweta do przewozu pojazdów do 3,5 tony, jednym pojazdem do holowania pojazdów do 7,5 tony i jednym pojazdem do holowania pojazdów powyżej 16 ton odpowiednio przystosowanym i wyposażonym w wyciągarkę i złożą stosowne oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu w/w pojazdami,
- posiadają lub dysponują parkingiem odpowiednio ogrodzonym, oświetlonym , strzeżonym z całodobowym dozorem, posiadającym wydzielone miejsce do przetrzymywania pojazdów z wyciekiem oleju oraz innych płynów eksploatacyjnych, z wydzielonym miejscem oświetlonym i zabezpieczonym przed negatywnym wpływem warunków atmosferycznych i złożą stosowne oświadczenie,
- złożą oświadczenie według wzoru określonego w Załączniku nr 1 druk 2, że:
- są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadają wiedzę i doświadczenie;
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
- złożą zobowiązanie do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi i umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym,
- złożą opinię właściwego miejscowo komendanta powiatowego Policji w zakresie dotychczasowego przebiegu ewentualnej współpracy z Policją dotyczącej holowania i parkowania pojazdów,
- złożą oświadczenie o akceptacji warunków przyszłej umowy i uzupełnią zapisy projektu umowy dotyczące danych Wykonawcy oraz złożą podpisany projekt umowy. ( Załącznik Nr 2)
- złożą kosztorys ofertowy wypełniony według wzoru Załącznika Nr 1, druk 3
- Oferty należy składać do 18 sierpnia 2011r. do godz.1100 w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, pokój nr 13, lub przesłać pocztą na adres: 11-500 Giżycko, Al. 1-go Maja 14.
Oferta powinna znajdować się w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą , telefonem i adresem oferenta oraz czytelnym napisem:”OFERTA – usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego”. - Zamawiający będzie oceniał oferty wg następującej zasady: najniższa cena – 100 pkt. (wygrywa oferta z najniższą ceną ryczałtową brutto za całość zamówienia).
- Warunki finansowania: wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług. Szczegóły płatności określa projekt umowy.
- Niezłożenie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie 2 spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania i odrzucenie jego oferty.
- Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest Naczelnik Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku Karol Obolewicz, tel. (87)4285958 wew. 50, e-mail: komunikacja@gizycko.starostwo.gov.pl oraz samodzielny referent Marcin Buko tel. (87)4285958 wew.34.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Giżycku przy Al. 1-go Maja 14 w pokoju nr 4A w dniu 18 sierpnia 2011 r. o godz.1115 .
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spgizycko.warmia.mazury.pl a także w siedzibie zamawiającego, pokój 4A.
Giżycko, dnia 8.08.2011r.
KO,MJ/KO