Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów oraz papieru do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej do Starostwa Powiatowego w Giżycku Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów oraz papieru do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej do Starostwa Powiatowego w GiżyckuSzczegóły informacji
Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów oraz papieru do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej do Starostwa Powiatowego w Giżycku
Status: rozstrzygnięty
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: WO.272.3.4.2017
Termin składania ofert / wniosków: 2017-02-14 11:00:00
Miejsce złożenia oferty: sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku (pokój nr 13), Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
Ogłoszono dnia: 2017-02-03 przez Anna Bykowska
Treść:
Ogłoszenie
z dnia 03 lutego 2017 r.
w sprawie dostawy artykułów biurowych, tuszy i tonerów oraz papieru do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej do Starostwa Powiatowego w Giżycku
Na podstawie art. 701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2016 r., poz. 380 ze zm.) wszczyna się postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę artykułów biurowych, tuszy i tonerów oraz papieru do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej do Starostwa Powiatowego w Giżycku.
- Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, tel. 87 428 59 58, fax. 87 428 55 06, e-mail: sekretarz@gizycko.starostwo.gov.pl, archiwum@gizycko.starostwo.gov.pl
- Przedmiot zamówienia:
- część I: Dostawa artykułów biurowych bardzo dobrej jakości o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku (fabrycznie nowych), w ilościach oraz standardzie określonym w Załączniku Nr 1, druk nr 1, 2 i 3 do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego tj.:
- na II piętrze w budynku przy Al. 1 Maja 14 (materiały określone na druku nr 1, 3);
- do magazynu usytuowanego na poziomie 0 w budynku przy ul. Wyzwolenia 2 (materiały określone na druku nr 2).
- część II: Dostawa tuszy i tonerów bardzo dobrej jakości o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku, w ilościach oraz standardzie określonym w Załączniku nr 1, druk 4 na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj.: na II piętro w budynku przy Al. 1 Maja 14.
- część III: Dostawa papieru do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej, w ilościach oraz standardzie określonym w Załączniku nr 1, druk 5 na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj.: do magazynu usytuowanego na poziomie 0 w budynku przy ul. Wyzwolenia 2.
Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia w zakresie wszystkich części lub wybranych części: I, II lub III.
- część I: Dostawa artykułów biurowych bardzo dobrej jakości o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku (fabrycznie nowych), w ilościach oraz standardzie określonym w Załączniku Nr 1, druk nr 1, 2 i 3 do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego tj.:
- Termin wykonania:
- część I: Dostawa artykułów biurowych nastąpi w transzach w terminie uzgodnionym pomiędzy stronami, pierwsza transza w ciągu 14 dni od podpisania umowy;
- część II: Dostawa tuszy i tonerów w ciągu 14 dni od podpisania umowy;
O ile zajdzie taka potrzeba Zamawiający może złożyć zapotrzebowanie na dostawę w transzach z części II. - Część III: Dostawa papieru do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej w ciągu 14 dni od podpisania umowy.
- Opis warunków udziału:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia:- powinni spełniać następujące, w/g załącznika nr 2, warunki:
- posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- posiadać zdolność w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- posiadać zdolność w zakresie sytuacji technicznej i zawodowej;
- zobowiązani są złożyć próbki niektórych materiałów w celu określenia jakości oferowanego produktu:
- bloczek samoprzylepny żółty;
- cienkopis;
- długopis Lexi 5;
- długopis na sprężynce;
- wkład do długopisu na sprężynce;
- długopis żelowy;
- wkład do długopisu żelowego;
- dziurkacz na co najmniej 40 kartek;
- dziurkacz na co najmniej 100 kartek;
- gumka do ścierania;
- klej w sztyfcie;
- korektor w długopisie;
- korektor w taśmie;
- koszulka;
- mazak;
- nożyk do cięcia;
- nożyczki;
- ołówek;
- segregator A4 75;
- segregator A4 50;
- skoroszyt papierowy oczkowy 1/2;
- taśma klejąca 20;
- teczka na gumkę;
- temperówka;
- tusz do stempli;
- wkład do długopisu ZENITH (plastikowy);
- wkład do długopisu ZENITH (metalowy);
- zakładka indeksująca;
- zszywacz do co najmniej 40 kartek;
- papier ksero A4;
- papier 5-kolorowy;
- długopis Easy Style;
- papier ksero A3;
- podkładka żelowa pod mysz;
- przybornik na biurko
- chusteczki do czyszczenia monitorów i klawiatury;
- teczka papierowa wiązana;
- grafit do ołówka automatycznego;
jakie Wykonawca oferuje Zamawiającemu do niniejszego zamówienia. Zamawiający zatrzyma próbki materiałów biurowych Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę do czasu dostawy artykułów biurowych, w celu porównania przedstawionych próbek z dostarczonymi materiałami biurowymi.
- zobowiązani są dostarczyć materiały biurowe, tusze i tonery oraz papier do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej w zamówieniu uzupełniającym według cen jednostkowych zaproponowanych w złożonej ofercie do zamówienia podstawowego.
- powinni spełniać następujące, w/g załącznika nr 2, warunki:
- Wykaz oświadczeń i dokumentów do dostarczenia przez wykonawcę:
- formularz ofertowy – załącznik nr 2;
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena
- za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ryczałtową brutto za daną część zamówienia i odpowiadająca wszystkim warunkom postawionym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu (standardy, jakość, termin przydatności, itp.);
- cena obejmuje zakup, dostarczenie i wniesienie towaru do siedziby Zamawiającego na wskazane miejsce. W przypadku zaniechania wniesienia przedmiotu zamówienia na wskazane miejsce, Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości 5% wynagrodzenia brutto w zakresie części I i w wysokości 1% wynagrodzenia brutto w zakresie części II i III.
- Termin i miejsce składania ofert:
Do 14 lutego 2017 r. do godz. 1100 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, sekretariat pokój nr 13. - Termin i miejsce otwarcia ofert:
14 luty 2017 r. godz. 1115 w Starostwie Powiatowym w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój 208. - Warunki finansowania:
- wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego z uwzględnieniem należnego podatku VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług;
- zapłata wynagrodzenia za dostawę (transze) nastąpi w oparciu o fakturę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego, wystawioną w następujący sposób:
NABYWCA: Powiat Giżycki
11-500 Giżycko, Al. 1 Maja 14
NIP: 845-18-62-251
ODBIORCA/PŁATNIK: Starostwo Powiatowe w Giżycku
11-500 Giżycko, Al. 1 Maja 14
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości 25% wartości zamówienia podstawowego dotyczącego każdej części wg cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym złożonym do niniejszego postępowania.
- Warunki rozpatrzenia oferty:
Warunkiem rozpatrzenia oferty będzie:- złożenie oferty w terminie i miejscu wskazanym w ofercie;
- zaoferowanie wykonania zamówienia spełniającego wymogi niniejszego postępowania;
- złożenie wszystkich wymaganych, kompletnych dokumentów podpisanych przez upoważnioną osobę;
- w przypadku wątpliwości ze złożonymi dokumentami Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o wyjaśnienie bądź uzupełnienie dokumentu;
- Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zaproponowany przedmiot zamówienia nie będzie spełniał warunków ogłoszenia, w tym nie będzie fabrycznie nowy, nie będzie bardzo dobrej jakości, o rozpoczynającym się terminie przydatności do użytku i nie będzie spełniać swojej funkcji użytkowej.
- Opis przygotowania oferty:
Formularz ofertowy i oświadczenia powinny być podpisane przez uprawnione osoby. Kserokopie przedkładanych dokumentów potwierdza za zgodność osoba uprawniona do składania oświadczeń woli. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętej kopercie należy dostarczyć na wskazany adres Starostwa Powiatowego w Giżycku i opisać: „OFERTA: część I – artykuły biurowe 2017”, „OFERTA: część II – tusze i tonery 2017”, „OFERTA: część III – papier do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej 2017”. Oferta powinna być dostarczona do Zamawiającego w terminie wskazanym w pkt 7. Oferty dostarczone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania do adresata.
Załączniki:
- załącznik nr 1, druk nr 1, 2, 3, 4, 5 – opis przedmiotu zamówienia;
- załącznik nr 2 – druk oferty wraz z oświadczeniem
- załącznik nr 3 – projekt umowy
Giżycko, 03.02.2017 r.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów oraz papieru do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej do Starostwa Powiatowego w Giżycku Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów oraz papieru do plotera i kserokopiarki wielkoformatowej do Starostwa Powiatowego w Giżycku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-02-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Bykowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-02-03 11:25:52 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-02-03 11:43:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-02-20 15:20:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1401 raz(y) |