ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebudowy drogi powiatowej - dwa zadania: 1728N i 1734NDrukuj informację Zamówienie publiczne: Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebudowy drogi powiatowej - dwa zadania: 1728N i 1734N

Szczegóły informacji

Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebudowy drogi powiatowej - dwa zadania: 1728N i 1734N

Status: rozstrzygnięty

Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: SB.2600.2.2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-10-13 09:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko - sekretariat

Ogłoszono dnia: 2016-10-05 przez Teresa Wołodźko

Treść:

Giżycko, 05.10.2016 r.
SB.2600.2.2016
 
 
                                                                                             
ZAPYTANIE  OFERTOWE
dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
 
Zarząd Dróg Powiatowych w  Giżycku zaprasza do złożenia ofert w postępowaniu na następujące zadania:
Zadanie 1: „Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej  przebudowy   drogi powiatowej nr 1728N na odcinku Sterławki Wlk. – Jeziorko o  długości 1217 m”.  
Zadanie 2: „Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej   przebudowy drogi pow.    nr 1734N na odcinku Jeziorowskie- Kruklanki o długości 1500m”.
 
Zamówienie jest dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich  na lata    2014 -2020.
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia.
  1. W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje dwa zadania:
    Zadanie 1 „Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej  przebudowy   drogi powiatowej nr 1728N na odcinku Sterławki Wlk. – Jeziorko o  długości 1217 m”.   oraz sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w skróconej dokumentacji technicznej, przedmiarze robót - stanowiących załączniki.
    Powyższe dokumenty dostępne są  jest  na stronie internetowej http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/   w zakładce zamówienia publiczne oraz w  siedzibie Zamawiającego.

    Zadanie 2 „Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej  przebudowy drogi pow.         nr 1734N na odcinku Jeziorowskie- Kruklanki o długości 1500m”.
    W  ramach zamówienia Wykonawca musi wytyczyć i zinwentaryzować: infrastrukturę drogową, linię energetyczną i oświetlenie, kabel telekomunikacyjny, sieć kanalizacji deszczowej oraz sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w projekcie budowlanym, wycinkowych przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących załączniki.
    Projekt budowlany  dostępny jest  na stronie internetowej http://gizycko.starostwo.gov.pl/pliki w menu Drogi, a wycinkowe przedmiary umieszczone są na stronie internetowej http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/ w zakładce  zamówienia publiczne oraz w siedzibie Zamawiającego.
  2. Zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami i w terminie.
  3. Geodezyjne inwentaryzacje powykonawcze muszą być zarejestrowane przez Starostwo Powiatowe w Giżycku, na podstawie przekazanej dokumentacji, przyjętej do zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
  4. Geodezyjne inwentaryzacje powykonawcze  muszą być wykonane  i zdane do Zamawiającego, najpóźniej w dniu odbioru ostatecznego przedmiotowych robót budowlanych.
  1. Warunki udziału w postępowaniu
Warunki udziału w postępowaniu dla Zadania nr 1
1.Wykonawca zapewni osobę, która posiada odpowiednie  uprawnienia zawodowe geodezyjne do wykonania powyższego przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu, o którym mowa w VI niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaakceptował i podpisał umowę na warunkach określonych we wzorze umowy ( zał. nr 3).
 
Warunki udziału w postępowaniu dla Zadania nr 2
1.Wykonawca zapewni osobę, która posiada odpowiednie uprawnienia zawodowe geodezyjne do wykonania powyższego przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu, o którym mowa w VI niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zaakceptował i podpisał umowę na warunkach określonych we wzorze umowy ( zał. nr 4).
 
  1.  Kryteria oceny ofert oraz informacje o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert.
Dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2 Zamawiający przyjmuje następujące kryterium:
 
  1. Cena  =100 pkt
 
  1. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert.
Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 będą  oceniane oddzielnie, według poniższego opisu:
Kryterium „C - cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny (wynagrodzenia ryczałtowego) za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.
Ofercie o najniższej cenie (wynagrodzeniu ryczałtowym) Zamawiający przyzna 100 punktów,    a każdej następnej ofercie zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, liczona według wzoru:
C = ( C min : C o) x 100 pkt
gdzie:
C        - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena
C min - najniższa cena (wynagrodzenie ryczałtowe) z ocenianych ofert
C o     - cena  (wynagrodzenie ryczałtowe)  oferty ocenianej. 
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów.
Jeżeli zostaną złożone  oferty o takiej samej najniższej cenie  (wynagrodzeniu ryczałtowym), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych już  ofertach.
 
  1. Termin składania ofert.
Wykonawca może złożyć ofertę na Zadanie nr 1 lub na Zadanie nr 2, albo na  Zadanie nr 1        i na Zadanie nr 2. W przypadku składania ofert na dwa zadania - oferty  należy złożyć oddzielnie, w osobnych opakowaniach.
Dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2,  obowiązuje opis jak niżej:
  1. Przygotowanie oferty
a) Wykonawca w  cenie oferty (wynagrodzeniu ryczałtowym) musi uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu  zamówienia.
b) Wykonawca winien sporządzić ofertę, według załączonego wzoru (co do treści  oraz opisu wierszy):
Zadanie nr 1 -  według zał. nr 1;
Zadanie nr 2 - według zał. nr 2
Oferta winna być  napisana w języku polskim.
c) Oferta musi  być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
d) Ofertę należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć  opakowanie  i złożyć w jednym egzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.
Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:
Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
oraz opisane: 
 
Zadanie 1: „Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej  przebudowy   drogi powiatowej nr 1728N na odcinku Sterławki Wlk. – Jeziorko o  długości 1217 m”.  
Nie otwierać przed dniem   13.10.2016 r., do godz. 902”.
 
lub
Zadanie 2: „Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej   przebudowy drogi pow.    nr 1734N na odcinku Jeziorowskie- Kruklanki o długości 1500m”.
Nie otwierać przed dniem   13.10.2016 r., do godz. 902”.
 
2. Terminy:
a) Ofertę na Zadanie nr 1 lub na Zadanie nr 2, w formie pisemnej  należy złożyć do Zarządu Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko,   ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 (sekretariat), w terminie  do13.10.2016 r. do godz. 900. Oferty złożone po terminie składania ofert, zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom.
b) Otwarcie ofert na:
- Zadanie nr 1 nastąpi w dniu 13.10.2016  r., o godz. 902 w siedzibie Zamawiającego,               w pokoju numer 3.
- Zadanie nr 2 nastąpi w dniu 13.10.2016  r., o godz. 915 w siedzibie Zamawiającego,              w pokoju numer 3.
 
  1. Warunki wykluczenia
Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2
1. Zamówienia udzielane przez zamawiającego nie będą udzielane wykonawcom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
  5. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
 
  1. Termin realizacji zamówienia
  1. Geodezyjne inwentaryzacje powykonawcze  muszą zdane do Zamawiającego, najpóźniej w dniu odbioru ostatecznego robót budowlanych.
  2. Zamawiający zakłada, że odbiór ostateczny robót budowlanych nastąpi  w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia o wykonaniu tych robót zgodnie z umową.
  3. Planowane terminy wykonania robót budowlanych:
    Dla Zadania nr 1:
    Zamawiający wymaga, aby  przebudowa przedmiotowego odcinka drogi została  wykonana w terminie do 30 dni od daty  podpisania umowy  z wykonawcą robót budowlanych.
    Dla Zadania nr 2:
    Zamawiający wymaga, aby przebudowa przedmiotowego odcinka drogi została wykonana  w dwóch terminach:
    do 30 listopada 2016 r. – roboty ujęte do wykonania w wycinkowym przedmiarze robót - I Etap
    do 30 czerwca 2017 r. - roboty ujęte do wykonania w wycinkowym przedmiarze robót - II Etap
  4. Terminy zdania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej uzależnione będą od wykonania przebudowy  przedmiotowych odcinków dróg  powiatowych  przez Wykonawcę robót budowlanych.
 
  1. Inne postanowienia
Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2
1. W przypadku gdy:
a) wpłynie tylko jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta – Zamawiający uzna zasadę konkurencyjności za spełnioną,
b) nie wpłynie żadna oferta lub wszystkie oferty, które wpłyną, podlegają odrzuceniu – Zamawiający powtórzy postępowanie, aż otrzyma jedną  ofertę niepodlegającą odrzuceniu.
2. Informację o wyniku postępowania zamawiający umieści na stronie internetowej bip.spgizycko.warmia.mazury.pl, wyśle do wszystkich potencjalnych wykonawców do których zostało skierowane zapytanie ofertowe oraz umieści w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
3. W piśmie skierowanym do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, zamawiający poinformuje  go o terminie i miejscu zawarcia umowy. Po przeprowadzeniu powyższej procedury nastąpi zawarcie umowy z Wykonawcą wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu oraz
żądania od Wykonawców szczegółowych informacji  i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.
                                                                                  
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
                       Józef Pipiro
           
ZAŁĄCZNIKI
1. Wzory ofert             -  załącznik nr 1 i nr 2
2. Wzory umów           - załącznik nr 3 i nr 4                        

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Giżycku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Maculewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-10-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Wołodźko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-10-05 11:33:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-10-05 11:35:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-10-17 14:56:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1924 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony