Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont urządzenia drogowo-melioracyjnego na drodze pow. nr 1712N: dr. woj. nr 656 (Malinka) - Siemionki – Wydminy, w lokalizacji km 3+485Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont urządzenia drogowo-melioracyjnego na drodze pow. nr 1712N: dr. woj. nr 656 (Malinka) - Siemionki – Wydminy, w lokalizacji km 3+485Szczegóły informacji
Remont urządzenia drogowo-melioracyjnego na drodze pow. nr 1712N: dr. woj. nr 656 (Malinka) - Siemionki – Wydminy, w lokalizacji km 3+485
Status: rozstrzygnięty
Tryb: na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r, poz.2164 ze zm.)
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: SB.2601.19.2017
Termin składania ofert / wniosków: 2017-10-23 09:00:00
Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko - sekretariat
Ogłoszono dnia: 2017-10-18 przez Teresa Wołodźko
Treść:
Giżycko, 18.10.2017 r.
SB.2601.19.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 zaprasza do składania ofert w celu wykonania zadania pn.: „Remont urządzenia drogowo-melioracyjnego na drodze pow. nr 1712N: dr. woj. nr 656 (Malinka) - Siemionki – Wydminy, w lokalizacji km 3+485”.
- Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu urządzenia drogowo - melioracyjnego na drodze pow. nr 1712N: dr. woj. nr 656 (Malinka) - Siemionki – Wydminy, w lokalizacji km 3+485 w miejscowości Siemionki. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót, wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru robót, przedstawione zostały w specyfikacjach technicznych, natomiast pozostałe warunki dotyczące realizacji zadania zostały określone we wzorze umowy. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do ogłoszenia o zamówieniu i dostępne są na stronie internetowej bip.spgizycko.warmia.mazury.pl oraz w siedzibie Zamawiającego. - Warunki Zamawiającego
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:- posiadają wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu zadań będących przedmiotem zamówienia,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- złożą ofertę według wzoru, stanowiącego załącznik do ogłoszenia o zamówieniu.
- Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, ażeby zamówienie zostało wykonane w terminie do 30.11.2017 r. - Kryteria oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium: cena = 100% = 100,00 pkt
Kryterium cena, będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto (wynagrodzenie ryczałtowe), podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, liczone według wzoru: Ocena punktowa oferty = (cena oferty najtańszej: cena oferty badanej) x 100 pkt - Przygotowanie i składanie ofert.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
- Wykonawca winien sporządzić ofertę, według wzoru załączonego do ogłoszenia o zamówieniu. Oferta winna być napisana w języku polskim.
- Cenę w ofercie należy podać jako wynagrodzenie ryczałtowe (brutto). Wynagrodzenie winno być wyrażone w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty jest ceną ryczałtową i winna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia. Podstawą do obliczenia ceny oferty jest przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne.
- Oferta winna być podpisana przez osoby/osobę uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. W przypadku występowania pełnomocnictwa, należy dołączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię (jeżeli dotyczy).
- Formularz oferty należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć opakowanie i złożyć w jednym egzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.
- Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:
Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
oraz opisane:
„Oferta na remont urządzenia drogowo-melioracyjnego na drodze pow. nr 1712N: dr. woj. nr 656 (Malinka) - Siemionki – Wydminy, w lokalizacji km 3+485.
Nie otwierać przed dniem ……………. r., do godz. ………….”.
(wpisać aktualną datę i godz. otwarcia oferty)
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 (sekretariat), w terminie do 23.10.2017 r. do godz. 900. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.10.2017 r., o godz. 902 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju numer 3.
- Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu składania oferty.
- Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
- Zamawiający niezwłocznie przekaże informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, bądź też o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty i umieści tą informację na stronie bip.spgizycko.warmia.mazury.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
- W piśmie skierowanym do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje go o terminie i miejscu zawarcia umowy.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
- Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy, obejmujący przedmiot zamówienia, kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) uprawnień budowalnych kierownika robót oraz jego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w nim terminem ważności.
- Dodatkowe informacje
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert,
- zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
- żądania od Wykonawców szczegółowych informacji i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.
- Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku nie wpłynięcia żadnej oferty lub złożenia ofert niespełniających warunków ogłoszenia albo zaproponowania ceny przekraczającej możliwości finansowe Zamawiającego.
- Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, Zamawiający nie będzie stosował przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji budowy dróg i mostów –Teresa Wołodźko, nr tel./faksu 87 4293426 lub osobiście - pokój nr 3.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku
Grzegorz Moszczyński
Załączniki:
1) Przedmiar robót, specyfikacje techniczne.
2) Formularz oferty.
3) Wzór umowy.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont urządzenia drogowo-melioracyjnego na drodze pow. nr 1712N: dr. woj. nr 656 (Malinka) - Siemionki – Wydminy, w lokalizacji km 3+485Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont urządzenia drogowo-melioracyjnego na drodze pow. nr 1712N: dr. woj. nr 656 (Malinka) - Siemionki – Wydminy, w lokalizacji km 3+485
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-10-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Teresa Wołodźko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-10-18 13:15:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-10-18 13:17:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-10-25 08:56:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1159 raz(y) |