ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do Starostwa Powiatowego w GiżyckuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do Starostwa Powiatowego w Giżycku

Szczegóły informacji

Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do Starostwa Powiatowego w Giżycku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r, poz.2164 ze zm.)

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: WO.272.3.35.2017

Termin składania ofert / wniosków: 2017-10-26 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku (pokój nr 13), Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

Ogłoszono dnia: 2017-10-20 przez Anna Bykowska

Treść:

WO.272.3.35.2017                                                                                      
 
Ogłoszenie
z dnia 20 października 2017 r.
w sprawie dostawy urządzenia wielofunkcyjnego do Starostwa Powiatowego w Giżycku
 
Na podstawie art. 701  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459 ze zm.) w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) wszczyna się postępowanie o udzielenie zamówienia w formie przetargu na dostawę urządzenia wielofunkcyjnego do Starostwa Powiatowego w Giżycku.
  1. Zamawiający:
    Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58, fax. 87 428 55 06, e-mail: informatyk@gizycko.starostwo.gov.pl
  2. Przedmiot zamówienia:
    1. przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego laserowego kolor A4 z aktualnej produkcji 2017 r. wymienionego w załączniku nr 1 ogłoszenia i dostarczenie go do budynku Starostwa Powiatowego w Giżycku, przy ul. Gen. J. Zajączka 2, do pokoju 109a na I piętrze;
    2. oferta powinna zawierać:
      1. cenę urządzenia gotowego do pracy wraz z zapasowym kompletem oryginalnych tonerów o standardowej wydajności (łącznie z kosztem przeglądów gwarancyjnych – o ile producent to przewiduje);
      2. koszt oryginalnych materiałów eksploatacyjnych potrzebnych do wydrukowania 10 000 stron czarnych i 5 000 stron kolorowych.
    3. zamawiane urządzenie wielofunkcyjne z aktualnej produkcji 2017 r. musi być nowe, nieużywane, bardzo dobrej jakości i funkcjonalności;
    4. wskazane parametry techniczne urządzenia wielofunkcyjnego są parametrami minimalnymi i Wykonawca zobowiązany jest je uwzględnić. Jednakże Wykonawca oferując przedmiot zamówienia opcjonalnie może zaproponować sprzęt o wyższych parametrach technicznych od podanych w warunkach zamówienia.
  3. Termin wykonania:
    Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego w ciągu 21 dni od podpisania umowy.
  4. Opis warunków udziału:
    Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia:
    1. powinni spełniać następujące, wg załącznika nr 3, warunki:
      1. posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
      2. posiadać zdolność  w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
      3. posiadać zdolność w zakresie sytuacji technicznej i zawodowej;
    2. wykonają zamówienie w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy.
  5. Wykaz oświadczeń i dokumentów do dostarczenia przez wykonawcę:
    1. formularz ofertowy – załącznik nr 2 i załącznik nr 2a;
    2. oświadczenie – załącznik nr 3;
  6. Kryteria oceny ofert:
    Kc – cena urządzenia wielofunkcyjnego (łącznie z kosztem przeglądów gwarancyjnych – o ile producent to przewiduje) – 70 pkt;
    Ke – koszt eksploatacji – 30 pkt.
    Maksymalnie oferta może otrzymać 100 pkt stanowiących sumę punktów uzyskanych w ramach kryterium cena (Kc) oraz kryterium koszt eksploatacji (Ke).
    1. Kryterium cena (Kc): oferta z najniższą ceną otrzyma 70 punktów, liczonych wg poniższego wzoru:
      Punktacja badanej oferty wg kryterium ceny= (Najniższa oferowana cena spośród złożonych ofert/Cena oferty badanej)  x 70 pkt
    2. Kryterium koszt eksploatacji (Ke): oferta z najniższym kosztem eksploatacji otrzyma 30 punktów, liczonych wg poniższego wzoru:
      Punktacja badanej oferty wg kryterium koszt eksploatacji = (Najniższy koszt eksploatacji spośród złożonych ofert/Koszt eksploatacji oferty badanej) x 30 pkt


      Na koszt eksploatacji składa się koszt oryginalnych materiałów eksploatacyjnych potrzebnych do wydrukowania 10 000 stron czarnych i 5 000 stron kolorowych.

      Przykład:
      Wydajność tonera czarnego – 4000 stron.
      Wydajność tonera kolorowego – 3000 stron.

      10 000:4000 = 3 tonery czarne
      5 000:3000 = 2 tonery kolorowe – mnożymy razy 3 kolory = 6
      Całkowity koszt będzie sumą 3 x cena tonera czarnego i 6 x cena tonera kolorowego.

      Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość punktów przy zastosowaniu wzoru: Kc + Ke
      UWAGA:
      Dostawca materiałów eksploatacyjnych do drukarek wybierany jest przez Zamawiającego corocznie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
      Jako punkt odniesienia do kryterium - oszacowania kosztów eksploatacji - proszę przyjąć ceny brutto tonerów oryginalnych publikowane na stronie sklepu CentrumDruku (www.centrumdruku.com.pl) aktualnych na dzień 20 października 2017 roku.
      W przypadku podania innych cen, ceny ze złożonej oferty Wykonawcy zostaną przeliczone przez Zamawiającego wg wymaganego j.w. jednolitego cennika na 20.10.2017r. a następnie skorygowane, o czym Wykonawca zostanie powiadomiony. W przypadku nie wyrażenia zgody na skorygowanie ceny wg wymagań niniejszego postępowania oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.

       
  7. Termin i miejsce składania ofert:
    Do 26.10.2016 r. (czwartek) do godz. 1000:
    1. osobiście lub przez operatora pocztowego w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 13;
    2. drogą elektroniczną na adres: informatyk@gizycko.starostwo.gov.pl (skany dokumentów). W przypadku wybrania oferty przesłanej drogą elektroniczną Wykonawca zobowiązany jest, przed podpisaniem umowy, dostarczyć Zamawiającemu oryginały oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu.
  8. Termin i miejsce rozpatrywania ofert:
    26.10.2016 r. godz. 1015 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 208.
  9. Warunki finansowania:
    1. wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług;
    2. zapłata wynagrodzenia nastąpi w oparciu o fakturę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego, po uprzednim podpisaniu protokołu odbioru sprzętu;
    3. faktura powinna być wystawiona w następujący sposób:
      NABYWCA: Powiat Giżycki
      11-500 Giżycko
      Al. 1 Maja 14
      NIP: 845-18-62-251

      ODBIORCA/PŁATNIK:     Starostwo Powiatowe w Giżycku
      1-500 Giżycko
      Al. 1 Maja 14
       
  10. Warunki rozpatrzenia oferty:
    1. Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:
      1. złożenie oferty w terminie i formie wskazanej w ogłoszeniu;
      2. zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania;
      3. złożenie wszystkich wymaganych, kompletnych dokumentów podpisanych przez upoważnioną osobę z zastrzeżeniem pkt. 7 ppkt.2;
    2. w przypadku wątpliwości co do złożonych dokumentów, Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o wyjaśnienie bądź uzupełnienie dokumentów;
    3. oferty nie spełniające warunków zamówienia zostaną odrzucone.
  11. Dodatkowe informacje:
    1. złożenie oferty nie powoduje powstania wzajemnych zobowiązań pomiędzy stronami do czasu ostatecznej decyzji podjętej przez Zamawiającego w zakresie podpisania umowy;
    2. Zamawiający może zaniechać dalszego prowadzenia postępowania w ramach niniejszego ogłoszenia w przypadku nie wpłynięcia żadnej oferty lub złożenia ofert nie spełniających warunków ogłoszenia lub zaproponowania ceny przekraczającej możliwości finansowe Zamawiającego.
 
 
Załączniki:
  1. załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;
  2. załącznik nr 2 – formularz ofertowy;
  3. załącznik nr 2a – formularz ofertowy – szczegóły techniczne oferowanego sprzętu;
  4. załącznik nr 3 – oświadczenie;
  5. załącznik nr 4 – projekt umowy.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-10-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Bykowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-10-20 15:06:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-10-20 15:07:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-06 15:03:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1315 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony