ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach remontu drogi powiatowej nr1733N gr. pow. - Knis - Ryn, na odcinku od km 1+440 do km 2+433 w m. Knis.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach remontu drogi powiatowej nr1733N gr. pow. - Knis - Ryn, na odcinku od km 1+440 do km 2+433 w m. Knis.

Szczegóły informacji

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach remontu drogi powiatowej nr1733N gr. pow. - Knis - Ryn, na odcinku od km 1+440 do km 2+433 w m. Knis.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r, poz.2164 ze zm.)

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: SB.2601.5.2017

Termin składania ofert / wniosków: 2017-06-27 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko - sekretariat

Ogłoszono dnia: 2017-06-22 przez Teresa Wołodźko

Treść:

 Giżycko, 20.06.2017 r.
SB.2601.5.2017
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
 
 
 
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4.
 
Zadanie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach remontu drogi powiatowej nr1733N gr. pow. -  Knis - Ryn, na odcinku od km 1+440 do km 2+433           w m. Knis.
 
1. Przedmiot zamówienia.
Wykonawca winien sprawować funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach remontu drogi powiatowej nr 1733N gr. pow. -  Knis - Ryn, na odcinku od km 1+440 do km 2+433       w m. Knis.
Remont drogi na długości 993 m obejmuje następujące roboty: przygotowawcze,  ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, podbudowę, nawierzchnię, roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic.
Zakres  robót budowlanych, nad którymi należy sprawować nadzór inwestorski został szczegółowo opisany w projekcie budowlanym, projekcie stałej organizacji ruchu, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych - stanowiących załączniki do ogłoszenia. Powyższe dokumenty dostępne są na stronie internetowej:  http://gizycko.starostwo.gov.pl/pliki/ w zakładce  Drogi, a także  w  siedzibie Zamawiającego.  
 
2. Wymagania Zamawiającego:
2.1. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia winien sprawować nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi, które obejmuje remont przedmiotowego odcinka drogi, tj.: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, podbudowę, nawierzchnię, roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic.
Zamawiający wymaga aby wszystkie roboty budowlane objęte zamówieniem były wykonywane pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego.
2.2. Osoba wskazana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, musi  posiadać stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, a także musi być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
2.3. „Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego” opisany jest  w załączniku nr 2.
2.4. Wzór umowy – stanowi  załącznik nr 3.
 
3. Terminy
3.1. Zamawiający wymaga, aby  remont  drogi  pow. nr 1733N  w miejscowości Knis, został  zrealizowany przez wykonawcę robót budowlanych w terminie do 80 dni od daty   zawarcia umowy.  Planowany termin zawarcia umowy z wykonawca  03.07.2017 r.
3.2. Czas trwania nadzoru inwestorskiego rozpoczyna się z dniem podpisania umowy i będzie  obejmował cały okres realizacji robót budowlanych, a także odbiór ostateczny, rozliczenie  zadania, a także okres trwania rękojmi i gwarancji.
3.3. Czas trwania rękojmi na roboty budowlane objęte umową - zgodnie z Kodeksem cywilnym.
3.4 Czas trwania gwarancji na realizowany przedmiot umowy wynosi 5 lat, licząc od daty odbioru ostatecznego robót albo od daty podpisania dokumentu potwierdzającego usuniecie wad stwierdzonych przy odbiorze robót.
 
4. Kryteria oceny
4.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie  kryterium:
       cena = 100%  = 100 pkt.
4.2. Ilość punktów zostanie policzona według następującego wzoru:
                                             
Ocena punktowa oferty   =  (cena oferty najtańszej (brutto) / cena oferty badanej (brutto))  x 100 pkt
 
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, z dokładnością  do dwóch miejsc po przecinku.  
4.3. Oferta, która otrzyma największą ilość punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą.
 
5. Przygotowanie oferty
5.1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
5.2. Wykonawca winien sporządzić ofertę, według załączonego wzoru  - załącznik  nr 1.
Oferta winna być  napisana w języku polskim.
5.3. Formularz oferty należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć  opakowanie  i złożyć w jednym egzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.
5.4. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:
Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
 oraz opisane:  
„Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach remontu drogi powiatowej nr nr1733N gr. pow. -  Knis - Ryn, na odcinku od km 1+440 do km 2+433   w m. Knis.
Nie otwierać przed dniem  27.06.2017 r., do godz. 902”.
 
6. Miejsce   oraz  termin składania i otwarcia ofert
6.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 (sekretariat), w terminie  do  27.06.2017 r. do godz. 900.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy.
6.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.06.2017  r., o godz. 902 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju numer 3.
6.3. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty  terminu składania oferty.
 
7. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
7.1. Zamawiający niezwłocznie przekaże informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, bądź też o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty i umieści tą informację na stronie bip.spgizycko.warmia.mazury.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
7.2. W piśmie skierowanym do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje  go o terminie i miejscu zawarcia umowy.
7.3. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
7.3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) uprawnień budowalnych  do kierowania robotami   w specjalności drogowej osoby, która będzie pełnić funkcję  inspektora nadzoru inwestorskiego oraz jej wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę,  z określonym w nim terminem ważności.
 
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  1. zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert,
  2. zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
  3. żądania od Wykonawców szczegółowych informacji  i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.
9. Z uwagi, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, Zamawiający  nie będzie stosował przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji budowy dróg i mostów – Teresa Wołodźko, nr faksu/tel. 087- 429 34 26 lub osobiście   - pokój nr 3.
                                                                      
                                                                                                          p.o. Dyrektora
                                                                                  Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku
                                                                                                          Grzegorz Moszczyński
                       
 
                                                          
ZAŁĄCZNIKI
1) Wzór  oferty    -  załącznik nr 1
2) Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego - załącznik nr 2
3) Wzór umowy         - załącznik nr 3                                                         
                                              

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-06-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Wołodźko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-06-22 10:03:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-06-22 10:06:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-06-30 08:08:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1258 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony