Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SK.210.4.2011Drukuj informację Ogłoszenie numer: SK.210.4.2011Szczegóły informacji
Ogłoszenie: dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Giżycku
Miejsce pracy: Giżycko
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: ˙
Data udostępnienia: 2011-04-13
Ogłoszono dnia: 2011-04-13 przez Sławomir Maculewicz
Termin składania dokumentów: 2011-05-24 00:00:00
Nr ogłoszenia: SK.210.4.2011
Zlecający: Starostwo Powiatowe w Giżycku
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 5 letni staż pracy, w tym 3 letni staż pracy w pomocy społecznej,
- specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej lub ukończone studia
podyplomowe, w których uwzględniono minimum programowe specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej (minimum określone w rozp. Ministra Pomocy Społecznej z 22.09.2004 r w sprawie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej - Dz. U. nr 219, poz. 2224) - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowaną opinię.
b. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym lub związane z kierowaniem zespołem,
- znajomość zagadnień z zakresu pomocy osobom starszym i niepełnosprawnym,
- znajomość zasad funkcjonowania domów pomocy społecznej, w tym rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej w sprawie domów pomocy społecznej z dnia 19.10.2005 r (Dz.U. nr 217, poz.1837),
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, przepisów o samorządzie powiatowym, przepisów prawa pracy, znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych,
- umiejętność budowania kontaktu z inną osobą.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kierowanie jednostką, zarządzanie i reprezentowanie jej na zewnątrz.
- Organizowanie pracy pracowników Domu Pomocy Społecznej.
- Wykonywanie obowiązków pracodawcy wobec pracowników.
- Nadzorowanie przestrzegania standardów pomocy społecznej w placówce.
- Opracowywanie planu finansowego jednostki i sprawozdań z jego wykonania.
- Sprawowanie nadzoru nad działalnością administracyjno-gospodarczą jednostki.
- Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadaną specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- kopie świadectw pracy (lub zaświadczeń z obecnego miejsca pracy) dokumentujących wymagany staż pracy,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne,
- klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r nr 101, poz. 926 ze zm.)".
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
c. Miejsce:
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.gizycko.starostwo.bip.info.pl).
O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Z wybranym kandydatem, który dotychczas nie pracował w samorządowych jednostkach organizacyjnych zostanie zawarta umowa na czas określony na 6 miesięcy za 2 tygodniowym wypowiedzeniem.
Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.