ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe z ogłoszeniem na świadczenie usługi polegającej na przewozie zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych na terenie powiatu giżyckiegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe z ogłoszeniem na świadczenie usługi polegającej na przewozie zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych na terenie powiatu giżyckiego

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe z ogłoszeniem na świadczenie usługi polegającej na przewozie zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych na terenie powiatu giżyckiego

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: WSO.272.1.2023

Termin składania ofert / wniosków: 2023-03-14 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2023-03-14 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku Al. 1 Maja 14

Ogłoszono dnia: 2023-03-07 przez Katarzyna Maciejczuk

Treść:

1.    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58, e-mail: fundusze2@gizycko.starostwo.gov.pl
 
2.    Przedmiot zamówienia:
1)    Przewóz zwłok lub szczątków osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych na obszarze powiatu giżyckiego do prosektorium szpitala Giżycka Ochrona Zdrowia sp. z o.o.
2)    Przewóz odbywać się będzie każdorazowo na wezwanie uprawnionego podmiotu (Policja, Prokuratura).
3)    Rozpoczęcie świadczenia usługi (przysłanie samochodu wraz z obsługą) oraz transport zwłok z miejsca wskazanego należy rozpocząć niezwłocznie na każde wezwanie uprawnionego podmiotu, nie później niż w ciągu dwóch godzin od chwili wezwania.
4)    Wykonawca zabezpieczy personel i środki techniczne niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia
5)    Przewóz zwłok lub szczątków ludzkich musi odbywać się przy wykorzystaniu środków transportu przewidzianych w tym celu, w warunkach zapewniających odpowiednie sanitarne i techniczne bezpieczeństwo przewozu, ochronę życia i zdrowia ludzi oraz poszanowanie zwłok i szczątków ludzkich. Do przewozu zwłok i szczątków ludzkich transportem drogowym mogą być wykorzystywane wyłącznie pojazdy spełniające wymogi określone w § 4 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007 r. Nr 249, poz. 1866).
6)    Prowadzenie szczegółowego rejestru wykonywanych świadczeń, potwierdzanego comiesięcznie przez instytucję zlecającą transport
 
3.    Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ciągłe wykonywanie usługi od 18 marca 2023 r. do 28 marca 2026 r.
 
4.    Opis warunków udziału:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1)    powinni spełniać następujące, w/g załącznika nr 1, warunki:
a)    posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
b)    posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
c)    posiadać zdolność  w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
d)    posiadać zdolność w zakresie sytuacji technicznej i zawodowej;
2)    powinni posiadać odpowiednie uprawnienia do przewozu zwłok i szczątków ludzkich oraz środek transportu drogowego przeznaczony do przewozu zwłok i szczątków ludzkich,
 
5.    Wykaz oświadczeń i dokumentów do dostarczenia przez wykonawcę:
1)    formularz ofertowy – załącznik nr 1
 
6.    Kryteria oceny ofert: najniższa cena
1)    za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za jednorazowy przewóz zwłok i odpowiadająca wszystkim warunkom postawionym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;
2)    Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia
 
7.    Termin i miejsce składania ofert:
Składanie: do 14 marca 2023 r. do godz. 10:00.
Oferty należy złożyć pocztą elektroniczną na adres: fundusze2@gizycko.starostwo.gov.pl lub dostarczyć osobiście do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al. 1 Maja 14; 11-500 Giżycko; w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta dla Powiatu Giżyckiego na przewóz zwłok”.
Otwarcie: 14 marca 2023 r. o godz. 12:00.
 
8.    Warunki finansowania:
1)    zapłata wynagrodzenia nastąpi w oparciu o fakturę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego, wystawioną w następujący sposób:
NABYWCA: Powiat Giżycki, 11-500 Giżycko, Al. 1 Maja 14, NIP: 8451862251
PŁATNIK:     Starostwo Powiatowe w Giżycku, 11-500 Giżycko, Al. 1 Maja 14
2)    Faktura wystawiona przez Wykonawcę płatna będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturze. Numer rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie dokonywać zapłaty musi być zgłoszony do wykazu kont bankowych w Urzędzie Skarbowym pod rygorem odmowy zapłaty.
 
9.    Warunki rozpatrzenia oferty:
Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:
1)    złożenie oferty w terminie i miejscu wskazanym w ofercie;
2)    zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania;
3)    złożenie wszystkich wymaganych, kompletnych dokumentów podpisanych przez upoważnioną osobę;
 
10.    Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
1)    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Giżycki, reprezentowany przez Starostę Giżyckiego, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
2)    Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: iod@gizycko.starostwo.gov.pl lub wysyłając korespondencję na adres: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500.
3)    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. „Przewóz zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych na terenie powiatu giżyckiego”(art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
4)    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych wyżej, lecz nie krócej niż przez 5 lat od stycznia następnego roku po ostatecznym zakończeniu sprawy, zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody będą one przechowywane do momentu jej wycofania;
5)    Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione podmiotom upoważnionym w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Dodatkowo dane mogą zostać udostępnione dla usługodawców wykonujących zadania na zlecenie Administratora w  ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych
6)    Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
a)    prawo dostępu do treści Pani/Pana danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b)    prawo żądania ich sprostowania;
c)    prawo usunięcia danych;
d)    prawo wycofania zgody w dowolnym terminie;
e)    prawo ograniczenia ich przetwarzania.
7)    Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa;
8)    obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących związany jest z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody ich podanie jest dobrowolne.
9)    Pani/Pana dane nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

Załączniki:
1.    załącznik nr 2 – druk oferty wraz z oświadczeniem
2.    załącznik nr 3 – projekt umowy
Giżycko, 07.02.2023 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Maciejczuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-07 07:53:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Katarzyna Maciejczuk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-07 07:58:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Katarzyna Maciejczuk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-03-14 13:43:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
144 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony