Zamówienia publiczne
Szczegóły informacji
Świadczenie usługi w postaci stwierdzenia zgonu i jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym na terenie Powiatu Giżyckiego
Status: unieważniony
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: WSO.272.2.2024
Termin składania ofert / wniosków: 2024-01-17 11:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2024-01-17 13:00:00
Ogłoszono dnia: 2024-01-08 przez Katarzyna Maciejczuk
Treść:
STAROSTA GIŻYCKI
działając na podstawie art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz.U.2023 poz. 887) ogłasza zapytanie ofertowe z zakresu stwierdzania zgonu, wystawiania kart zgonu oraz ustalania jego przyczyn na terenie powiatu giżyckiego.
Na podstawie Zarządzenia nr 1.2021 Starosty Giżyckiego z dnia 04 stycznia 2021 r. w sprawie regulaminu zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130.000,00 zł netto wszczyna się postępowanie o udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego z ogłoszeniem z zakresu stwierdzania zgonu, wystawiania kart zgonu oraz ustalania jego przyczyn na terenie powiatu giżyckiego.
- ZAMAWIAJĄCY: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58, e-mail: fundusze2@gizycko.starostwo.gov.pl
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usługi polegającej na stwierdzeniu zgonu i jego przyczyny, wystawieniu kart zgonu, wyłącznie w sytuacjach przewidzianych przepisami art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz.U.2023 poz. 887), rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 03 sierpnia 1961 r. w sprawie stwierdzenia zgonu i jego przyczyn (Dz.U. z 1961 r. nr 39, poz. 202) oraz zgodnie z ustawą z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2023 r . poz. 1378) i rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2023 r. w sprawie wzoru karty zgonu (Dz.U. z 2023 r. poz. 2734).
- Usługa dotyczy wyłącznie sytuacji, kiedy do stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu nie są zobowiązane osoby wymienione w ustawie i rozporządzeniu, o których mowa w pkt. 1.
- ISTOTNE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Usługa będzie realizowana w granicach administracyjnych Powiatu Giżyckiego.
- Realizacja usługi następuje w przypadku, gdy funkcjonariusz Policji/Prokurator będący w miejscu zdarzenia, w którym znajdują się zwłoki podejmie informację o potrzebie stwierdzenia zgonu i nie będzie mógł ustalić lekarza podstawowej opieki zdrowotnej sprawującego opiekę medyczną nad zmarłym lub lekarza leczącego chorego w ostatniej chorobie, odpowiadającego za stwierdzenie zgonu.
- Na uzasadnione telefoniczne wezwanie funkcjonariusza Policji/Prokuratora Wykonawca zobowiązany będzie, w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od powiadomienia, udać się własnym środkiem transportu na miejsce zdarzenia, dokonać oględzin zwłok, ustalić przyczynę zgonu oraz wystawić kartę zgonu.
- Wszelkie koszty niezbędne do wykonania usługi leżą po stronie Wykonawcy.
- OPIS WYMAGAŃ STAWIANYCH WYKONAWCY
- O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia jeden z poniższych warunków:
- posiada status podmiotu leczniczego i zapewni całodobowy dyżur lekarza, który wykona czynności będące przedmiotem zamówienia.
- posiada prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie kraju, prowadzi działalność gospodarczą, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. 2023 poz. 991) oraz zapewni całodobowe wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia.
- Wykonawca zapewnia dostępność numeru telefonicznego, pod którym Komenda Powiatowa Policji w Giżycku będzie mogła dokonywać zgłoszeń o konieczności przyjazdu na miejsce, w którym znajdują się zwłoki.
- Dopuszcza się możliwość realizacji zamówienia przez więcej niż jeden podmiot leczniczy lub osoby posiadające prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie kraju, na podstawie oddzielnych umów zawartych z każdym z wybranych Wykonawców.
- W przypadku niemożności wykonania usługi do 6 godzin od chwili wezwania przez przedstawiciela Komendy Powiatowej Policji w Giżycku Usługobiorca zapewni zastępstwo celem wystawienia karty zgonu przez inną osobę posiadającą uprawnienia zgodnie z Rozdziałem IV. pkt. 1 niniejszego ogłoszenia.
- O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia jeden z poniższych warunków:
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Usługa będzie realizowana cała dobę we wszystkie dni tygodnia, od dnia zawarcia stosownej umowy przez okres 12 miesięcy z zastrzeżeniem skrócenia tego terminu w przypadku wejścia w życie nowych przepisów prawa w sprawie organizacji usług koronera i przejęcia wykonania tego zadania przez inny podmiot.
- SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
- Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- W formularzu oferty Wykonawca określa jednostkową cenę brutto za stwierdzenie zgonu, wystawienie karty zgonu i ustalenie przyczyny zgonu. Określona przez Wykonawcę cena musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zapytania, które są i mogą być wymagane przy i w związku z jego wykonaniem. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN). Każdy z Oferentów może zaproponować tylko jedną cenę.
- Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
- Ofertę można złożyć:
- Elektronicznie – na adres mailowy fundusze2@gizycko.starostwo.gov.pl lub
- Papierowo - w zaklejonej kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego i opisanej: „Oferta - koroner” w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Giżycku (pokój nr 10); Al. 1 Maja 14; 11-500 Giżycko.
- Oferty wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 17.01.2024r. do godz. 11.00
- W przypadku przesłania oferty pocztą o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
- Otwarcie ofert nastąpi: 17.01.2024r.
- Zamawiający niezwłocznie powiadomi Oferentów o dokonanym wyborze.
VII. OCENA OFERT
- Jedynym kryterium oceny propozycji ofertowej jest cena jednostkowa zamówienia (wartość brutto wyrażona w zł)
- Cena – 100%
- Określona przez Wykonawcę cena zawiera wszystkie koszty, wydatki, opłaty, inne składniki związane z realizacją zadania, które są i mogą być wymagane przy i w związku z jego wykonaniem.
- Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. ofertę z najniższą ceną) wynikającą z przyjętego kryterium oraz będzie odpowiadać wszystkim wymogom postawionym w zapytaniu ofertowym.
- Wykonawca w terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty.
- Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
VIII. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Giżycki, reprezentowany przez Starostę Giżyckiego, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: iod@gizycko.starostwo.gov.pl lub wysyłając korespondencję na adres: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. „Świadczenie usługi z zakresu stwierdzenia zgonu, wystawienia karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyn na terenie powiatu giżyckiego” (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych wyżej, lecz nie krócej niż przez 5 lat od stycznia następnego roku po ostatecznym zakończeniu sprawy, zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody będą one przechowywane do momentu jej wycofania;
- Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione podmiotom upoważnionym w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Dodatkowo dane mogą zostać udostępnione dla usługodawców wykonujących zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych
- Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do treści Pani/Pana danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- prawo żądania ich sprostowania;
- prawo usunięcia danych;
- prawo wycofania zgody w dowolnym terminie;
- prawo ograniczenia ich przetwarzania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących związany jest z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody ich podanie jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Maciejczuk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-08 11:54:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Katarzyna Maciejczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-08 12:39:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Katarzyna Maciejczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-17 14:15:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 263 raz(y) |