ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów oraz papieru do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej do Starostwa Powiatowego w Giżycku Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów oraz papieru do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej do Starostwa Powiatowego w Giżycku

Szczegóły informacji

Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów oraz papieru do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej do Starostwa Powiatowego w Giżycku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: WO.272.3.4.2017

Termin składania ofert / wniosków: 2017-02-14 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku (pokój nr 13), Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

Ogłoszono dnia: 2017-02-03 przez Anna Bykowska

Treść:

Ogłoszenie
z dnia 03 lutego 2017 r.
w sprawie dostawy artykułów biurowych, tuszy i tonerów oraz papieru do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej do Starostwa Powiatowego w Giżycku
 
Na podstawie art. 701  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2016 r., poz. 380 ze zm.) wszczyna się postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę artykułów biurowych, tuszy i tonerów oraz papieru do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej do Starostwa Powiatowego w Giżycku.
  1. Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58, fax. 87 428 55 06, e-mail: sekretarz@gizycko.starostwo.gov.pl, archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl
  2. Przedmiot zamówienia:
    1. część I: Dostawa artykułów biurowych bardzo dobrej jakości o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku (fabrycznie nowych), w ilościach oraz standardzie określonym w Załączniku Nr 1, druk nr 1, 2 i 3 do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego tj.:
      1. na II piętrze w budynku przy Al. 1 Maja 14 (materiały określone na druku nr 1, 3);
      2. do magazynu usytuowanego na poziomie 0 w budynku przy ul. Wyzwolenia 2 (materiały określone na druku nr 2).
    2. część II: Dostawa tuszy i tonerów bardzo dobrej jakości o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku, w ilościach oraz standardzie określonym w Załączniku nr 1, druk 4 na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj.: na II piętro w budynku przy Al. 1 Maja 14.
    3. część III: Dostawa papieru do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej, w ilościach oraz standardzie określonym w Załączniku nr 1, druk 5 na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj.: do magazynu usytuowanego na poziomie 0 w budynku przy ul. Wyzwolenia 2.

      Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia w zakresie wszystkich części lub wybranych części: I, II lub III.
       
  3. Termin wykonania:
    1. część I: Dostawa artykułów biurowych nastąpi w transzach w terminie uzgodnionym pomiędzy stronami, pierwsza transza w ciągu 14 dni od podpisania umowy;
    2. część II: Dostawa tuszy i tonerów w ciągu 14 dni od podpisania umowy;
      O ile zajdzie taka potrzeba Zamawiający może złożyć zapotrzebowanie na dostawę w transzach z  części II.
    3. Część III: Dostawa papieru do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej w ciągu 14 dni od podpisania umowy.
  4. Opis warunków udziału:
    Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia:
    1. powinni spełniać następujące, w/g załącznika nr 2, warunki:
      1. posiadać kompetencje lub uprawnienia  do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
      2. posiadać zdolność  w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
      3. posiadać zdolność w zakresie sytuacji technicznej i zawodowej;
    2. zobowiązani są złożyć próbki niektórych materiałów w celu określenia jakości oferowanego produktu:
      • bloczek samoprzylepny żółty;
      • cienkopis;
      • długopis Lexi 5;
      • długopis na sprężynce;
      • wkład do długopisu na sprężynce;
      • długopis żelowy;
      • wkład do długopisu żelowego;
      • dziurkacz na co najmniej 40 kartek;
      • dziurkacz na co najmniej 100 kartek;
      • gumka do ścierania;
      • klej w sztyfcie;
      • korektor w długopisie;
      • korektor w taśmie;
      • koszulka;
      • mazak;
      • nożyk do cięcia;
      • nożyczki;
      • ołówek;
      • segregator A4 75;
      • segregator A4 50;
      • skoroszyt papierowy oczkowy 1/2;
      • taśma klejąca 20;
      • teczka na gumkę;
      • temperówka;
      • tusz do stempli;
      • wkład do długopisu ZENITH (plastikowy);
      • wkład do długopisu ZENITH (metalowy);
      • zakładka indeksująca;
      • zszywacz do co najmniej 40 kartek;
      • papier ksero A4;
      • papier 5-kolorowy;
      • długopis Easy Style;
      • papier ksero A3;
      • podkładka żelowa pod mysz;
      • przybornik na biurko
      • chusteczki do czyszczenia monitorów i klawiatury;
      • teczka papierowa wiązana;
      • grafit do ołówka automatycznego;
        jakie Wykonawca oferuje Zamawiającemu do niniejszego zamówienia. Zamawiający zatrzyma próbki materiałów biurowych Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę do czasu dostawy artykułów biurowych, w celu porównania przedstawionych próbek z dostarczonymi materiałami biurowymi.
    3. zobowiązani są dostarczyć materiały biurowe, tusze i tonery oraz papier do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej w zamówieniu uzupełniającym według cen jednostkowych zaproponowanych w złożonej ofercie do zamówienia podstawowego.
  5. Wykaz oświadczeń i dokumentów do dostarczenia przez wykonawcę:
    1. formularz ofertowy – załącznik nr 2;
  6. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
    1. za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ryczałtową brutto za daną część zamówienia i odpowiadająca wszystkim warunkom postawionym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu (standardy, jakość, termin przydatności, itp.);
    2. cena obejmuje zakup, dostarczenie i wniesienie towaru do siedziby Zamawiającego na wskazane miejsce. W przypadku zaniechania wniesienia przedmiotu zamówienia na wskazane miejsce, Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości 5% wynagrodzenia brutto w zakresie części I i w wysokości 1% wynagrodzenia brutto w zakresie części II i III.
  7. Termin i miejsce składania ofert:
    Do 14 lutego 2017 r. do godz. 1100 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 13.
  8. Termin i miejsce otwarcia ofert:
    14 luty 2017 r. godz. 1115 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 208.
  9. Warunki finansowania:
    1. wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług;
    2. zapłata wynagrodzenia za dostawę (transze) nastąpi w oparciu o fakturę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego, wystawioną w następujący sposób:

      NABYWCA: Powiat Giżycki
      11-500 Giżycko, Al. 1 Maja 14
      NIP: 845-18-62-251

      ODBIORCA/PŁATNIK: Starostwo Powiatowe w Giżycku
      11-500 Giżycko, Al. 1 Maja 14
       
    3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości 25% wartości zamówienia podstawowego dotyczącego każdej części wg cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym złożonym do niniejszego postępowania.
       
  10. Warunki rozpatrzenia oferty:
    Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:
    1. złożenie oferty w terminie i miejscu wskazanym w ofercie;
    2. zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania;
    3. złożenie wszystkich wymaganych, kompletnych dokumentów podpisanych przez upoważnioną osobę;
    4. w przypadku wątpliwości ze złożonymi dokumentami Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o wyjaśnienie bądź uzupełnienie dokumentu;
    5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zaproponowany przedmiot zamówienia nie będzie spełniał warunków ogłoszenia, w tym nie będzie fabrycznie nowy, nie będzie bardzo dobrej jakości, o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku i nie będzie spełniać swojej funkcji użytkowej.
       
  11. Opis przygotowania oferty:
    Formularz ofertowy i oświadczenia powinny być podpisane przez uprawnione osoby. Kserokopie przedkładanych dokumentów potwierdza za zgodność osoba uprawniona do składania oświadczeń woli. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętej kopercie należy dostarczyć na wskazany adres Starostwa Powiatowego w Giżycku i opisać: „OFERTA: część I – artykuły biurowe 2017”, „OFERTA: część II – tusze i tonery 2017”, „OFERTA: część III – papier do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej 2017”. Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego w terminie wskazanym w pkt 7. Oferty dostarczone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania do adresata.
 
Załączniki:
  1. załącznik nr 1, druk nr 1, 2, 3, 4, 5 – opis przedmiotu zamówienia;
  2. załącznik nr 2 – druk oferty wraz z oświadczeniem
  3. załącznik nr 3 – projekt umowy
 
Giżycko, 03.02.2017 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-02-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Bykowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-02-03 11:25:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-02-03 11:43:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-20 15:20:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1401 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony