ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa urządzeń do obsługi głosowań oraz urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku (kamery) do Starostwa Powiatowego w GiżyckuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa urządzeń do obsługi głosowań oraz urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku (kamery) do Starostwa Powiatowego w Giżycku

Szczegóły informacji

Dostawa urządzeń do obsługi głosowań oraz urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku (kamery) do Starostwa Powiatowego w Giżycku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r, poz.2164 ze zm.)

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: WO.272.3.13.2018

Termin składania ofert / wniosków: 2018-04-17 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku (pokój nr 13), Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

Ogłoszono dnia: 2018-03-26 przez Ewa Gudel

Treść:

WO. 272.3.13.2018                                                       
 
Zapytanie ofertowe wstępne
z dnia 26 marca 2018 r.
na dostawę urządzeń do obsługi głosowań oraz urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku (kamery) do Starostwa Powiatowego w Giżycku
 
Na podstawie art. 66  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2017r. poz.459 z późn. zm.) w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2017, poz.1579 ze zm.) składam wstępną ofertę na dostawę urządzeń do obsługi głosowań - część I oraz urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku (kamery)- część II do Starostwa Powiatowego w Giżycku w następującym zakresie:
 
  1. Zamawiający: Powiat Giżycki -
    Starostwo Powiatowe w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58,wew. 31, 27, fax. 87 428 55 06, e-mail: archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl, sekretarz@gizycko.starostwo.gov.pl
  2. Przedmiot zamówienia:
    dotyczy dostawy urządzeń do obsługi sesji Rady Powiatu w Giżycku w zakresie rejestracji obrad głosowania oraz rejestracji obrazu i dźwięku (2 kamery) w związku z obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 5 czerwca 1998r o samorządzie powiatowym( Dz.U. 2017, poz.1868 ze zm.).Zamawiający wymaga, aby wskazane urządzenia były nowe, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych umożliwiających:
    1. rejestrację imienną głosowań jawnych, sporządzenie i utrwalenie imiennego i tajnego głosowania (protokoły, wykazy, dane statystyczne itp);
    2. transmisję i rejestrację obrazu i dźwięku z obrad w taki sposób, aby obrady były możliwe do odbioru i odsłuchu przez łącze internetowe przez zainteresowane osoby;
    3. Urządzenia mają być dostosowane do obsługi sesji Rady Powiatu z liczbą radnych -17, w sali obrad o powierzchni 90,21m2. (długość – 11,64 m, szerokość - 7,75 m).
Zamawiający dzieli zamówienie na dwie części:
1. I część - dostawa urządzeń do obsługi głosowania dla 17 radnych do siedziby Starostwa Powiatowego, 11-500 Giżycko, Al. 1 Maja 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części I stanowi Załącznik nr 2.
2. II część – dostawa urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku (2 kamery), montaż kamer i przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi urządzeń w siedzibie Starostwa, teletransmisja obrad (dostęp do serwera strumieniowego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części II stanowi Załącznik nr 3.

Wykonawcy mogą złożyć ofertę wstępną na jedną z części lub na dwie części.

Zamawiający wymaga, aby:
1. zamawiane urządzenie (17 terminali/pilotów do głosowania, centralka, oprogramowanie) było nieskomplikowane, łatwe do obsługi, intuicyjne, a jednocześnie dawało możliwość wykonania wydruku danych w różnych konfiguracjach (protokół z głosowania, dane statystyczne głosowania itp).;
2. urządzenie do teletransmisji obrazu(2 kamery) i dźwięk (mikrofony) dawało możliwość przesyłu/odbioru dźwięku i obrazu przez internet.
  1. Termin wykonania:
    1. od podpisania umowy - dostawa i montaż urządzeń w ciągu 2 miesięcy.
    2. ewentualnie- terminy mogą być zmienione w toku negocjacji, jednakże nie powinny znacząco odbiegać od w/w.
  2. Opis warunków udziału:
    O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. są zdolni do wykonania przedmiotu zamówienia i spełnią warunki w zakresie posiadania:
      1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- złożą w tym zakresie oświadczenie na Formularzu Ofertowym,
      2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej- złożą w tym zakresie oświadczenie na Formularzu Ofertowym,
      3. zdolności technicznej lub zawodowej - złożą w tym zakresie oświadczenie na Formularzu Ofertowym,
    2. złożą formularz oferty według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.
  3. Kryteria oceny ofert:
    Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najkorzystniejszy bilans kryterium ceny i kryterium funkcjonalności, przy czym Zamawiający ustala dla:
    1. kryterium cena - 70 pkt (liczone w następujący sposób: cena minimalna/cena badana x 70 pkt). Cena oferty obejmuje wszystkie koszty związane z przedmiotem zamówienia łącznie z ewentualnym dojazdem do siedziby jednostki.
    2. kryterium funkcjonalności 30 pkt, w tym kryterium Zamawiający podda ocenie i przyzna:
      1. 25 pkt za łatwość obsługi urządzeń, intuicyjność, zakres uzyskiwanych danych, jakość obrazu i dźwięku, parametry techniczne, design itp;
      2. 5 pkt za możliwość przetestowania urządzeń.
  4. Termin i miejsce składania ofert:
    Do 17 kwietnia 2018 roku. (wtorek) do godz. 1200  
    • osobiście, korespondencyjnie do Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 13 lub
    • przesłanie faxem 087 428 55 06, lub
    • pocztą elektroniczną na adres archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl
  5. Termin i miejsce otwarcia ofert:
    17 kwietnia 2018 r. godz. 12.10 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 208.
  6. Warunki finansowania:
    1. za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług chyba, że Wykonawca nie jest podatnikiem VAT;
    2. faktura zostanie wystawiona po uprzednim protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia ;
    3. faktura wystawiona będzie na:
      1. Nabywca: Powiat Giżycki Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, NIP 845-18-62-251,
      2. Płatnik: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko,
    4. faktura płatna będzie na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
  7. Warunki rozpatrzenia oferty:
    Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:
    1. złożenie oferty w terminie i miejscu wskazanym w ogłoszeniu podpisanej przez upoważnioną osobę; Wykonawca, który złożył ofertę w formie elektronicznej przed podpisaniem umowy złoży ofertę w oryginale lub złoży podpis na wydruku oferty przesłanej elektronicznie;
    2. zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania poprzez złożenie stosownego oświadczenia na formularzu ofertowym;
    3. spełnienie warunków pozwalających wykonać zamówienie tj w zakresie posiadania:
      1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
      2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
      3. zdolności technicznej lub zawodowej opisanej.
  8. Opis przygotowania oferty:
    Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego w terminie i formie wskazanym w pkt 6.  
  9. Dodatkowe informacje:
    1. niniejsze zapytanie ofertowe jest zapytaniem wstępnym dającym możliwość Zamawiającemu podjęcie dalszych czynności, o ile zostaną spełnione przez Wykonawców postawione warunki i zostaną przedstawione oferty satysfakcjonujące Zamawiającego.
    2. Zamawiający odrzuci oferty niespełniające warunków ogłoszenia.
    3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
    4. w toku analizy ofert Zamawiający może wnioskować do Wykonawcy o złożenie dodatkowych wyjaśnień, przedłożenie dodatkowych oświadczeń lub dokumentów;
    5. w przypadku ustalenia najkorzystniejszej oferty/ofert Zamawiający podejmie dalsze negocjacje z Wykonawcą w zakresie ustalenia szczegółów zamówienia i związanych z podpisaniem umowy;
    6. złożenie oferty nie powoduje powstania wzajemnych zobowiązań pomiędzy stronami do czasu ostatecznej decyzji podjętej przez Zamawiającego w zakresie podpisania umowy;
    7. Zamawiający może zaniechać dalszego prowadzenia postępowania w ramach niniejszego ogłoszenia w przypadku nie wpłynięcia żadnej oferty lub złożenia ofert nie spełniających warunków ogłoszenia lub zaproponowania ceny przekraczającej możliwości finansowe Zamawiającego.
  10. Uwagi:
    Osobą upoważnioną do udzielania informacji w zakresie strony technicznej zamówienia jest informatyk – Sławomir Maculewicz – tel. 87 428 59 58 wew. 35, informatyk@gizycko.starostwo.gov.pl, w pozostałym zakresie: Ewa Gudel sekretarz, tel 87 428 59 58 w.31, e – mail sekretarz@gizycko.starostwo.gov.pl, Anna Bykowska podinspektor, tel. 87 428 59 58 wew. 27, e-mail: archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl
  11. Załączniki:
    1. Załącznik Nr 1 – formularz ofertowy;
    2. Załącznik Nr 2 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części I;
    3. Załącznik Nr 3 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części II

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-03-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Gudel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-03-26 11:29:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-03-26 11:46:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-04-17 12:37:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1941 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony