Zamówienia publiczne
Szczegóły informacji
Zapytanie ofertowe z zakresu stwierdzania zgonu, wystawiania kart zgonu oraz ustalania jego przyczyn na terenie powiatu giżyckiego
Status: unieważniony
Tryb: na podstawie art.2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Starosta Giżycki
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: WSO.271.2.2021
Termin składania ofert / wniosków: 2021-06-28 15:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2021-06-29 12:00:00
Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Aleja 1 Maja 14; 11 500 Giżycko (sekretariat)
Ogłoszono dnia: 2021-06-21 przez Katarzyna Maciejczuk
Treść:
STAROSTA GIŻYCKI
działając na podstawie art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1947) ogłasza zapytanie ofertowe z zakresu stwierdzania zgonu, wystawiania kart zgonu oraz ustalania jego przyczyn na terenie powiatu giżyckiego.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawianiu kart zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn w sytuacjach, o których mowa w ustawie z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1947), rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 03 sierpnia 1961 r. w sprawie stwierdzenia zgonu i jego przyczyn (Dz.U. z 1961 r. nr 39, poz. 202) oraz zgodnie z ustawą z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2021 r . poz. 709) i rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11 lutego 2015r. w sprawie wzoru karty zgonu (Dz.U. z 2019r. poz. 1085 t.j.).
- Usługa, która będzie zlecona przez Zamawiającego dotyczy wyłącznie sytuacji, kiedy do stwierdzenia zgonu, wystawienia aktu zgonu i ustalenia jego przyczyny nie są zobowiązane inne osoby zgodnie z zapisami ustawy i rozporządzenia, o których mowa w pkt 1.
- ISTOTNE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Usługa będzie realizowana w granicach administracyjnych Powiatu Giżyckiego, na podstawie wezwania Komendy Powiatowej Policji w Giżycku lub innych upoważnionych instytucji.
- Wszelkie koszty niezbędne do wykonania usługi leżą po stronie Wykonawcy.
- O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent, który:
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- posiada status podmiotu leczniczego i zapewni stały dostęp do lekarza, który wykona czynności będące przedmiotem zamówienia;
- posiada prawo wykonywania zawodu lekarza oraz zapewni całodobowe wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia, przy założeniu że czas realizacji usługi wynosi do 12 godzin od momentu wezwania;
- zapewnia dostępność numeru telefonicznego, pod którym Komenda Powiatowa Policji w Giżycku będzie mogła dokonywać zgłoszeń o konieczności przyjazdu na miejsce, w którym znajdują się zwłoki.
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- Dopuszcza się możliwość realizacji zamówienia przez więcej niż jeden podmiot leczniczy lub osoby posiadające prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie kraju, na podstawie oddzielnych umów zawartych z każdym z wybranych Wykonawców.
- W przypadku niemożności wykonania usługi do 12 godzin od chwili wezwania przez przedstawiciela Komendy Powiatowej Policji w Giżycku Usługobiorca zapewni zastępstwo celem wystawienia karty zgonu przez inną osobę posiadającą uprawnienia zgodnie z Rozdziałem II. pkt. 3 niniejszego ogłoszenia.
- Termin realizacji zamówienia: - od dnia zawarcia stosownej umowy przez okres 36 miesięcy.
- Zastrzega się, że umowa wygaśnie przed upływem terminu wskazanego w Rozdziale II pkt. 6 w przypadku wejścia w życie przepisów prawa w sprawie organizacji usług koronera i przejęcie wykonania tego zadania przez inny podmiot.
- Termin i sposób zapłaty:
- Wykonawca w terminie do 14 dni od daty wykonania czynności, o których mowa w Rozdziale I pkt 1 niniejszego zaproszenia wystawi na rzecz Zamawiającego fakturę VAT lub rachunek wraz z załącznikiem potwierdzającym wykonanie usługi (zał. do umowy);
- Zamawiający dokona płatności w terminie do 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku wraz z załącznikiem potwierdzającym wykonanie usługi (zał. do umowy).
- SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- Ofertę należy sporządzić wypełniając formularz oferty zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
- W formularzu oferty Oferent określa jednostkową cenę brutto za stwierdzenie zgonu, wystawienie karty zgonu i ustalenie przyczyny zgonu. Określona przez Oferenta cena musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zapytania, które są i mogą być wymagane przy i w związku z jego wykonaniem. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN). Każdy z Oferentów może zaproponować tylko jedną cenę.
- Ofertę należy złożyć pocztą lub osobiście w zaklejonej kopercie lub elektronicznie. Kopertę należy oznaczyć nazwą i adresem Oferenta, i zaadresować do zamawiającego na adres: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko oraz opisana: „OFERTA – wystawianie karty zgonu.”
- Ofertę można również złożyć poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i zeskanowanego formularza drogą elektroniczną na adres mailowy rozwoj@gizycko.starostwo.gov.pl wraz ze zwrotnym numerem telefonu oferenta. Przyjęcie oferty zostanie potwierdzone telefonicznie na wskazany numer telefonu oraz elektronicznie w odpowiedzi na przesłany e-mail.
- Oferty należy składać w terminie do dnia 28 czerwca 2021 do godz. 15:00 w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Aleja 1 Maja 14; 11‑500 Giżycko (sekretariat) osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do sekretariatu) lub przesłać pocztą elektroniczną zachowując wskazany powyżej termin.
- Za kompletność oferty odpowiada Oferent.
- Oferty zostaną rozpatrzone do dnia 29 czerwca do godz. 12:00.
- Zamawiający niezwłocznie powiadomi Oferentów o dokonanym wyborze.
- PRZEDMIOT OCENY
Przedmiotem oceny ofert będzie:- jednostkowy koszt brutto za stwierdzenie, ustalenie przyczyny zgonu i wystawienie karty zgonu;
- spełnienie warunków określonych w pkt. II niniejszego zapytania.
Publikacja niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Starostę Giżyckiego i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie praw ze strony Oferenta do zawarcia umowy.
- KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Giżycki z siedzibą w Giżycku. Można się z Nim skontaktować w następujący sposób: listownie na adres: Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko; przez e-mail: skrzynka@gizycko.starostwo.gov.pl ; telefonicznie: 87 428 59 58
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Administratora: listownie na adres: al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko; przez e-mail: iod@gizycko.starostwo.gov.pl ; telefonicznie: 87 428 59 58
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia p.n. „Świadczenie usługi w postaci stwierdzenia zgonu i jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym na terenie Powiatu Giżyckiego"
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych wyżej, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach prawa o archiwizacji dokumentów, tj. przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania;
- Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione podmiotom upoważnionym w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Dodatkowo dane mogą zostać udostępnione dla usługodawców wykonujących zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych,
- Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do treści Pani/Pana danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
- prawo żądania ich sprostowania,
- prawo ograniczenia ich przetwarzania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu,
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
- INFORMACJE DODATKOWE:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.
- Zastrzega się, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.
- Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa. W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który w toku prowadzonego badania ofert otrzymał najwyższą liczbę punktów.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający ma prawo zakończyć postępowanie bez wyboru Wykonawcy, nie przewiduje się postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze Wykonawcy, odrzucenia oferty lub zakończenia postępowania bez jego wyboru.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień do złożonej oferty oraz prowadzić z nim negocjacje cenowe.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-06-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Maciejczuk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-06-21 12:37:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Sławomir Maculewicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-06-21 12:42:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Katarzyna Maciejczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-06-29 13:16:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 516 raz(y) |