Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebudowy drogi powiatowej - dwa zadania: 1728N i 1734NDrukuj informację Zamówienie publiczne: Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebudowy drogi powiatowej - dwa zadania: 1728N i 1734NSzczegóły informacji
Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebudowy drogi powiatowej - dwa zadania: 1728N i 1734N
Status: rozstrzygnięty
Tryb: oferta publiczna z Kodeksu Cywilnego
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: SB.2600.2.2016
Termin składania ofert / wniosków: 2016-10-13 09:00:00
Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko - sekretariat
Ogłoszono dnia: 2016-10-05 przez Teresa Wołodźko
Treść:
Giżycko, 05.10.2016 r.
SB.2600.2.2016
SB.2600.2.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do złożenia ofert w postępowaniu na następujące zadania:
Zadanie 1: „Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebudowy drogi powiatowej nr 1728N na odcinku Sterławki Wlk. – Jeziorko o długości 1217 m”.
Zadanie 2: „Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebudowy drogi pow. nr 1734N na odcinku Jeziorowskie- Kruklanki o długości 1500m”.
Zamówienie jest dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020.
- Opis przedmiotu zamówienia.
- W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje dwa zadania:
Zadanie 1 „Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebudowy drogi powiatowej nr 1728N na odcinku Sterławki Wlk. – Jeziorko o długości 1217 m”. oraz sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w skróconej dokumentacji technicznej, przedmiarze robót - stanowiących załączniki.
Powyższe dokumenty dostępne są jest na stronie internetowej http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/ w zakładce zamówienia publiczne oraz w siedzibie Zamawiającego.
Zadanie 2 „Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebudowy drogi pow. nr 1734N na odcinku Jeziorowskie- Kruklanki o długości 1500m”.
W ramach zamówienia Wykonawca musi wytyczyć i zinwentaryzować: infrastrukturę drogową, linię energetyczną i oświetlenie, kabel telekomunikacyjny, sieć kanalizacji deszczowej oraz sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w projekcie budowlanym, wycinkowych przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących załączniki.
Projekt budowlany dostępny jest na stronie internetowej http://gizycko.starostwo.gov.pl/pliki w menu Drogi, a wycinkowe przedmiary umieszczone są na stronie internetowej http://bip.spgizycko.warmia.mazury.pl/ w zakładce zamówienia publiczne oraz w siedzibie Zamawiającego. - Zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami i w terminie.
- Geodezyjne inwentaryzacje powykonawcze muszą być zarejestrowane przez Starostwo Powiatowe w Giżycku, na podstawie przekazanej dokumentacji, przyjętej do zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- Geodezyjne inwentaryzacje powykonawcze muszą być wykonane i zdane do Zamawiającego, najpóźniej w dniu odbioru ostatecznego przedmiotowych robót budowlanych.
- Warunki udziału w postępowaniu
Warunki udziału w postępowaniu dla Zadania nr 1
1.Wykonawca zapewni osobę, która posiada odpowiednie uprawnienia zawodowe geodezyjne do wykonania powyższego przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu, o którym mowa w VI niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaakceptował i podpisał umowę na warunkach określonych we wzorze umowy ( zał. nr 3).
Warunki udziału w postępowaniu dla Zadania nr 2
1.Wykonawca zapewni osobę, która posiada odpowiednie uprawnienia zawodowe geodezyjne do wykonania powyższego przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu, o którym mowa w VI niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zaakceptował i podpisał umowę na warunkach określonych we wzorze umowy ( zał. nr 4).
- Kryteria oceny ofert oraz informacje o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert.
Dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2 Zamawiający przyjmuje następujące kryterium:
- Cena =100 pkt
- Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert.
Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 będą oceniane oddzielnie, według poniższego opisu:
Kryterium „C - cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny (wynagrodzenia ryczałtowego) za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.
Ofercie o najniższej cenie (wynagrodzeniu ryczałtowym) Zamawiający przyzna 100 punktów, a każdej następnej ofercie zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, liczona według wzoru:
C = ( C min : C o) x 100 pkt
gdzie:
C - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena
C min - najniższa cena (wynagrodzenie ryczałtowe) z ocenianych ofert
C o - cena (wynagrodzenie ryczałtowe) oferty ocenianej.
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów.
Jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej najniższej cenie (wynagrodzeniu ryczałtowym), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych już ofertach.
- Termin składania ofert.
Wykonawca może złożyć ofertę na Zadanie nr 1 lub na Zadanie nr 2, albo na Zadanie nr 1 i na Zadanie nr 2. W przypadku składania ofert na dwa zadania - oferty należy złożyć oddzielnie, w osobnych opakowaniach.
Dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2, obowiązuje opis jak niżej:
- Przygotowanie oferty
a) Wykonawca w cenie oferty (wynagrodzeniu ryczałtowym) musi uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia.
b) Wykonawca winien sporządzić ofertę, według załączonego wzoru (co do treści oraz opisu wierszy):
Zadanie nr 1 - według zał. nr 1;
Zadanie nr 2 - według zał. nr 2
Oferta winna być napisana w języku polskim.
c) Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
d) Ofertę należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć opakowanie i złożyć w jednym egzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.
Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:
Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
oraz opisane:
Zadanie 1: „Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebudowy drogi powiatowej nr 1728N na odcinku Sterławki Wlk. – Jeziorko o długości 1217 m”.
Nie otwierać przed dniem 13.10.2016 r., do godz. 902”.
lub
Zadanie 2: „Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebudowy drogi pow. nr 1734N na odcinku Jeziorowskie- Kruklanki o długości 1500m”.
Nie otwierać przed dniem 13.10.2016 r., do godz. 902”.
2. Terminy:
a) Ofertę na Zadanie nr 1 lub na Zadanie nr 2, w formie pisemnej należy złożyć do Zarządu Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 (sekretariat), w terminie do13.10.2016 r. do godz. 900. Oferty złożone po terminie składania ofert, zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom.
b) Otwarcie ofert na:
- Zadanie nr 1 nastąpi w dniu 13.10.2016 r., o godz. 902 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju numer 3.
- Zadanie nr 2 nastąpi w dniu 13.10.2016 r., o godz. 915 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju numer 3.
- Warunki wykluczenia
Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2
1. Zamówienia udzielane przez zamawiającego nie będą udzielane wykonawcom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
- Termin realizacji zamówienia
- Geodezyjne inwentaryzacje powykonawcze muszą zdane do Zamawiającego, najpóźniej w dniu odbioru ostatecznego robót budowlanych.
- Zamawiający zakłada, że odbiór ostateczny robót budowlanych nastąpi w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia o wykonaniu tych robót zgodnie z umową.
- Planowane terminy wykonania robót budowlanych:
Dla Zadania nr 1:
Zamawiający wymaga, aby przebudowa przedmiotowego odcinka drogi została wykonana w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych.
Dla Zadania nr 2:
Zamawiający wymaga, aby przebudowa przedmiotowego odcinka drogi została wykonana w dwóch terminach:
do 30 listopada 2016 r. – roboty ujęte do wykonania w wycinkowym przedmiarze robót - I Etap
do 30 czerwca 2017 r. - roboty ujęte do wykonania w wycinkowym przedmiarze robót - II Etap - Terminy zdania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej uzależnione będą od wykonania przebudowy przedmiotowych odcinków dróg powiatowych przez Wykonawcę robót budowlanych.
- Inne postanowienia
Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2
1. W przypadku gdy:
a) wpłynie tylko jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta – Zamawiający uzna zasadę konkurencyjności za spełnioną,
b) nie wpłynie żadna oferta lub wszystkie oferty, które wpłyną, podlegają odrzuceniu – Zamawiający powtórzy postępowanie, aż otrzyma jedną ofertę niepodlegającą odrzuceniu.
2. Informację o wyniku postępowania zamawiający umieści na stronie internetowej bip.spgizycko.warmia.mazury.pl, wyśle do wszystkich potencjalnych wykonawców do których zostało skierowane zapytanie ofertowe oraz umieści w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
3. W piśmie skierowanym do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, zamawiający poinformuje go o terminie i miejscu zawarcia umowy. Po przeprowadzeniu powyższej procedury nastąpi zawarcie umowy z Wykonawcą wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu oraz
żądania od Wykonawców szczegółowych informacji i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
Józef Pipiro
ZAŁĄCZNIKI
1. Wzory ofert - załącznik nr 1 i nr 2
2. Wzory umów - załącznik nr 3 i nr 4 Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebudowy drogi powiatowej - dwa zadania: 1728N i 1734NDrukuj informację Zamówienie publiczne: Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebudowy drogi powiatowej - dwa zadania: 1728N i 1734N
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Giżycku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Maculewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-10-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Teresa Wołodźko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-10-05 11:33:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-10-05 11:35:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-10-17 14:56:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1924 raz(y) |