ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe wstępne w sprawie wykonania mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Giżycku Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe wstępne w sprawie wykonania mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Giżycku

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe wstępne w sprawie wykonania mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Giżycku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Zarząd Powiatu Giżyckiego

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2017-03-16 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-03-16 12:10:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Giżycku

Ogłoszono dnia: 2017-03-07 przez Ewa Gudel

Treść:

Zapytanie ofertowe wstępne
z dnia 7 marca 2017 r.
w sprawie wykonania mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Giżycku
 
Na podstawie art. 66  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2016r. poz.380 z późn. zm. ) w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2015, poz.2164 ze zm.) składam wstępną ofertę na wykonanie, dostawę, i montaż nowych mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Giżycku w następującym zakresie:
 
1.Zamawiający: Powiat Giżycki- Starostwo Powiatowe w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58,wew. 31, 27, fax. 87 428 55 06, e-mail: archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl, sekretarz@gizycko.starostwo.gov.pl
 
2.Przedmiot zamówienia – wykonanie, dostawa i montaż nowych mebli biurowych o następujących parametrach jakościowych i funkcjonalno-użytkowych (wymagania):
 
1) Szafa na segregatory (ewentualnie wykonanie 2 szaf we wskazanych wymiarach) - sprawa do uzgodnienia- o wymiarach i pozostałych parametrach:
  • 284 szerokość (142 szerokość jednej szafy przy podziale na 2 szafy),
  • 48 głębokość,
  • 250 wysokość,
  • w kolorze mahoniu (kolor nawiązujący do pozostałych mebli w pomieszczeniu),
  • z drzwiami przesuwnymi, prowadnice i rolki o mocnej konstrukcji,
  • rozstaw półek pozwalających na ustawienie segregatorów;
  • z zamontowanymi zamkami na kluczyk( co najmniej dwa kluczyki w zestawie),
  • plecy szaf z całej płyty.
 
2) Szafa z podziałem na dwie części – jedna na wieszaki, druga na akta:
  • 140 szerokość,
  • 60 głębokość,
  • 220/250 wysokość
  • w kolorze do uzgodnienia,
  • z drzwiami przesuwnymi, prowadnice i rolki o mocnej konstrukcji,
  • z zamontowanym zamkiem do części z aktami (co najmniej dwa kluczyki w zestawie),
  • plecy szafy z całej płyty.
 
 
3) szafka socjalna z drzwiczkami:
  • 80 szerokość,
  • 50 głębokość,
  • 70 wysokość,
  • w kolorze do uzgodnienia,
  • w środku półki;
  • drzwiczki bez zamków,
  • plecy szafki z całej płyty.
 
4) biurko:
  • w kształcie litery „L” o wymiarach 140 (długość jednej części blatu ) x 180(długość drugiej części blatu),
  • szerokość blatu 65,
  • z częścią na centralną jednostkę komputera,
  • z częścią (może być w formie kontenera – na 4 kółkach)szuflady zamykane na centralny zamek- co najmniej 2 klucze w zestawie, szuflady z prowadnicą  metalową na rolkach,
  • z częścią na dokumenty zamykaną na zameczek(może być w formie kontenera- na 4 kółkach),
  • z półką wysuwaną na klawiaturę do komputera,
  • w kolorze do uzgodnienia.
 
 
5) 2 biurka - docelowo do złączenia dłuższymi bokami, każde o wymiarach i parametrach:
  • długość blatu 200,
  • szerokość blatu 75
  • z miejscem na centralną jednostkę komputera,
  • z częścią na szuflady z centralnym zamkiem – co najmniej 2 klucze w zestawie (może być w formie kontenera na 4 kółkach),
  • w kolorze do uzgodnienia,
  • inna część na podręczne rzeczy( do uzgodnienia),
  • jedno biurko z półką wysuwaną na klawiaturę komputera, drugie bez takiej półki.
6) Wszystkie wskazane w pkt 2.1-2.5 meble powinny być wykonane z materiałów b. dobrej jakości (płyta, zawiasy, prowadnice, zamki, pozostałe podzespoły itp) dostosowane  do stylistyki wizualnej pomieszczeń biurowym, w których będą montowane oraz z zastosowaniem nowych, ciekawych  trendów w zakresie stylu(design). Kolor płyty, uchwyty do mebli powinny być użyte w podobnej intersującej stylistyce(uprzednie uzgodnienie z Zamawiającym). Półki w szafach powinny mieć możliwość regulowania położenia na różnej wysokości. Podane wymiary mebli są orientacyjne i mogą po uprzednim dokładnym wymierzeniu przez Wykonawcę ulec uściśleniu (+/- 3 cm).
 
7) Meble Wykonawca dostarczy do siedziby Starostwa Powiatowego w Giżycku na ul. Wyzwolenia 2, na II i III p i we wskazanych pomieszczeniach dokona ich montażu;
 
3.Termin wykonania:   
  1. w ciągu 30 dni od podpisania umowy wykonanie, dostawa i montaż szafy - poz.2.2 i szafy na segregatory 2.1;
  2. pozostałe meble w ciągu 45 dni od podpisania umowy;
  3. ewentualnie- terminy mogą być zmienione w toku negocjacji, jednakże nie powinny znacząco odbiegać od w/w.
 
4.Opis warunków udziału:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. złożą formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia wraz z wizualizacją(projektem wykonania mebli);
  2. będą spełniali warunki postawione w niniejszym ogłoszeniu.
 
5.Kryteria oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najkorzystniejszy bilans kryterium ceny i kryterium wizualizacji(projekt wykonania mebli), przy czym Zamawiający ustala dla:
  1. kryterium cena - 80 pkt ( liczone: cena minimalna/cena badana x 80 pkt). Cena oferty obejmuje wszystkie koszty związane z przedmiotem zamówienia łącznie z projektem, wykonaniem, transportem do siedziby Zamawiającego i montażem.
  2. dla kryterium wizualizacji (projekt wykonania mebli) – 20 pkt. W ramach tego kryterium członkowie Komisji indywidualnie dokonają oceny zaproponowanego przez Wykonawcę projektu mebli, przydzielając liczbę pkt od 1 do 20 i następnie na podstawie przyznanych indywidualnie pkt wyliczona zostanie średnia matematyczna pkt. Przy ocenie kryterium wizualizacji Zamawiający będzie brał pod uwagę i oceniał proponowane wzornictwo ( design) mebli (również z nawiązaniem do pomieszczeń, w których będą montowane), ich funkcjonalność użytkową (ergonomia, ciekawe rozwiązania sposobów wykorzystania poszczególnych części mebli), zastosowanie materiałów wykończeniowych (uchwyty, zawiasy, obróbki itp.), kolorystykę, ciekawe połączenie kolorów płyt itp.
 
Wizualizacja może być wykonania w formie odręcznego szkicu z określeniem zastosowanych kolorów płyt, dostarczeniem próbek płyt, dostarczeniem przykładowych zdjęć mebli lub wizualizacji zaprojektowanej na podstawie programów komputerowych do projektowania itp.  
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnej oferty, jednakże zaproponowana opcja wykonania mebli musi posiadać parametry jakościowe i funkcjonalno-użytkowe nie gorsze z postawionymi warunkami.
 Zalecana jest wizja lokalna w siedzibie Zamawiającego w celu pozyskania informacji do wykonania wizualizacji.
6.Termin i miejsce  składania  ofert :
Do 16 marca 2017roku. (czwartek) do godz. 1200  
- osobiście, korespondencyjnie do Starostwa Powiatowego w Giżycku, Al. 1 Maja 14,
11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 13 lub
- przesłanie faxem 087 428 55 05, lub
- pocztą elektroniczną na adres archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl
 
7.Termin i miejsce otwarcia ofert:
16 marzec 2017 r. godz. 12.10 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 208.
 
8.Warunki finansowania:
  1. za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług;
  2. zapłata za wykonanie zgodnie z postawionymi warunkami zamówienia nastąpi  przelewem w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania faktury, po uprzednim protokolarnym przyjęciu przedmiotu zamówienia;
  3. faktura wystawiona zostanie na:
        a.Nabywca: Powiat Giżycki Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko,NIP 845-18-62-251,
        b.Płatnik: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko,
        4.faktura płatna będzie na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
 
9.Warunki rozpatrzenia oferty:
Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:
  1. złożenie oferty w terminie i miejscu wskazanym w ogłoszeniu podpisanej przez upoważnioną osobę; Wykonawca który złożył ofertę w formie elektronicznej przed podpisaniem umowy złoży ofertę w oryginale piśmie;
  2. zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania poprzez złożenie stosownego oświadczenia na formularzu ofertowym;
  3. spełnienie warunków pozwalających wykonać zamówienie tj w zakresie:
  1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
  2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
  3. zdolności technicznej lub zawodowej.
 
10.Opis przygotowania oferty: Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego w terminie i formie wskazanym w ust.6.  
 
11.Dodatkowe informacje:
       1.w toku analizy ofert Zamawiający może wnioskować do Wykonawcy o złożenie dodatkowych wyjaśnień;
       2.w przypadku ustalenia najkorzystniejszej oferty Zamawiający podejmie dalsze negocjacje z Wykonawcą w zakresie ustalenia szczegółów zamówienia i związanych z podpisaniem umowy;
       3. złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron do czasu ostatecznej decyzji podjętej przez Zamawiającego.
       4. Zamawiający może zaniechać dalszego prowadzenia postępowania w ramach niniejszego ogłoszenia w przypadku nie wpłynięcia żadnej oferty lub złożenia ofert nie spełniających warunków ogłoszenia lub   zaproponowania ceny przekraczającej możliwości finansowe Zamawiającego.
 
12.Uwagi:
Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest sekretarz- Ewa Gudel, tel. 87 428 59 58 wew. 31, e-mail: sekretarz@gizycko.starostwo.gov.pl i podinspektor Anna Bykowska , tel. 87 428 59 58 w. 27, e-mail archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Justyna Sakowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-03-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Gudel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-03-07 12:09:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-03-07 12:11:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-03-20 12:32:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1424 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony