Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa urządzeń do obsługi głosowań oraz urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku (kamery) do Starostwa Powiatowego w GiżyckuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa urządzeń do obsługi głosowań oraz urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku (kamery) do Starostwa Powiatowego w GiżyckuSzczegóły informacji
Dostawa urządzeń do obsługi głosowań oraz urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku (kamery) do Starostwa Powiatowego w Giżycku
Status: rozstrzygnięty
Tryb: na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r, poz.2164 ze zm.)
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: WO.272.3.13.2018
Termin składania ofert / wniosków: 2018-04-17 12:00:00
Miejsce złożenia oferty: sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku (pokój nr 13), Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
Ogłoszono dnia: 2018-03-26 przez Ewa Gudel
Treść:
WO. 272.3.13.2018
Zapytanie ofertowe wstępne
z dnia 26 marca 2018 r.
na dostawę urządzeń do obsługi głosowań oraz urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku (kamery) do Starostwa Powiatowego w Giżycku
Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2017r. poz.459 z późn. zm.) w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2017, poz.1579 ze zm.) składam wstępną ofertę na dostawę urządzeń do obsługi głosowań - część I oraz urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku (kamery)- część II do Starostwa Powiatowego w Giżycku w następującym zakresie:
- Zamawiający: Powiat Giżycki -
Starostwo Powiatowe w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58,wew. 31, 27, fax. 87 428 55 06, e-mail: archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl, sekretarz@gizycko.starostwo.gov.pl - Przedmiot zamówienia:
dotyczy dostawy urządzeń do obsługi sesji Rady Powiatu w Giżycku w zakresie rejestracji obrad głosowania oraz rejestracji obrazu i dźwięku (2 kamery) w związku z obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 5 czerwca 1998r o samorządzie powiatowym( Dz.U. 2017, poz.1868 ze zm.).Zamawiający wymaga, aby wskazane urządzenia były nowe, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych umożliwiających:- rejestrację imienną głosowań jawnych, sporządzenie i utrwalenie imiennego i tajnego głosowania (protokoły, wykazy, dane statystyczne itp);
- transmisję i rejestrację obrazu i dźwięku z obrad w taki sposób, aby obrady były możliwe do odbioru i odsłuchu przez łącze internetowe przez zainteresowane osoby;
- Urządzenia mają być dostosowane do obsługi sesji Rady Powiatu z liczbą radnych -17, w sali obrad o powierzchni 90,21m2. (długość – 11,64 m, szerokość - 7,75 m).
Zamawiający dzieli zamówienie na dwie części:
1. I część - dostawa urządzeń do obsługi głosowania dla 17 radnych do siedziby Starostwa Powiatowego, 11-500 Giżycko, Al. 1 Maja 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części I stanowi Załącznik nr 2.
2. II część – dostawa urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku (2 kamery), montaż kamer i przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi urządzeń w siedzibie Starostwa, teletransmisja obrad (dostęp do serwera strumieniowego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części II stanowi Załącznik nr 3.
Wykonawcy mogą złożyć ofertę wstępną na jedną z części lub na dwie części.
Zamawiający wymaga, aby:
1. zamawiane urządzenie (17 terminali/pilotów do głosowania, centralka, oprogramowanie) było nieskomplikowane, łatwe do obsługi, intuicyjne, a jednocześnie dawało możliwość wykonania wydruku danych w różnych konfiguracjach (protokół z głosowania, dane statystyczne głosowania itp).;
2. urządzenie do teletransmisji obrazu(2 kamery) i dźwięk (mikrofony) dawało możliwość przesyłu/odbioru dźwięku i obrazu przez internet.
- Termin wykonania:
- od podpisania umowy - dostawa i montaż urządzeń w ciągu 2 miesięcy.
- ewentualnie- terminy mogą być zmienione w toku negocjacji, jednakże nie powinny znacząco odbiegać od w/w.
- Opis warunków udziału:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- są zdolni do wykonania przedmiotu zamówienia i spełnią warunki w zakresie posiadania:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- złożą w tym zakresie oświadczenie na Formularzu Ofertowym,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej- złożą w tym zakresie oświadczenie na Formularzu Ofertowym,
- zdolności technicznej lub zawodowej - złożą w tym zakresie oświadczenie na Formularzu Ofertowym,
- złożą formularz oferty według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.
- są zdolni do wykonania przedmiotu zamówienia i spełnią warunki w zakresie posiadania:
- Kryteria oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najkorzystniejszy bilans kryterium ceny i kryterium funkcjonalności, przy czym Zamawiający ustala dla:- kryterium cena - 70 pkt (liczone w następujący sposób: cena minimalna/cena badana x 70 pkt). Cena oferty obejmuje wszystkie koszty związane z przedmiotem zamówienia łącznie z ewentualnym dojazdem do siedziby jednostki.
- kryterium funkcjonalności 30 pkt, w tym kryterium Zamawiający podda ocenie i przyzna:
- 25 pkt za łatwość obsługi urządzeń, intuicyjność, zakres uzyskiwanych danych, jakość obrazu i dźwięku, parametry techniczne, design itp;
- 5 pkt za możliwość przetestowania urządzeń.
- Termin i miejsce składania ofert:
Do 17 kwietnia 2018 roku. (wtorek) do godz. 1200- osobiście, korespondencyjnie do Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 13 lub
- przesłanie faxem 087 428 55 06, lub
- pocztą elektroniczną na adres archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl
- Termin i miejsce otwarcia ofert:
17 kwietnia 2018 r. godz. 12.10 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 208. - Warunki finansowania:
- za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług chyba, że Wykonawca nie jest podatnikiem VAT;
- faktura zostanie wystawiona po uprzednim protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia ;
- faktura wystawiona będzie na:
- Nabywca: Powiat Giżycki Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, NIP 845-18-62-251,
- Płatnik: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko,
- faktura płatna będzie na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
- Warunki rozpatrzenia oferty:
Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:- złożenie oferty w terminie i miejscu wskazanym w ogłoszeniu podpisanej przez upoważnioną osobę; Wykonawca, który złożył ofertę w formie elektronicznej przed podpisaniem umowy złoży ofertę w oryginale lub złoży podpis na wydruku oferty przesłanej elektronicznie;
- zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania poprzez złożenie stosownego oświadczenia na formularzu ofertowym;
- spełnienie warunków pozwalających wykonać zamówienie tj w zakresie posiadania:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej opisanej.
- Opis przygotowania oferty:
Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego w terminie i formie wskazanym w pkt 6. - Dodatkowe informacje:
- niniejsze zapytanie ofertowe jest zapytaniem wstępnym dającym możliwość Zamawiającemu podjęcie dalszych czynności, o ile zostaną spełnione przez Wykonawców postawione warunki i zostaną przedstawione oferty satysfakcjonujące Zamawiającego.
- Zamawiający odrzuci oferty niespełniające warunków ogłoszenia.
- Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
- w toku analizy ofert Zamawiający może wnioskować do Wykonawcy o złożenie dodatkowych wyjaśnień, przedłożenie dodatkowych oświadczeń lub dokumentów;
- w przypadku ustalenia najkorzystniejszej oferty/ofert Zamawiający podejmie dalsze negocjacje z Wykonawcą w zakresie ustalenia szczegółów zamówienia i związanych z podpisaniem umowy;
- złożenie oferty nie powoduje powstania wzajemnych zobowiązań pomiędzy stronami do czasu ostatecznej decyzji podjętej przez Zamawiającego w zakresie podpisania umowy;
- Zamawiający może zaniechać dalszego prowadzenia postępowania w ramach niniejszego ogłoszenia w przypadku nie wpłynięcia żadnej oferty lub złożenia ofert nie spełniających warunków ogłoszenia lub zaproponowania ceny przekraczającej możliwości finansowe Zamawiającego.
- Uwagi:
Osobą upoważnioną do udzielania informacji w zakresie strony technicznej zamówienia jest informatyk – Sławomir Maculewicz – tel. 87 428 59 58 wew. 35, informatyk@gizycko.starostwo.gov.pl, w pozostałym zakresie: Ewa Gudel sekretarz, tel 87 428 59 58 w.31, e – mail sekretarz@gizycko.starostwo.gov.pl, Anna Bykowska podinspektor, tel. 87 428 59 58 wew. 27, e-mail: archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl - Załączniki:
- Załącznik Nr 1 – formularz ofertowy;
- Załącznik Nr 2 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części I;
- Załącznik Nr 3 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części II
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa urządzeń do obsługi głosowań oraz urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku (kamery) do Starostwa Powiatowego w GiżyckuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa urządzeń do obsługi głosowań oraz urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku (kamery) do Starostwa Powiatowego w Giżycku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Gudel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-26 11:29:52 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-26 11:46:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-04-17 12:37:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1941 raz(y) |