ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: GS_1_2009Drukuj informację Ogłoszenie numer: GS_1_2009

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: główny specjalista ds. kontroli finansowych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Giżycko

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: ˙

Data udostępnienia: 2009-10-19

Ogłoszono dnia: 2009-10-19 przez Sławomir Maculewicz

Termin składania dokumentów: 2009-10-30 00:00:00

Nr ogłoszenia: GS_1_2009

Zlecający: Starostwo Powiatowe w Giżycku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne ,
  4. co najmniej 4-letni staż pracy (preferowane doświadczenie w księgowości sfery budżetowej, kontroli finansowej, audytu),
  5. znajomość przepisów obowiązujących w sferze budżetowej w zakresie finansów publicznych,
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Dobra znajomość obsługi komputera,
  2. rzetelność, sumienność, skrupulatność,
  3. umiejętności analityczne,
  4. znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o finansach publicznych i aktów wykonawczych, ustawy o rachunkowości w zakresie teoretycznym i praktycznym.

 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Sporządzanie rocznych planów kontroli w zakresie gospodarki finansowej (gromadzenie i rozdysponowywanie środków publicznych, zaciąganie zobowiązań finansowych oraz gospodarowanie mieniem) w powiatowych jednostkach organizacyjnych.
  2. Przeprowadzanie zgodnie z planem lub na doraźne polecenie kontroli powiatowych jednostek organizacyjnych.
  3. W toku prowadzonej kontroli powiatowych jednostek organizacyjnych ustalanie:
    • zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,
    • skuteczności i efektywności działania,
    • wiarygodności sprawozdań,
    • ochrony zasobów,
    • przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,
    • efektywności i skuteczności przepływu informacji,
    • zarządzania ryzykiem.
  4. Udzielanie pracownikom jednostek kontrolowanych instruktażu w zakresie spraw objętych kontrolą.
  5. Sporządzanie protokołów z kontroli oraz projektów wniosków i wystąpień pokontrolnych.
  6. Przygotowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych i prowadzenie w tym zakresie dokumentacji.
  7. Czuwanie nad realizacją wystąpień pokontrolnych w zakresie terminowości składania sprawozdań pokontrolnych.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy,
  4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
  5. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji , zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r nr 101 ,poz.926 ze zm./”.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2009-10-30 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al. 1-go Maja 14 ,pokój 13 do 30 października 2009 roku do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko ds. kontroli finansowej w Starostwa Powiatowego w Giżycku”.
Aplikacje ,które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al. 1-go Maja 14 ,pokój 13 do 30 października 2009 roku do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko ds. kontroli finansowej w Starostwa Powiatowego w Giżycku”.
 

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/

O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Z wybranym kandydatem ,który dotychczas nie pracował w samorządowych jednostkach organizacyjnych zostanie zawarta umowa na czas określony na 6 miesięcy za 2 tygodniowym wypowiedzeniem.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony