Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych.Szczegóły informacji
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r, poz.2164 ze zm.)
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Powiat Giżycki
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: WK.272.2.2019
Termin składania ofert / wniosków: 2019-12-06 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku (pokój nr 13), Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Ogłoszono dnia: 2019-11-28 przez Karol Obolewicz
Treść:
Giżycko, 28.11.2019 r.
WK.272.2.2019
Ogłoszenie
zamówienia nie przekraczającego równowartość 30 000 Euro
z dnia 8 listopada 2019 r.
na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku oraz odbiór i utylizację wycofanych tablic rejestracyjnych
Na podstawie art. 701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz.1145) wszczyna się postępowanie o udzielenie zamówienia w formie przetargu na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku oraz odbiór i utylizację wycofanych tablic rejestracyjnych.
- Zamawiający:
Powiat Giżycki, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 087 428 59 58 wew. 50, fax. 087 428 55 06, e-mail: komunikacja@gizycko.starostwo.gov.pl - Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z własnych materiałów i dostarczenie do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych oraz odbiór do złomowania zużytych tablic.
- Tablice Wykonawca wykona z własnych materiałów.
- Szacunkowa liczba zamawianych w okresie obowiązywania umowy tablic wynosi: ok. 10405 sztuk. Podana liczba nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jej wykorzystania w czasie realizacji umowy, powyższe dane posłużyły do określenia wartości przedmiotu zamówienia. Jednocześnie zamawiający w razie potrzeby zastrzega sobie ewentualne zwiększenie zamówienia na dostawę tablic do 20% wskazanej ilości.
- Rodzaje zamawianych tablic:
- Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe – zwyczajne, indywidualne – 4600 kpl;
- Zwyczajne do przyczep – jednorzędowe i dwurzędowe – 350 sztuk;
- Motocyklowe, motorowerowe, ciągnikowe, w tym indywidualne – 550 szt;
- Samochodowe tymczasowe, profesjonalne, badawcze – jednorzędowe i dwurzędowe – 25 kpl;
- Motocyklowe, motorowerowe i ciągnikowe – tymczasowe oraz motocyklowe i motorowerowe profesjonalne – 25 szt;
- Samochodowe zabytkowe – 10 kpl;
- Motocyklowe i motorowerowe – zabytkowe – 10 szt.
- Samochodowe zmniejszone jednorzędowe – 100 kpl;
W ilości przewidywanych tablic uwzględniono wtórniki
- W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona odbioru i utylizacji wycofanych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie.
- Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymogi określone przepisami prawa i być wykonane zgodnie z wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. u. z 2017 r. poz. 2355) i w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02.05.2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j.Dz. U.z 2018r. poz.1751).
W przypadku zmiany wymienionych przepisów tablice rejestracyjne mają być zgodne z obowiązującymi przepisami na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
Dostawy muszą spełniać wymogi zawarte w ww. przepisach. - Dostawa realizowana będzie partiami w ilościach i typach określonych każdorazowo przez Zamawiającego w terminie 7 dni, a w przypadku wtórników tablic w ciągu 3 dni od dnia złożenia pisemnego zamówienia. Zamówienie będzie określało zapotrzebowanie na rodzaj i numerację.
- Dostarczane tablice będą opakowane w oznaczonych numerami kartonach. Materiał do opakowania i sposób opakowania powinien zabezpieczać tablice przed uszkodzeniem. Koszt opakowań wliczony w cenę tablic.
- Wykonawca dostarcza tablice do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku na własny koszt.
- Wykonawca zaoferuje wszystkie typy tablic rejestracyjnych w jednej, takiej samej cenie jednostkowej brutto. Cena jednostkowa tablicy rejestracyjnej będzie stała w trakcie trwania umowy.
- Okres gwarancji na dostarczone tablice wynosi 2 lata od dnia ich dostarczenia.
- Wykonawca w czasie realizacji umowy winien posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów.
- Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy.
- Termin wykonania:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. - Opis warunków udziału:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia:- powinni spełniać następujące, wg załącznika nr 2, warunki:
- posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- posiadać zdolność w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- posiadać zdolność w zakresie sytuacji technicznej i zawodowej;
- posiadać doświadczenie w zakresie dostaw tablic rejestracyjnych. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w przypadku wykonania w sposób należyty co najmniej 2 dostaw tablic rejestracyjnych w ilości 5000 każda i w tym zakresie złoży oświadczenie wg zał. Nr 3,
- posiadać zaświadczenie marszałka województwa o dokonaniu wpisu do rejestru w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych,
- oświadczą w formie oferty – zał. Nr 1 zobowiązanie się do realizacji zamówienia wg zasad określonych w umowie – zał. nr 4 .
- powinni spełniać następujące, wg załącznika nr 2, warunki:
- Wykaz oświadczeń i dokumentów do dostarczenia przez wykonawcę:
- formularz ofertowy – załącznik nr1;
- oświadczenie – załącznik nr 2;
- wykaz dostaw – załącznik nr 3;
- Załącznik nr 4 – projekt umowy;
- zaświadczenie marszałka województwa o dokonaniu wpisu do rejestru w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych.
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną jednostkową brutto za 1 tablicę i odpowiadająca warunkom postawionym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. - Termin i miejsce składania ofert:
Do 6 grudnia 2019 r. (piątek) do godz. 1000 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 13 lub przesłanie pocztą na wskazany adres. - Termin i miejsce otwarcia ofert:
6 grudnia 2019 r. r godz. 1015 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 4. - Warunki finansowania:
- za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług;
- zapłata wynagrodzenia za każdą zamawianą dostawę tablic wg zapotrzebowania Zamawiającego następować będzie w oparciu o fakturę płatną w terminie 14 dni, od daty jej otrzymania przez Zamawiającego, wystawioną w następujący sposób:
NABYWCA:
Powiat Giżycki
11-500 Giżycko
Al. 1 Maja 14
NIP: 845-18-62-251
ODBIORCA/PŁATNIK:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
11-500 Giżycko
Al. 1 Maja 14
- Warunki rozpatrzenia oferty:
Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:- złożenie oferty w terminie i miejscu wskazanym w ofercie;
- zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania;
- złożenie wszystkich wymaganych, kompletnych dokumentów podpisanych przez upoważnioną osobę;
- w przypadku wątpliwości ze złożonymi dokumentami Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o wyjaśnienie bądź uzupełnienie dokumentu.
- Opis przygotowania oferty:
Formularz ofertowy i oświadczenie powinny być podpisane przez upoważnione osoby. Kserokopie przedkładanych dokumentów potwierdza za zgodność osoba uprawniona do składania oświadczeń woli. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętej kopercie należy dostarczyć na wskazany adres Starostwa Powiatowego w Giżycku i opisać: „WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH”. Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego w terminie wskazanym w pkt 7. Oferty dostarczone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania do adresata. - Uwagi:
Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest: Naczelnik Wydziału Komunikacji– Karol Obolewicz, tel. 087 428 59 58 wew. 50,
e-mail: komunikacja@gizycko.starostwo.gov.pl
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
- Załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Załącznik nr 3 – wykaz dostaw.
- Załącznik nr 4 – projekt umowy.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Giżycku oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-11-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Karol Obolewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-11-28 10:19:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Sławomir Maculewicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-11-28 10:29:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Sławomir Maculewicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-12-21 14:29:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 957 raz(y) |