ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont zatoki parkingowej i postojowej w miejscowości Boćwinka, przy drodze pow. nr 1742NDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remont zatoki parkingowej i postojowej w miejscowości Boćwinka, przy drodze pow. nr 1742N

Szczegóły informacji

Remont zatoki parkingowej i postojowej w miejscowości Boćwinka, przy drodze pow. nr 1742N

Status: rozstrzygnięty

Tryb: na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r, poz.2164 ze zm.)

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: SB.2601.6.2015

Termin składania ofert / wniosków: 2017-07-04 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko - sekretariat

Ogłoszono dnia: 2017-06-26 przez Teresa Wołodźko

Treść:

Giżycko, 26.06.2017 r.
SB.2601.6.2015
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
 
 
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4 zaprasza do składania ofert na zadanie pn.: „Remont zatoki parkingowej i postojowej w miejscowości Boćwinka, przy drodze pow. nr 1742N”.
 
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie remontu zatoki parkingowej i postojowej w miejscowości Boćwinka, przy drodze pow. nr 1742N, w lokalizacji  od km 2+049 do km 2+105, po stronie lewej. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do ogłoszenia o zamówieniu. Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru parametrów realizowanych robót, przedstawione zostały w specyfikacjach technicznych – stanowiących załącznik do ogłoszenia o zamówieniu. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zadania zostały określone  we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do ogłoszenia  o zamówieniu.
Powyższe dokumenty dostępne są na stronie internetowej bip.spgizycko.warmia.mazury.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.
2. Warunki Zamawiającego
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają  zdolność techniczną i zawodową, w zakresie wykonywania zadań będących  
  przedmiotem zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia,
- złożą formularz oferty według wzoru, stanowiącego załącznik do ogłoszenia o zamówieniu.
3. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, ażeby zamówienie zostało wykonane w terminie do 40 dni od daty zawarcia umowy.
4. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować  będzie kryterium:
cena = 100% = 100,00 pkt
Kryterium cena, będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto (wynagrodzenie ryczałtowe), podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 pkt. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, liczone według wzoru:
(cena minimalna : cena badana) x 100,00 pkt
5. Przygotowanie i składanie ofert.
1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
2) Wykonawca winien sporządzić ofertę, według wzoru załączonego do ogłoszenia  o zamówieniu. Oferta winna być  napisana w języku polskim.
3) Cenę w ofercie należy podać jako wynagrodzenie  ryczałtowe (brutto). Wynagrodzenie winno być  wyrażone w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty jest ceną ryczałtową i winna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.  Podstawą do obliczenia ceny oferty jest przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne.
4) Oferta winna być podpisana przez osoby/osobę uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. W przypadku występowania pełnomocnictwa, należy dołączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię (jeżeli dotyczy).
5) Formularz oferty należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć  opakowanie  i złożyć w jednym egzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.
6) Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:
Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
 oraz opisane: 
„Oferta na remont zatoki parkingowej i postojowej w miejscowości Boćwinka, przy drodze pow. nr 1742N”.
Nie otwierać przed dniem  04.07.2017 r., do godz. 902”.
 6. Miejsce   oraz  termin składania i otwarcia ofert
1) Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 (sekretariat), w terminie  do 04.07.2017 r. do      godz. 900. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data               i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy.
2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.07.2017  r., o godz. 902 w siedzibie Zamawiającego,  w pokoju numer 3.
3) Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty  terminu składania oferty.
7. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
1) Zamawiający niezwłocznie przekaże informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, bądź też o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty i umieści tą informację na stronie bip.spgizycko.warmia.mazury.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
2) W piśmie skierowanym do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje  go o terminie i miejscu zawarcia umowy.
3) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
3) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy, obejmujący przedmiot zamówienia, kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) uprawnień budowalnych kierownika robót w specjalności drogowej oraz jego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w nim terminem ważności.
 
8. Dodatkowe informacje
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  1. zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert,
  2. zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
  3. żądania od Wykonawców szczegółowych informacji  i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.
2) Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku  nie wpłynięcia żadnej oferty lub złożenia ofert nie spełniających warunków ogłoszenia albo zaproponowania ceny przekraczającej możliwości finansowe  Zamawiającego
3) Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, Zamawiający  nie będzie stosował przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji budowy dróg i mostów –Teresa Wołodźko, nr tel./faksu 87 4293426 lub osobiście  - pokój nr 3.
 
p.o. Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych
w Giżycku
Grzegorz Moszczyński
 
 
                                                                      
 
Załączniki:
1) Przedmiar robót, specyfikacje techniczne
2) Formularz oferty
3) Wzór umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-06-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Wołodźko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-06-26 10:12:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-06-26 10:14:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-07-12 11:55:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1435 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony