ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.210.5.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.210.5.2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: urzędnik ds. ochrony gruntów rolnych i gospodarowania nieruchomościami

Miejsce pracy: Giżycko

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami

Data udostępnienia: 2024-08-26

Ogłoszono dnia: 2024-08-26

Termin składania dokumentów: 2024-10-31 10:00:00

Nr ogłoszenia: WO.210.5.2024

Zlecający: Starosta Giżycki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. wykształcenie wyższe: geodezja, gospodarka nieruchomościami,
  5. doświadczenie – co najmniej 2 lata stażu pracy w jednostkach administracji publicznej, lub jednostkach wykonawstwa geodezyjnego,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  7. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych,
  2. praktyczna umiejętność obsługi programów EWMAPA i EWOPIS, MIENIE w wersjach dla WINDOWS oraz pakietu biurowego MS OFFICE,
  3. znajomość systemu EZD
  4. bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego,
  5. komunikatywność i otwartość,
  6. rzetelność, sumienność, skrupulatność,
  7. umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  8.   umiejętność pracy w zespole,
  9. umiejętność analitycznego myślenia i odpowiedniego stosowania przepisów prawa w praktyce,
  10. nastawienie na samorozwój i orientację w zakresie zmian obowiązujących przepisów prawa,
  11. znajomość procedur administracyjnych i znajomość m.in. przepisów:
    • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
    • ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
    • ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r.  o gospodarce nieruchomościami,
    • ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
    • ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
    • ustawy z dnia z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
    • ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece,
    • ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym,
    • ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r.o ubezpieczeniu społecznym rolników,
    • ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Uzgadnianie w zakresie ochrony gruntów rolnych projektów decyzji o warunkach zabudowy
  2. Wydawanie decyzji zezwalających  na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej
  3. Nakładanie kar za samowolne wyłączenie  gruntów z produkcji rolnej
  4. Nieodpłatne przyznawanie na własność działek gruntu i działek pod budynkami osobom, które przekazały gospodarstwo rolne do Skarbu Państwa w zamian za rentę lub ich spadkobiercom
  5. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką gruntami Skarbu Państwa, a w szczególności: występowanie do wojewody o wyrażenie zgody na sprzedaż lub zamianę nieruchomości oraz na zastosowanie bonifikat
  6. Komunalizacja mienia Skarbu Państwa
  7. Przekazywanie lasom państwowym gruntów pod zalesienie
  8. Przekazywanie lasom państwowym lasów
  9. Zbywanie i obciążanie  nieruchomości Skarbu Państwa, organizowanie przetargów na zbywanie nieruchomości.
  10. Nabywanie nieruchomości do Zasobu Skarbu Państwa
  11. Zabezpieczenia wierzytelności Skarbu Państwa
  12. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania mieniem Skarbu Państwa
  13. Sporządzanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, dzierżawy, najmu.
  14. Przygotowywanie umów użyczania, najmu dzierżawy nieruchomości.
  15. Przygotowywanie decyzji o oddaniu nieruchomości w trwały zarząd i o wygaśnięciu trwałego zarządu.
  16. Przygotowywanie wniosków o dokonanie wpisu w księgach wieczystych.
  17. Wydawanie zaświadczeń do ksiąg wieczystych o spłacie należności.
  18. Ewidencjonowanie nieruchomości zasobu Skarbu Państwa, sporządzanie rocznych sprawozdań z ich zagospodarowania oraz planów wykorzystania zasobu.
  19. Prowadzenie spraw związanych z opłatami rocznymi za użytkowanie wieczyste, trwały zarząd oraz użytkowanie nieruchomości,
  20. Ujawnianie w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa, w zakresie regulowania nieruchomości Skarbu Państwa, przygotowywanie dokumentacji i składanie stosownych wniosków przed sądami powszechnymi, w tym zakresie.
  21. Regulowanie własności nieruchomości Powiatu Giżyckiego w trybie ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną.
  22. Opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla nieruchomości Powiatu Giżyckiego i Skarbu Państwa.
  23. Opiniowanie operatów szacunkowych przygotowywanych dla nieruchomości  Skarbu Państwa.
  24. Prowadzenie spraw związanych z mieniem pozostawionym za granicą państwa.
  25. Prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym nabywaniem przez Skarb Państwa mienia pozostałego  po wykreślonym z Krajowego Rejestru Sądowego  podmiocie.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pokoju na I piętrze 5-kondygnacyjnego budynku przy ul. Generała Józefa Zajączka 2 w Giżycku. Pokój przeznaczony do pracy na 2 stanowiska pracy, posiada powierzchnię 17,7 m2. Obiekt nie posiada windy.
  2. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.
  3. Pracownikowi samorządowemu przysługuje w szczególności:
    1. wynagrodzenie stosowne do zajmowanego stanowiska i posiadanych kwalifikacji,
    2. dodatek za wieloletnią pracę,
    3. dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. ”trzynastka”,
    4. uprawnienia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
    5. możliwość awansowania.
  4. wymiar: pełny etat

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny wraz z kwestionariuszem osobowym, wzór którego stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia,
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia);
  4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych *);
  5. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*);
  6. oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym*) ;
  7. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*);
  8. oświadczenie - klauzula o treści „W przypadku załączenia do dokumentacji aplikacyjnej dokumentów określonych w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych (…) - „RODO”, zawierające dane osobowe ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej, wyrażam zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji. Zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie do cofnięcia zgody, w dowolnym momencie, w formie, w jakiej została ona wyrażona. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.*)  ;
*)  Zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-10-31 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1 Maja 14, pokój nr 10 do dnia 31 października 2024 roku do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze ds. ochrony gruntów rolnych i gospodarowania nieruchomościami w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al.1 Maja 14, pokój nr 10 do dnia 31 października 2024 roku do godziny 10.00 z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze ds. ochrony gruntów rolnych i gospodarowania nieruchomościami w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami w Starostwie Powiatowym w Giżycku”.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Giżycku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
    Na podstawie art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 roku, poz. 1135), jeżeli wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest niższy niż 6% pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję naborową.
    W przypadku zaistnienia w/w sytuacji kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  2. Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. O dalszym toku postępowania kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatgizycki.pl).
  5. Dokumenty złożone przez kandydatów będą przetwarzane przez okres niezbędny do osiągnięcia celu, jaki jest związany z niniejszym postępowaniem, nie dłużej jednak niż 3 miesiące po zakończeniu procesu rekrutacji. W tym terminie dokumenty aplikacyjne będą do odebrania w Starostwie Powiatowym w pokoju 16. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Niniejszą informację otrzymał/a Pani/Pan w związku z obowiązkami określonymi w art. 13 ust. 1 i 2  rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO), (Dz. U. Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119/1).
  1. Administrator Danych Osobowych     
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Giżycki, reprezentowany przez Starostę Giżyckiego z siedzibą w Giżycku. Można się z Nim skontaktować w następujący sposób:
    • listownie na adres: al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
    • przez e-mail: skrzynka@gizycko.starostwo.gov.pl
    • telefonicznie: 87 428 59 58
  2. Inspektor Ochrony Danych       
    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Administratora:
    • listownie na adres: al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
    • przez e-mail: iod@gizycko.starostwo.gov.pl
    • telefonicznie: 517-109-217
  3. Cele i podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz dane genetyczne, dane biometryczne w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej) konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie – art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    1. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 221  ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego – art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
    2. Inne dane osobowe, będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, która może  zostać odwołana w dowolnym czasie – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  4. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych       
    1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez okres niezbędny do osiągnięcia celu, jaki jest związany z niniejszym postępowaniem rekrutacyjnym, nie dłużej jednak niż 3 miesiące po zakończeniu procesu rekrutacji.
    2. Pani/Pana dane osobowe udostępnione na podstawie zgody będą przetwarzane do czasu wycofania zgody na ich przetwarzanie lub upływu terminu wskazanego powyżej.
  5. Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych       
    Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione podmiotom upoważnionym w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Dodatkowo dane mogą zostać udostępnione dla usługodawców wykonujących zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych. 
  6. Pani/Pana prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
    Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
    • prawo dostępu do treści Pani/Pana danych osobowych, w tym prawo do uzyskania  kopii tych danych,
    • prawo żądania ich sprostowania,
    • prawo ograniczenia ich przetwarzania,
    • prawo żądania ich usunięcia,
    • prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
    • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  7. Konsekwencje niepodania danych osobowych        
    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. W przypadku, gdy dane przetwarzane są na podstawie zgody, ich podanie jest dobrowolne.
  8. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji   
    Pani/Pana dane nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-08-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Czerep
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-08-26 09:31:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sławomir Maculewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-08-26 09:49:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sławomir Maculewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-08-26 09:49:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
94 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony