ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie audytu zewnętrznego na zakończenie okresu trwałości projektu pn.: „Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 1805N Giżycko - Pierkunowo”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 -2013 Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie audytu zewnętrznego na zakończenie okresu trwałości projektu pn.: „Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 1805N Giżycko - Pierkunowo”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 -2013

Szczegóły informacji

Wykonanie audytu zewnętrznego na zakończenie okresu trwałości projektu pn.: „Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 1805N Giżycko - Pierkunowo”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 -2013

Status: rozstrzygnięty

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: SB.2600.2.2017

Termin składania ofert / wniosków: 2017-05-05 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko - sekretariat

Ogłoszono dnia: 2017-04-26 przez Teresa Wołodźko

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu
 
Wykonanie  audytu zewnętrznego na zakończenie okresu trwałości  projektu pn.: „Budowa  ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 1805N Giżycko - Pierkunowo”,
 realizowanego w ramach  Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury  na lata 2007 -2013
 
SB. 2600.2.2017
 
I.  Zamawiający
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku ul. Węgorzewska 4 11-500 Giżycko
                                                         
II.  Nazwa projektu
 Budowa  ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 1805N Giżycko - Pierkunowo”.
Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013.
Oś priorytetowa 2 - „Turystyka”.
Działanie 2.1   - „Wzrost potencjału turystycznego”.
Poddziałanie 2.1.4- „Publiczna infrastruktura turystyczna i okołoturystyczna”.
 
III.  Informacje na temat projektu, objętego wykonaniem audytu zewnętrznego:
1. Beneficjentem projektu jest Powiat Giżycki, natomiast jednostką realizującą projekt i zamawiającym jest Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4.               
2. Informacje o Projekcie
- umowa o dofinansowanie projektu nr UDA-RPWM.02.01.04-28-010/09-00 z dnia 30.07.2010 r. oraz aneksy do umowy.
- całkowita wartość projektu: 1 753 692,76 zł,
- koszty kwalifikowalne projektu:  1 726 713,02 zł,
- środki europejskie:  1 209 399,11zł,
- wkład własny Beneficjenta:  518 313,91 zł
- rozpoczęcie rzeczowe projektu:10.02.2012 r.
- zakończenie rzeczowe projektu: 15.11.2012 r.
- zakończenie finansowe, zgodnie z ostatnim aneksem do umowy: 14.12.2012 r.
- okres trwałości projektu kończy się w dniu  14.12. 2017 r.
3. Audyt zewnętrzny przeprowadzono po poniesieniu 50% wydatków całkowitej wartości projektu.
 
IV.  Termin i miejsce realizacji zamówienia
1. Audyt musi być przedłożony Zamawiającemu do akceptacji. Ewentualne uwagi Zamawiającego winny być uwzględnione,  a zmiany naniesione w raporcie z audytu.
2. Audyt musi być przeprowadzony w terminie  do  15.10. 2017 r., łącznie z dostarczeniem do Zamawiającego raportu  z audytu.
3. Miejsce przeprowadzenia audytu:
- Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ulica Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko.;
- droga powiatowa nr 1805N Giżycko – Pierkunowo (miejsce realizacji projektu)
 
V. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu zewnętrznego na zakończenie okresu trwałości  projektu pn.:Budowa  ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 1805N Giżycko - Pierkunowo”.
Wspólny słownik zamówień (CPV) – 79.21.20.00-3 usługi audytu
2. Audyt zewnętrzny należy wykonać zgodnie z:
- wytycznymi programowymi Instytucji zarządzającej RPO W i M pn.: „Wytyczne dla  Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 -2013” z dnia 13 kwietnia 2010 r.;
- innymi, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego i wspólnotowego.
Powyższe „Wytyczne..…” są umieszczone  na stronie internetowej, pod adresem                       
 
VI.  Zakres audytu zewnętrznego:
1. Audyt zewnętrzny powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosownych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do przekazywania i rozliczania otrzymanych środków, procedur akceptacji wydatków kwalifikowalnych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawczości z projektu ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięcia założonych  celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie.
 Podczas audytu powinny zostać  zweryfikowane wszystkie poniesione wydatki, pozwalające wykonawcy audytu zewnętrznego wydać wiążącą opinię i sporządzić raport w tym zakresie.
2. Audyt zewnętrzny powinien obejmować następujące obszary:
1) Audyt zgodności projektu w zakresie finansowym obejmuje min.:
a/ sprawdzenie, czy opracowane przez Beneficjenta procedury zarządzania środkami finansowymi zapewniają rzetelną i terminową realizację i dokumentowanie operacji,
b/ sprawdzenie, czy procedury wewnętrzne Beneficjenta gwarantują rzetelność wniosków o płatność oraz ich zgodność z dokumentami źródłowymi, ewidencją księgową,
c/ badanie poprawności księgowania (zgodność z zakładowym planem kont, oraz z zapisami w ewidencji księgowej oraz treścią dokumentów źródłowych, posiadanie wyodrębnionej ewidencji księgowej),
d) sprawdzenie zgodności sprawozdań z realizacji projektu i wniosków o płatność z wnioskiem i umową o dofinansowanie,
e) ocenę prawidłowości i wiarygodności poniesionych wydatków (faktycznie poniesione, zasadne, celowe, oszczędne, zgodne z zapisami w dokumentacji projektowej, w terminie realizacji projektu, nieodbiegające od cen w regionie, przekazane na rachunki wykonawców wskazane w umowach),
f) kontrolę formalną faktur i ich zgodność z zapisami umów z wykonawcami,
g) sprawdzenie zapewnienia przez Beneficjenta wkładu własnego,
h) weryfikowanie kwalifikowalności poniesionych wydatków (na reprezentatywnej próbie oryginałów dokumentów księgowych wykazujących ich poniesienie),
i) sprawdzenie sposobu dokumentowania wydatków (opis dokumentów księgowych) oraz ujęcia ich na wyodrębnionym rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont Beneficjenta (jeśli dotyczy),
j) badanie zgodności kwot wynikających z zestawienia dokumentów rozliczeniowych z zapisami księgowymi,
k) kontrolę zgodności prowadzenia rachunkowości z przepisami ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, w części dotyczącej audytowanego projektu,
l) sprawdzenie, czy prowadzona jest wyodrębniona ewidencja wydatków, ewidencja przychodów dla projektu zgodnie z zasadami określonymi dla programu operacyjnego,
m) sprawdzenie statusu podatkowego Beneficjenta,
n) sprawdzenie kwalifikowalności podatku VAT poprzez zbadanie stanu faktycznego z pisemną interpretacją przepisów prawa podatkowego stwierdzającą możliwość odzyskania podatku VAT w zakresie realizowanego projektu z właściwej Izby Skarbowej (w przypadku, gdy Beneficjent zadeklarował, iż nie może odzyskać podatku VAT, w związku z czym podatek VAT został uznany za koszt kwalifikowalny),
o) ocenę zakładanej wysokości kwalifikowalności podatku VAT (w przypadku, gdy Beneficjent zadeklarował, iż tylko część podatku VAT może odzyskać, w związku z czym koszt został uznany za częściowo kwalifikowalny),
p) sprawdzenie utrzymywania przez Beneficjenta odrębnego systemu księgowego albo odpowiedniego kodu księgowego dla wszystkich transakcji związanych z projektem.
2) Audyt zgodności realizacji projektu odbywa się poprzez:
a) sprawdzenie zgodności realizacji projektu z przepisami prawa (m.in. prawo budowlane, ochrona środowiska, przepisy o rachunkowości oraz o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych),
b) ocenę zgodności realizacji projektu z dokumentami programowymi (program operacyjny, wytyczne i instrukcje, podręczniki procedur),
c) sprawdzenie zgodności realizacji projektu z wnioskiem i umową o dofinansowanie,
d) sprawdzenie poprawności udzielenia zamówień publicznych ( o ile dotyczy), obejmującą w szczególności sprawdzenie, czy Beneficjent prawidłowo stosował ustawę Prawo Zamówień Publicznych,
e)  potwierdzenie zgodności zakresu umów zawartych z wykonawcami z dokumentacją projektową (wniosek o dofinansowanie z załącznikami),
f) prawidłowość zakupu dostaw i usług pod kątem racjonalności wydatków oraz stosowanie zasady konkurencyjności, przejrzystości i należytego upubliczniania (w przypadku Beneficjentów, którzy nie są zobligowani do stosowania ustawy Prawo Zamówień publicznych),
g) sprawdzenie planowanego sposobu monitorowania osiągania celów projektu,
h) potwierdzenie wiarygodności sprawozdań z realizacji projektu ze stanem faktycznym tj. m.in. weryfikacja zgodności danych przekazywanych we wniosku/wnioskach o płatność w części dotyczącej postępu rzeczowego i postępu finansowego z dokumentacją dotyczącą realizacji projektu, utrzymanie zatrudnienia,
i) sprawdzenie, czy cele projektu zostały zrealizowane i czy osiągnięto zakładany na dany okres poziom wskaźników,
j) ocenę prawidłowości stosowania zasad pomocy publicznej (o ile dotyczy), zawartych w przepisach krajowych i wspólnotowych dotyczących pomocy publicznej oraz weryfikacja warunków wykluczających wystąpienie pomocy publicznej podczas realizacji projektu (dotyczy wniosków o dofinansowanie nie uwzględniających pomocy publicznej),
k) sprawdzenie, czy Beneficjent wdrożył zalecenia po przeprowadzonych kontrolnych oraz usunął uchybienia, jeśli takie zostały wykryte,
l) ocenę prawidłowości zakładanej rentowności projektu tj. czy wysokość generowanego dochodu jest zgodna z zakładaną we wniosku o dofinansowanie (nie dotyczy projektów objętych pomocą publiczną),
m) ocenę poprawności udzielania pomocy publicznej.
n) sprawdzenie, czy została zagwarantowana trwałość projektu (dotyczy audytu zewnętrznego realizowanego przed zakończeniem okresu trwałości)
3) Wizyta na miejscu realizacji projektu dotyczy m.in.:
a) w przypadku audytu projektu inwestycyjnego (np. budowa, remont, zakupy) sprawdzenie czy zrealizowana inwestycja jest zgodna z wnioskiem i umową o dofinansowanie, dokumentacją powykonawczą, protokołami odbioru  robót,
b) potwierdzenia prawidłowości prowadzenia działań  promocyjnych i informacyjnych.
4)  Audyt zgodności prowadzenia i archiwizowania dokumentacji dotyczy min.:
a) sprawdzenia czy wprowadzono mechanizmy zapewniające właściwy obieg i sposób archiwizowania wszystkich dokumentów związanych z realizacją projektu,
b) sprawdzenia czy wprowadzone mechanizmy (w postaci wewnętrznych regulacji) są zgodne z wnioskiem i umową o dofinansowanie.
5) Audyt zgodności projektu z politykami wspólnotowymi dotyczy min.:
a) polityki równości szans i niedyskryminacji,
b) polityki społeczeństwa informacyjnego (w tym rozwój nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych),
c) polityki ochrony środowiska (przede wszystkim zgodność z prawem krajowym i wspólnotowym w tym zakresie, poprawa jakości środowiska np. poprzez zmniejszenie emisji gazów, wpływ na obszary sieci Natura 2000, poprawa efektywności energetycznej poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii).
6) Audyt w zakresie zasad informacji i promocji  obejmuje min.:
a) potwierdzenie wywiązania się przez Beneficjenta z obowiązku prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych.
 
 
VII.  Opis warunków udziału wykonawców w postępowaniu i wymagane dokumenty.
1. Kwalifikacje wykonawcy audytu zewnętrznego.
1)  O udzielenie zlecenia  mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają niezbędne       
      kwalifikacje, doświadczenie i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zlecenia.
2) Przez wykonawców o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu należy rozumieć  
     podmioty posiadające:
       a) udokumentowane kwalifikacje,
       b) udokumentowane doświadczenie:
            - w zakresie audytowania zadań lub projektów finansowanych ze środków   
              publicznych,
           - związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych,        
           - w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego.
2. Audyt mogą przeprowadzić podmioty, które min.:
      1) uprawnione są do badania sprawozdań finansowych na mocy ustawy z dnia 7 maja    
         2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do
         badania   sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym;
     2) posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia audytu wewnętrznego zgodnie
         z ustawą z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
     3) w latach 2003-2006 zdały przed komisją powołaną w Ministerstwie Finansów egzamin 
         pozwalający na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego oraz
         - posiadają pełną  zdolność do czynności prawnych i korzystają z pełni praw   
           publicznych,
         - nie były karane  za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Mając na uwadze poprawność i kompleksowość audytu zalecane jest, aby jednym                       
    z członków zespołu audytowego była osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta.
4. Wykonawca audytu zewnętrznego oraz osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu   muszą spełniać wymóg bezstronności i niezależności od badanego Beneficjenta.
 Pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w „Wytycznych” składa    zarówno wykonawca  audytu zewnętrznego jak i osoby przeprowadzające audyt.
Oświadczenia  o bezstronności i niezależności składane przez wykonawcę audytu zewnętrznego oraz osoby uczestniczące w przeprowadzeniu  tego audytu stanowią załącznik do umowy podpisanej pomiędzy Beneficjentem, a wykonawcą audytu zewnętrznego (wzór oświadczenia w załączeniu).
Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli wykonawca audytu zewnętrznego (dotyczy również osób uczestniczących w przeprowadzaniu audytu):
1) posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę Beneficjenta RPO WiM lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, w której ma wykonać usługę dotyczącą audytu zewnętrznego projektu,
2) jest lub był w ciągu ostatnich 3 lat przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem Beneficjenta albo jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej,
3) w ciągu ostatnich 3 lat uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu zewnętrznego,
4) osiągnął, chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 50% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz Beneficjenta, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych - nie dotyczy to pierwszego roku działalności podmiotu przeprowadzającego audyt,
5) jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą               w organach nadzorczych Beneficjenta, albo zatrudnia przy prowadzeniu audytu takie osoby,
6) jest lub był zaangażowany w planowanie, realizację, weryfikację i zarządzanie przedmiotowym projektem,
7) pozostaje lub w ciągu ostatnich 3 lat pozostawał w stosunku pracy lub zlecenia z przynajmniej  jedną z wymienionych instytucji zaangażowanych we wdrażanie RPO WiM  tj. IZ, IP, IP II,
8) jest ekspertem umieszczonym w Bazie ekspertów RPO WiM,
9) z innych powodów nie spełnia warunków bezstronności i niezależności.
11. Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności w stosunku do wszystkich wymienionych instytucji tj.: IZ, IP,   IP II.  Poprzez  spełnianie warunku bezstronności i niezależności rozumie się przede wszystkim nie pozostawianie w stosunku pracy lub zlecenia z przynajmniej jedną z wymienionych instytucji tj.: IZ, IP, IP II osób wykonujących audyt zewnętrzny.
 
5. Wykonawca ubiegający się o przeprowadzenie audytu zewnętrznego zobligowany jest   do złożenia:
  1. wykazu wykonywanych audytów zadań lub projektów finansowanych ze środków 
publicznych wraz z terminem ich wykonania,
       b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu wraz z informacjami                   
           na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia,
       c) potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających       
           kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego,
      d) formularza  oferty.
 
Oferta, oraz powyższe dokumenty muszą  być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii  (jeżeli dotyczy).
Dokumenty dotyczące kwalifikacji i doświadczenia powinny dotyczyć zarówno osób, które będą bezpośrednio zaangażowane w realizację zamówienia, jak również podmiotu ubiegającego się o uzyskanie zamówienia.
Ofertę i  wykazy należy złożyć w oryginale. Natomiast kserokopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia audytu winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę, której zostały te dokumenty wystawione.
 
VIII.  Kryteria wyboru  oferty oraz  ocena spełniania warunków w postepowaniu
1. Oferty zostaną zweryfikowane pod katem spełnienia warunków udziału w postepowaniu, na podstawie złożonych dokumentów, według reguły: „spełnia”  lub „nie spełnia”.  Z  ofert, które zostaną ocenione pozytywnie pod względem formalnym i merytorycznym, zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza.
2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej  oferty, zamawiający stosować będzie jedno kryterium -  cena  =100%  = 100 pkt.
3. Ocena punktowa  zostanie ustalona zgodnie  ze wzorem:                                       
ilość punktów =      ( cena (brutto)oferty najtańszej  / cena (brutto) oferty badanej)  x 100%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, z dokładnością  do dwóch miejsc po przecinku.  
 Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów.
5. Zamawiający zastrzega, że zgodnie z „Wytycznymi” - Wykonawca audytu zewnętrznego przeprowadzającego audyt po poniesieniu 50% wydatków całkowitej wartości projektu nie może być tożsamy z wykonawcą  audytu przeprowadzającego audyt przed zakończeniem okresu trwałości projektu.
Jeżeli tak się zdarzy, że ofertę złoży wykonawca audytu zewnętrznego, który przeprowadzał audyt po poniesieniu 50 % wydatków całkowitej wartości projektu, to Zamawiający   nie będzie  oceniał tej oferty.
 
IX. Przygotowanie oferty, miejsce oraz termin składania i otwarcia  ofert.
1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
2. Cena oferty jest wynagrodzeniem ryczałtowym i winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3. Oferta winna być  napisana w języku polskim. Ofertę wraz z załącznikami należy wypełnić według załączonych wzorów (co do treści wierszy i kolumn) oraz dołączyć  (potwierdzone za zgodność z oryginałem) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego.
4. Formularz oferty wraz z załącznikami należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć  opakowanie  i złożyć w jednym egzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.
5. Opakowanie/ koperta powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku,  ul. Węgorzewska 4,  11-500 Giżycko
i oznaczona  napisem:
„Oferta na audyt zewnętrzny, na zakończenie okresu trwałości  projektu pn.: Budowa  ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 1805N Giżycko - Pierkunowo.  
Nie otwierać przed dniem …………... godz. 1002”.
(wpisać aktualną datę otwarcia ofert)
 
 6. Termin składania ofert upływa do dnia 05.05.2017 r., do godz. 1000.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego,  a nie data jej wysłania. Oferty złożone  po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy.
7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.05.2017 r. o godz. 1002 w siedzibie Zamawiającego,               pokój nr 3.
8. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty  terminu składania oferty.
X.  Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
1. Zamawiający niezwłocznie przekaże informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, bądź też   o zamknięciu postepowania bez dokonania wyboru wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty, umieści tą informację na stronie bip.spgizycko.warmia.mazury.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
2. W piśmie skierowanym do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje  go o terminie i miejscu zawarcia umowy.
Wykonawca audytu zewnętrznego oraz osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu   muszą podpisać oświadczenia o bezstronności i niezależności, które stanowić będą załączniki do umowy.
3. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  1. zamknięcia postępowania o udzielenie zamówienia bez wybrania którejkolwiek z ofert,
  2. zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
  3. żądania od Wykonawców szczegółowych informacji  i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.
5. Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (tj. Dz. U. z 2015 r. Poz. 2164 z późn. zm.), ponieważ  wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, Zamawiający 
 
XI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
 Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcą są:
Iwona Osmolik           – Główny Księgowy  tel./fax 087 429 34 26
Teresa Wołodźko       – Kierownik Sekcji budowy dróg i mostów tel./fax 087 429 34 26
 
                                                                      
 Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
 Józef Pipiro
 
 
 
Załączniki:
- załącznik nr 1   Oferta,
- załącznik nr 2   Wykaz wykonanych audytów zadań lub projektów finansowanych ze  
                            środków publicznych.
- załącznik  nr 3   Wykaz osób, które będą uczestniczyć w  wykonaniu audytu.
- załącznik nr 4  Wzór umowy.
- załącznik nr 5  Oświadczenie o bezstronności i niezależności.                                                                                                                          
- załącznik nr 6  „Wytyczne dla  Beneficjentów dotyczące standardów audytu
                               zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego                    
                               Programu operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 -2013” z dnia
                               13 kwietnia 2010 r.,
oraz  na stronie internetowej:
                                                          

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Wołodźko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-26 10:20:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-26 10:22:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-05-08 11:07:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1548 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony